quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:38 schreef Crabapple het volgende:
Suggestie;
Maak de mogelijkheid tot het 'liken' van een post, houdt de Cos waarschijnlijk wat vrijer van bedankjes en andere lofuitingen. Persoonlijk vind ik de bedankjes etc. niet erg om te lezen, hoort bij het'intermenselijke' contact.
Voorheen zag ik wel eens een maandelijkse top 100 van posters. Is het misschien iets om een maandelijks overzicht ( top 3) van de klagers te publiceren
Dat liken zou je hier ergens kunnen vragen: Feedbackquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:38 schreef Crabapple het volgende:
Suggestie;
Maak de mogelijkheid tot het 'liken' van een post, houdt de Cos waarschijnlijk wat vrijer van bedankjes en andere lofuitingen. Persoonlijk vind ik de bedankjes etc. niet erg om te lezen, hoort bij het'intermenselijke' contact.
Voorheen zag ik wel eens een maandelijkse top 100 van posters. Is het misschien iets om een maandelijks overzicht ( top 3) van de klagers te publiceren
Het staat nu in BUG, hoorde niet in Feedback.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:34 schreef Crabapple het volgende:
[..]Mijn opmerking is al weg uit Feedback, ws wordt die weer hier ergens teruggeplaatst?
Kastje <--> muur?
FOK!features, Bugs & Developmentquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat is BUG? Denk ik vraag het maar, voordat er weer enge dingen gebeuren.
Dat heb ik inmiddels begrepen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Disana, in haar conditie, waarschijnlijk wel.
Jullie zouden toch gaan overleggen? Is daar nog iets uitgekomen?quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ben duidelijk genoeg geweest, en nou weer doorgaan met het gezeik allemaal?
Om mij komt er helemaal niks meer, ik ben door mijn opties en geduld heen.
Dan horen jullie het wel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Jullie zouden toch gaan overleggen? Is daar nog iets uitgekomen?
Jouw wens weegt net zo zwaar als de wensen van iedereen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben nogal ziek, ik heb er de energie niet voor. Sorry dat ik mijn wens post.
Dank Lavenderr. Ik zag dat Paco55 zijn excuses aanbood maar het is gewist. Toch goed om het nog even gelezen te hebben.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jouw wens weegt net zo zwaar als de wensen van iedereen.
En heel veel sterkte en ik hoop dat het snel wat beter gaat, Disana.
Pardon ik heb alles eruit gehaald, ook die.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank Lavenderr. Ik zag dat Paco55 zijn excuses aanbood maar het is gewist. Toch goed om het nog even gelezen te hebben.
Mee eens. Dat afblaffen is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Mag best, maar om dan maar half posts te lezen en mensen af te zeiken en aan te vallen lijkt me ietwat overdreven en onnodig.
De vorige pagina ziet er voor mij wel maf uit, alles is groeeeeen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:25 schreef Laysa het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh Stiekum word of ben je dus echt gewoon een Modje Mootie![]()
Ik was gewoon blij voor mootie...eindelijk gerechtigheid, maar vals hoopquote:Op woensdag 17 juli 2019 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
Zullen we nu maar stoppen met de eindeloze discussie hier over?
Zoveel hoofden, zoveel zinnen.
Als ik fout zit zal ik altijd mijn excuses aanbieden. Beschaving kost niets hooguit een beetje moeite.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank Lavenderr. Ik zag dat Paco55 zijn excuses aanbood maar het is gewist. Toch goed om het nog even gelezen te hebben.
Verkeerde knop in de snelheid.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:24 schreef Laysa het volgende:
Giz niet om aan te vallen maar gewoon nieuwsgierigheid: Waarom laat je Mootie staan?![]()
Ik vind het stiekum hilarisch
Dank Paco55.quote:Op woensdag 17 juli 2019 22:32 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Als ik fout zit zal ik altijd mijn excuses aanbieden. Beschaving kost niets hooguit een beetje moeite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |