Geen idee, werken ze in de VS misschien met een soort bonus systeem? Dat als je bv over een bepaalde periode een bepaald aantal veroordelingen achter je naam hebt, je een geldbonus krijgt of zo? Dat zou het enige logische zijn waarom iemand zoiets zou flikken, puur uit winstbejag. Als het dat niet is, is het gewoon een sadistische psychopaat die erop klaar komt onschuldige mensen in de ellende te storten. Eerlijk gezegd heb ik wel het idee dat er in de VS veel van dat soort klootzakken rondlopen bij de politie, met al die triggerhappy cowboys daar.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus dat. Maar wat ik mij ook afvraag: waarom deed hij dit? want wat win je nu?
Amerikaanse toeristen zullen hier ook niet snel de weg vragen aan een agent.. die mijden ze liever..quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:01 schreef Hathor het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik wel het idee dat er in de VS veel van dat soort klootzakken rondlopen bij de politie
quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het schuurt ook wel een beetje tegen Hero Syndrome aan. Ironisch dat door de Wiki-schrijver daar nu juist de volgende bron wordt aangehaald (al wel heul oud): 'Hero Syndrome' not Common Among Police.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen idee, werken ze in de VS misschien met een soort bonus systeem? Dat als je bv over een bepaalde periode een bepaald aantal veroordelingen achter je naam hebt, je een geldbonus krijgt of zo? Dat zou het enige logische zijn waarom iemand zoiets zou flikken, puur uit winstbejag. Als het dat niet is, is het gewoon een sadistische psychopaat die erop klaar komt onschuldige mensen in de ellende te storten. Eerlijk gezegd heb ik wel het idee dat er in de VS veel van dat soort klootzakken rondlopen bij de politie, met al die triggerhappy cowboys daar.
Andere Quora behandelt de vraag of er bonussen/commissies worden uitgedeeld voor (meer) arrestaties. Lijkt geen sprake van te zijn (zou ook wel absurd zijn). Volgens sommige reacties kan hogere productiviteit wederom wél bijdragen aan een, uiteindelijk, hoger salaris.quote:They aren’t called “quotas”, they’re called "productivity goals" and yes, some do, but that’s not actually a bad thing.
Just like in any job, you’re expected to meet goals established for your position. For example, if there is a major highway that runs through a small town and people constantly exceed the speed limit, the department knows there should be a greater number of tickets written than a town without the highway. If an officer isn’t meeting the established baseline goal, then it’s obvious one of two things have happened; either something in the highway environment changed (long-term construction slows all traffic) or the officer isn’t spending enough time policing the highway.
Now if people are complaining that a “quota” would lead police to abuse the law in order to make more citations and arrests, I can’t say it’s common, but I’m also not saying it doesn’t happen. But perhaps cops start enforcing the laws more strictly when they aren’t reaching their productivity goals. LEOs let a lot of things slide, rolling through a stop sign, not signalling a turn, etc. It’s not that they’re bending the rules to get more citations, but that they’re actually enforcing all the laws being broken. Just because law enforcement officers have a goal doesn’t mean people aren’t still breaking the law.
Daar hebben ze 'tag' voor in het leven geroepen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Zo'n vent wil je toch ook gewoon op blijven meppen totdat je moe bent, hè.
Ik heb niet de illusie dat die niet bij de Nederlandse politie zitten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen idee, werken ze in de VS misschien met een soort bonus systeem? Dat als je bv over een bepaalde periode een bepaald aantal veroordelingen achter je naam hebt, je een geldbonus krijgt of zo? Dat zou het enige logische zijn waarom iemand zoiets zou flikken, puur uit winstbejag. Als het dat niet is, is het gewoon een sadistische psychopaat die erop klaar komt onschuldige mensen in de ellende te storten. Eerlijk gezegd heb ik wel het idee dat er in de VS veel van dat soort klootzakken rondlopen bij de politie, met al die triggerhappy cowboys daar.
+1quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:52 schreef slashdotter3 het volgende:
Verplicht kijkvoer als het over hoe om te gaan met politie gaat:
https://portcitydaily.com(...)-force-the-next-day/quote:00:00 so I'm driving goober and my passengers
00:08 getting arrested
00:09 [Music]
00:13 turn it off yeah no I'll keep recording
00:16 thank you it's my right hi we'll look
00:20 you're a police officer on duty I can
00:22 record you and if you come to this side
00:26 of the vehicle I can keep recording I
00:29 can keep recording for recording you I'm
00:32 sitting in my car holding my phone what
00:35 is the law what are you yeah what are
00:38 you arresting me for I'm sitting here in
00:40 my car I'm just recording in case
00:41 anything happened I'm surrounded by five
00:43 police officers I'm scared right now I'm
00:46 not being a jerk I want to I'm recording
00:47 in case anything happens they're not
00:51 searching my car because you're not
00:53 searching in my car we're gonna canines
00:59 I don't care man like I know my rights I
01:04 know the law I'm an attorney so I would
01:06 hope I know the law here man you want my
01:11 bar card
01:24 she's over
01:32 yes they're bringing the canines
01:45 sir can you tell me what this new law is
01:47 that I'm not allowed to record he said
01:51 that there's a law I'm not allowed to
01:52 record the police I just wanted to know
01:54 what that new law is I am I've never
01:57 heard of this law that you're not
01:58 allowed to record the police anymore it
02:00 must be brand-new reet like super
02:04 recently seems like a strange law
02:11 man
02:13 I showed him my way bill I really am
02:16 just driving uber for some extra money I
02:17 don't know where these people are going
02:18 to and from this is probably they're not
02:23 mine I have nothing in my clock there's
02:27 no drugs there's no alcohol exceeded
02:29 look well the other officer told me he's
02:31 taking me to jail
02:32 so did I say that no your friend said
02:34 that okay my friend I'm assuming the
02:37 sergeant the sergeant your friend
02:39 somebody this year's or just probably
02:42 has nothing that's that's in here he's
02:44 mine
02:44 that's sitting right there
03:05 they still have my license my
03:07 registration
03:20 it's okay with you if I drink my power
03:57 I never know where I'm taking my
03:58 passengers man they just type in to
04:01 address I Drive them to their you don't
04:03 mind me asking where'd you pick him up
04:04 404 Thrasher drove him over to here he
04:07 told me he's picking up a paycheck and
04:08 I'm driving him back yeah
04:14 he said he works as a dog groomer and
04:16 that's his manager that pays him every
04:19 week that he's gonna pick it up from
04:23 next thing I know I surrounded by police
04:27 are you from there yeah I live here I
04:30 will hit the courthouse yeah
04:36 right yes I'll be the new bird Ross or
04:39 st. Pierre a year and a half two years a
04:41 Navy mr. pett have you been stopped a
04:43 lot probably why you even stopped does
04:45 your new driver right because there's a
04:46 lot of history on the vehicle on this
04:48 vehicle there's history
04:49 not that I know okay all right well
04:52 here's your license we're gonna wait for
04:53 k9 because I don't know if he might have
04:56 dumped something on the receipt you
04:57 don't want us to look so we're just
04:58 gonna have k9 come out and smell if they
05:01 do an indication if not then you'll be
05:02 on your way okay okay I mean if you do
05:05 something I need to see it still has
05:06 nothing to do with me like okay but it's
05:08 not I'm not saying it has anything do
05:09 you sir I've never said that do I know I
05:13 just feel like someone's gonna be under
05:14 the car and you're gonna say I'm the
05:16 driver it's my vehicle I'm responsible
05:18 negative sir I've never said that here
05:20 okay okay can you understand my
05:23 frustration I'm just at work
05:25 sure I absolutely do I had registration
05:28 just hold on okay thanks man
05:42 can I look under my seat
05:45 Marvin can I look under my seat to see
05:47 if you do anything under there okay yeah
05:50 what what's your what's your dress on
05:52 what's your dress here is it on your
05:54 registration yeah 4521 yes trips make
06:00 sure you get your license
06:02 so I'm maintaining to actually dresses I
06:04 get paid out to now I work at the
06:06 courthouse here but I get paychecks sent
06:09 to Raleigh so I have to maintain a
06:10 Raleigh address 3:17 or 200 or see you
06:15 in court I mean I've been in that
06:17 courtroom for like yeah just dress
06:23 different usually in a suit yeah yeah
06:25 yeah okay give make sure you get that
06:28 change if you're gonna stay in this area
06:30 though okay the on the license have it
06:35 changed the Eric Church so I still have
06:37 all my paycheck Center Ollie's so they
06:38 told me to just keep a rally active
06:40 address does it make a difference to
06:41 addresses yeah I'm keeping two dresses
06:43 okay cuz yet that's still an active
06:45 address that I receive a lot
07:58 yeah
08:11 I am working on
08:26 [Music]
09:08 three or four job
Ik denk dat dit meer opgaat voor politie in de VS, in Nederland heb ik het idee dat je wel met agenten kunt praten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:52 schreef slashdotter3 het volgende:
Verplicht kijkvoer als het over hoe om te gaan met politie gaat:
quote:
Als je het artikel leest staat er dat hij de cam altijd uitdeed maar dat men daardoor al onregelmatigheden zagen in zijn reports en de momenten dat de camera wel aanstond. En het was natuurlijk opzich al verdacht dat elke keer de camera op een cruciaal moment uit stond.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:22 schreef Oscar. het volgende:
Wist die gast niet dat zijn bodycam aan stond
Deze is ook wel heftigquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:19 schreef slashdotter3 het volgende:
Ook een klassieker:
[..]
https://portcitydaily.com(...)-force-the-next-day/
Hoe het is afgelopen: de agent die loog dat het illegaal was om de politie te filmen werd teruggezet in rank van sergeant naar corporal en reassigned (kantoorwerk?).
Na een paar maanden toen alle media aandacht voorbij was is hij met terugwerkende kracht gepromote naar sergeant met bijbehorende salaris en direct de volgende dag met pensioen gegaan (zodat hem dat niet meer ontnomen kan worden).
Die agent is er uiteindelijk zelfs met keihard videobewijs er zonder schade vanaf gekomen![]()
Als die politieagent zegt dat hij marijuana ruikt dat is toch al een reden om de auto te doorzoeken?quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik vraag me af wat de slachtoffers hadden kunnen doen om niet genaaid te worden door die gast. Enige wat ik me kan bedenken is geen toestemming geven dat hun auto doorzocht wordt. Er wordt dan een drugshond erbij gehaald die gaat snuffelen. En dan is het hopen dat de handler van die hond niet een maatje van hem is (maar waarschijnlijk niet).
Het gevangenissysteem is in Amerika toch geprivatiseerd? Misschien ving hij wel een bonus voor elke gevangene die hij aanleverdequote:Op woensdag 17 juli 2019 17:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je de juiste plek raakt hoef je geheel niet moe te worden ervan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Zo'n vent wil je toch ook gewoon op blijven meppen totdat je moe bent hè
Een "verdachte" moet nog eerst veroordeeld worden voor hij het gevangenissysteem in gaat. Zolang de sherrif/police department nog niet geprivatiseerd is, denk ik niet dat hij veel bonus zal krijgen. Dan zou dit ook wel vaker gebeuren ben ik bang. Ik denk eerder dat dit een eenling is die graag macht probeerde uit te oefenen op mensen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:46 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Het gevangenissysteem is in Amerika toch geprivatiseerd? Misschien ving hij wel een bonus voor elke gevangene die hij aanleverde
Dat vraag ik me nu juist af.quote:Op donderdag 18 juli 2019 03:04 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Gelukkig maar dat dit soort uitschot een uitzondering is
Dat weet je natuurlijk niet. Die zijn nog niet betraptquote:Op donderdag 18 juli 2019 03:04 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Gelukkig maar dat dit soort uitschot een uitzondering is
Ik heb het artikel gelezen en de beelden gezien en vind / vond het bizar dat hij de paar keer waarop hij nu gepakt is die bodycam wel aan had staan / kon weten dat het gefilmd werd.quote:Op donderdag 18 juli 2019 00:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[..]
Als je het artikel leest staat er dat hij de cam altijd uitdeed maar dat men daardoor al onregelmatigheden zagen in zijn reports en de momenten dat de camera wel aanstond. En het was natuurlijk opzich al verdacht dat elke keer de camera op een cruciaal moment uit stond.
Maar uiteindelijk is ie 1 keer vergeten hem uit te doen en dat was het ultieme bewijs:D
Jawel toch? Want hij heeft dit wss meer dan 100 keer gedaan. Dus hij is het een keertje vergeten. Zo zie je maar weer dat je maar 1 keereen foutje hoeft te maken en het is klaar, gelukkig.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:12 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik heb het artikel gelezen en de beelden gezien en vind / vond het bizar dat hij de paar keer waarop hij nu gepakt is die bodycam wel aan had staan / kon weten dat het gefilmd werd.
Het was dus niet "die ene" keer.
Op het filmpje zie je het hem meerdere keren doen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 18:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Jawel toch? Want hij heeft dit wss meer dan 100 keer gedaan. Dus hij is het een keertje vergeten. Zo zie je maar weer dat je maar 1 keereen foutje hoeft te maken en het is klaar, gelukkig.
Can you translate it? I don't speak English!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:28 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Kun je het vertalen? Ik spreek geen Engels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |