quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Fok natuurlijk, dus dan moet het wel waar zijn.
De zus van @DerRabbitquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:02 schreef eNGine10 het volgende:
Krijg een beetje het gevoel dat we allemaal naar detzelfde chickies in de straat gaan
Bertha met d'r kunstheup!quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:02 schreef eNGine10 het volgende:
Krijg een beetje het gevoel dat we allemaal naar detzelfde chickies in de straat gaan
quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb dit zelf niet zo ervaren maar ken een aantal mensen die er zo mee omgingen.
Op het moment dat je de buitenman of buitenvrouw toelaat in je relatie dan krijg je praktijken zoals in die topic. Dan is het nog maar de vraag of je als persoon überhaupt een buitenvrouw of man accepteert.
Jij weetquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Bertha met d'r kunstheup!Die pijpt zo lekker als het gebitje uit gaat!
Nu de zomer het is kan het denk ik wel want dan zijn mensen beschikbaarquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon de kutsappen af laten likken door je chik straat verder op en door![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik haar nummer?quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Minder geribbelde weerstand hequote:Op donderdag 18 juli 2019 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mensen die geen kunstgebit hebben is de speeksel en slijmproductie in grote aantallen aanwezig...quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]Ik wilde het nog wat ranziger maken, maar ik krijg het gewoonweg niet uit m'n vingers!
quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij mensen die geen kunstgebit hebben is de speeksel en slijmproductie in grote aantallen aanwezig...
SEX / Andere mannen die seks hebben gehad met je vriendinquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:02 schreef eNGine10 het volgende:
Zijn van die dingen die moet je niet willen wetenquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
SEX / Andere mannen die seks hebben gehad met je vriendin
Ik zou altijd wel willen wetenquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zijn van die dingen die moet je niet willen weten
Waarom?quote:
Jij eerstquote:
Seks in de tuin of op het badkamermeubel?quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:12 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
A dunno. Ik wil zijn geschiedenis weten misschien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |