quote:geruststelling: het is abnormaal
Op woensdag 8 januari 2003 22:24 schreef japeke het volgende:
Hallo,
Als ik een batterij vastpak, of iets wat er mee te vergelijken is, krijg ik een pijn in een gedeelte van mijn hand, dat doorstraalt naar mijn gehele hand. Dit voelt vaak heel ellendig aan, soms is de pijn ook minder...
Zijn er meer mensen die dit hebben? Weet iemand hoe dat komt???
Zou het misschien ook zo zijn dat ik de batterijen leegtrek als het ware??? Of juist het tegenovergestlde???
Ik heb het al heel lang, maar dacht altijd dat dat normaal was:@
alleen... dat heeft absoluut niets te maken met batterijen leegtrekken of 'schokken krijgen'; een batterij is immers max. 12V in de meest gangbare vormen en dat merk je écht niet, ook niet als jij denkt dat je dat wel voelt
zit echt tussen de oren vrees ik.
[Dit bericht is gewijzigd door dr.dunno op 08-01-2003 22:29]
quote:het enige acute wat zou kunnen ontstaan is een contact-allergie of een trauma... ik neem aan dat je niet met de kracht van een bankschroef je vingers om een batterij heen gedrukt krijgt, dus dan zou het een allergie kunnen zijn, alleen dat straalt weer niet uit...
Op woensdag 8 januari 2003 22:29 schreef japeke het volgende:
Nee, het is een soort drukkende pijn, die wel nadat ik heb losgelaten wel een minuut of 10 kan aanhouden...
zie eerste antwoord
quote:ik meende het serieus hoor... dit kan gewoon niet door een fysieke aandoening geproduceerd worden; alleen zenuwcellen zijn zo gek.
Op woensdag 8 januari 2003 22:30 schreef japeke het volgende:[..]
Zie je wel, Ik wist wel dat ik gek was/ben
quote:Heb ik ook hoor..een heel lichte drukkende pijn. Probeer het voor de gein ook ff op je tong
Op woensdag 8 januari 2003 22:29 schreef japeke het volgende:
Nee, het is een soort drukkende pijn, die wel nadat ik heb losgelaten wel een minuut of 10 kan aanhouden...
quote:en waardoor zou die batterij het erger doen lijken dan, denk je? vermoedens?
Op woensdag 8 januari 2003 22:31 schreef japeke het volgende:
soms, een beetje. maar niet zo erg als bij een gewonebatterij
quote:een tong is doorgaans vochtig en heeft dus een verlaagde weestand tussen de polen van een 9V batterij; normale huid heeft een te hoge weerstand, zéker voor 9V.
Op woensdag 8 januari 2003 22:32 schreef xman het volgende:[..]
Heb ik ook hoor..een heel lichte drukkende pijn. Probeer het voor de gein ook ff op je tong
quote:Misschien omdat de batterij dan direct contact maakt met mijn huid?
en waardoor zou die batterij het erger doen lijken dan, denk je? vermoedens?
quote:als jij een goudvis zou zijn, zou dat kunnen ja, door de hele vochtige huid; een menselijke huid is, enkele specifieke uitzonderingen daargelaten zoals de tong, veel te dik en droog/vet om stroom goed te leiden, zéker bij de handen (eelt)... echt, dat is onzin, zéker het uitstralen.
Op woensdag 8 januari 2003 22:34 schreef japeke het volgende:[..]
Misschien omdat de batterij dan direct contact maakt met mijn huid?
je zal wel een hartinfarct hebben gehad; dat begint ook karakteristiek met uitstraling vanuit de linkerarm, met kromtrekking van de duim; voltage verschillen gaan pas merkbaar meespelen vanaf zo'n 90V en daar komt een gangbare batterij never nooit aan; tussen de oren dus.
quote:dat zou idd kunnen, ware het niet dat het zink in de batterij zit (tenzij kapot), er omheen een ijzeren mantel en daar vaak een plastic laag omheen... dat kan dus ook niet de oorzaak zijn.
Op woensdag 8 januari 2003 22:37 schreef Vanquish het volgende:
Allergie voor de zooi die in een batterij zit (zink enzo)?
Zou het anders ook niet weten...
quote:uhm, ja?
Op woensdag 8 januari 2003 22:43 schreef japeke het volgende:
Ik ben gek, HARDSTIKKE gek
quote:die zien idd ook veel dingen die er niet zijn, of juist niet de realiteit...
Op woensdag 8 januari 2003 22:44 schreef Flamingo het volgende:
Ik zou Groen Links stemmen als ik jou was!
quote:Daar ben ik het weer niet mee eens, maar goed, dat is een andere discussie. Maar bedankt voor jullie raad!
die zien idd ook veel dingen die er niet zijn, of juist niet de realiteit...
quote:helaas maakt de spanning vrij weinig uit. Het gaat vooral over het vermogen wat de batterij kan leveren. Ooit al een auto accu vastgepakt, is maar 12 V
Op woensdag 8 januari 2003 22:34 schreef dr.dunno het volgende:[..]
een tong is doorgaans vochtig en heeft dus een verlaagde weestand tussen de polen van een 9V batterij; normale huid heeft een te hoge weerstand, zéker voor 9V.
quote:graag gedaan
Op woensdag 8 januari 2003 22:46 schreef japeke het volgende:[..]
Daar ben ik het weer niet mee eens, maar goed, dat is een andere discussie. Maar bedankt voor jullie raad!
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 22:24 schreef japeke het volgende:
Als ik een batterij vastpak, of iets wat er mee te vergelijken is, krijg ik een pijn in een gedeelte van mijn hand, dat doorstraalt naar mijn gehele hand. Dit voelt vaak heel ellendig aan
quote:Kun je dit ook nog beargumenteren ? Ik ben razend benieuwd namelijk....
Op woensdag 8 januari 2003 22:48 schreef -roys- het volgende:
helaas maakt de spanning vrij weinig uit. Het gaat vooral over het vermogen wat de batterij kan leveren. Ooit al een auto accu vastgepakt, is maar 12 V
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |