abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187991460
Bestaat er een routeplanner-app voor Android die je fietsen met alle vormen van ov laat combineren? Ik wil vaak met de fiets naar de metro, dan naar de trein en dan weer met een ov fiets verder. Dat moet ik meestal in stappen plannen, waardoor ik vast niet altijd de beste route heb, en bovendien kost het veel tijd. 9292, NS, Google Maps en Citymapper kunnen het in elk geval niet.
pi_187991795
Ik snap niet helemaal wat je precies zoekt wat die apps niet kunnen?
zie email 27 oktober
  donderdag 18 juli 2019 @ 20:01:14 #3
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_187992206
De NS-app en -website laten je van deur tot deur routes plannen, waarbij je zowel bij voor- als natransport kunt aangeven dat je wil fietsen.

Daarbij moet wel worden opgemerkt dat de routes niet altijd 100% ideaal zijn.
pi_187993030
Volgens mij kan Google maps dat gewoon.
Ik kan gewoon plenneb van fiets naar de metro of trein en dan weer verder .
Een van de betere Navi wat bijna alles kan.
Alleen lopen is kut dan zet ik het op fietsen omdat met lopen geen gesproken tekst is.
pi_187993031
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 20:01 schreef James1988 het volgende:
De NS-app en -website laten je van deur tot deur routes plannen, waarbij je zowel bij voor- als natransport kunt aangeven dat je wil fietsen.

Daarbij moet wel worden opgemerkt dat de routes niet altijd 100% ideaal zijn.
Dat werkt maar matig, omdat niet alle combinaties mogelijk zijn. Als ik aan beide kanten van de trein voor fietsen kies, laat hij me helemaal van huis naar CS fietsen, terwijl het veel sneller is om dat met de metro te doen. Maar ik kan niet zeggen dat ik van huis naar CS met ov wil en van eindstation naar aankomstadres met de fiets.
pi_187993067
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 20:42 schreef suijkerbuijk het volgende:
Volgens mij kan Google maps dat gewoon.
Ik kan gewoon plenneb van fiets naar de metro of trein en dan weer verder .
Een van de betere Navi wat bijna alles kan.
Alleen lopen is kut dan zet ik het op fietsen omdat met lopen geen gesproken tekst is.
Maar dat moet je los van elkaar plannen, en ik wil het graag in een keer kunnen.
pi_187994216
Koop een auto.
pi_188012728
Rome2rio misschien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')