Waarom? haar mening blijft toch gewoon staan en wordt toch niet gewist ofzo? Iemand anders geeft alleen aan het niet met die mening eens te zijn, dat mag toch wel?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Yvonne vraagt toch naar de mening van users. Ik vind dit een beetje flauw.
Ik ben ook gewoon een user. Ik zie het probleem even niet en schreef hoe ik het zie gaan de laatste tijd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Yvonne vraagt toch naar de mening van users. Ik vind dit een beetje flauw.
De toonquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon een user. Ik zie het probleem even niet en schreef hoe ik het zie gaan de laatste tijd.
Wat is daar flauw aan?
quote:
Maar het probleem van de DS'n in de cossen was juist dat ze overal gezocht moesten worden in de ouwe cossen waar ze stonden, en vele klieren ze quote in de nieuwe cossen en zo weer de cossen versteerdequote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:05 schreef DaniqueV het volgende:
Ik vind het prima gaan, blij dat Paco weer mag schrijven in de cos, ben ik toch nog bij na een lange drukke dag werken.Laatste tijd heb ik de puf niet meer om alle voorgaande cossen door te nemen van die dag. Er gebeurt niet veel meer, het is steeds minder boeiend Ze moeten er een eind aan breien, maybe straks als het eind augustus na 18.00 uur gaat
Ik geef de hitte de schuld en ben toe aan vakantiequote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar het probleem van de DS'n in de cossen was juist dat ze overal gezocht moesten worden in de ouwe cossen waar ze stonden, en vele klieren ze quote in de nieuwe cossen en zo weer de cossen versteerde
Pff Daanje toch
Happy searching...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik geef de hitte de schuld en ben toe aan vakantie![]()
![]()
Ja maar ik weet nu dat rond middennacht ik hem kan vinden
Iets aangepast, en ben het met je eens !quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:05 schreef DaniqueV het volgende:
Ik vind het prima gaan, blij dat Paco weer mag schrijven in de cos,Laatste tijd heb ik de puf niet meer om alle voorgaande cossen door te nemen van die dag. Er gebeurt niet veel meer, het is steeds minder boeiend
quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Iets aangepast, en ben het met je eens !
Waarom ben je per definitie een trol als je een andere mening bent toebedeeld....Yvonne in deze komt zelf met een posting om de mening even te polsen en die krijgt ze bij deze.........Overigens vind ik de sfeer de laatste tijd een dikke prima...........quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
Bedankt Vonny, de trollen weer uit hun hol gelokt ( en het ging juist prima)
Dit ben ik helemaal met je eens, af en toe probeert deze of gene nog ff de hakken op iemand, maar vaak wordt er niet meer op gereageerd en dan is het zo over.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 01:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom ben je per definitie een trol als je een andere mening bent toebedeeld....Yvonne in deze komt zelf met een posting om de mening even te polsen en die krijgt ze bij deze.........Overigens vind ik de sfeer de laatste tijd een dikke prima...........
Neee die heb ik overgeslagenquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:48 schreef DaniqueV het volgende:
Ow ow, foutje van mij![]()
Kan iemand het nummer veranderen in 97?
Ik had er 98 van gemaakt, dacht dat je dat handmatig moest aanpassen, niet dus![]()
UTO / Het Grote Social Media-topic #97
Je kan hem altijd vinden, want hij zet ze ook in de topic SVquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik geef de hitte de schuld en ben toe aan vakantie![]()
![]()
Ja maar ik weet nu dat rond middennacht ik hem kan vinden
quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan hem altijd vinden, want hij zet ze ook in de topic SV
Ja een stuk makkelijker.quote:
Full service for the ladies.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan hem altijd vinden, want hij zet ze ook in de topic SV
quote:
Door deze post ging ik de mijne ook even bekijken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:03 schreef mazaru het volgende:
Die belachelijke notes zijn tot daar aan toe. Maar die hatelijke kutopmerkingen die erbij worden geschreven door partijdige mods zijn bloedirritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |