quote:
Misschien werd het na zes jaar en acht maanden te vol in de index tijdelijke topics, dit hoeft geen groen licht te betekenen dat Utopia blijft, kan ook 31 december afgelopen zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:33 schreef Charmian het volgende:
Heeft @:Danny banden met JdM? Wat weet hij wat wij niet weten? Waarom opeens, na al die jaren op groen?
Juist. Kan zomaar. We zien het wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:44 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Misschien werd het na zes jaar en acht maanden te vol in de index tijdelijke topics, dit hoeft geen groen licht te betekenen dat Utopia blijft, kan ook 31 december afgelopen zijn.
Weet ik zo niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:11 schreef An_0_Niem het volgende:
Waarom krijgen posts zoals **deze** links naar Coolblue?
Ik cos op mijn mobiel en zie dit al enkele dagen
Als die er al zouden zijn mogen wij die helaas niet posten, omdat de streams eigendom zijn van talpa en het dus via hun site moet, helaas.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:26 schreef Zandruiter het volgende:
Hallo, ik heb een vraag en ik weet niet of ik hiervoor op het juiste adres ben, anders zeg het maar....
Ik heb veel haperingen op de livestreams. Is er een andere link met livestreams van Utopia bekend?
Alvast bedankt en fijne avond
Jammer, bedankt voor je reactiequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als die er al zouden zijn mogen wij die helaas niet posten, omdat de streams eigendom zijn van talpa en het dus via hun site moet, helaas.
Probeer een andere browser, ik heb edge maar die buffert de streams dus voor streams gebruik ik chrome , opera of firefox al naar gelangquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:26 schreef Zandruiter het volgende:
Hallo, ik heb een vraag en ik weet niet of ik hiervoor op het juiste adres ben, anders zeg het maar....
Ik heb veel haperingen op de livestreams. Is er een andere link met livestreams van Utopia bekend?
Alvast bedankt en fijne avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |