Vertel dat maar aan mijn notesquote:Op donderdag 25 juli 2019 03:01 schreef yvonne het volgende:
Hoi Amphorapotjeik kon niet slapen van de warmte dus zag ik jouw post en ben even gaan kijken. De notes zijn er van een week geleden en het leek op het oprakelen van een eerder gevoerde discussie eerder die avond. Leek.
. Maar als jij zegt dat het grappig bedoeld was is dat niet helemaal overgekomenEn is er in feite niet zoveel aan de hand.
Ik zal ze van de week eens bellenquote:
Het is zo jammer dat je geen reply kan geven op het gros van de flauwekul die daar geschreven wordt, echt heel jammer. (nou weer een note, hoppa!)quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zal ze van de week eens bellen
/hittegrapjes, altijd slecht.
Te heet om te noten.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:49 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat je geen reply kan geven op het gros van de flauwekul die daar geschreven wordt, echt heel jammer. (nou weer een note, hoppa!)
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:38 schreef yvonne het volgende:
We zijn een weekje verder, loopt alles nu goed met de 'Sluitingen"?
En waag het eens om 'nee'te zeggen
*insert jouw usericonquote:
Ik vind het helemaal prima Yvonne, maar vond het al goed hoe het liep.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:38 schreef yvonne het volgende:
Een reactie in het bedankjes en reactie topic is natuurlijk altijd toegestaan (en word aangemoedigd, zo weten de desbetreffende users tenslotte of hun werk in de smaak valt!)quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:19 schreef Crabapple het volgende:
Wat mij betreft loopt het prima, maar ik merk dat ik amper nog op Paco durf te reageren omdat ik bang ben dat hij er gezeik door krijgt.
Vind zijn dagafsluiting erg origineel en humoristisch geschreven, een feestje om te lezen
Als iemand iets grappigs schrijft in de Cos reageer ik spontaan gelijk in de Cos, vindt het gewoon vervelend om dit niet spontaan bij Paco te durven doen. Maar je hebt gelijk dat ik dit zowiezo in het bedankjes topic zou kunnen doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:19 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Een reactie in het bedankjes en reactie topic is natuurlijk altijd toegestaan (en word aangemoedigd, zo weten de desbetreffende users tenslotte of hun werk in de smaak valt!)
Waarom zou je er ook op reageren als er heel duidelijk wordt gevraagd om in een ander topic te reageren.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:19 schreef Crabapple het volgende:
Wat mij betreft loopt het prima, maar ik merk dat ik amper nog op Paco durf te reageren omdat ik bang ben dat hij er gezeik door krijgt.
Vind zijn dagafsluiting erg origineel en humoristisch geschreven, een feestje om te lezen
Iets met spontaniteit?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou je er ook op reageren als er heel duidelijk wordt gevraagd om in een ander topic te reageren.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:38 schreef yvonne het volgende:
Het is maar 1 keer per dag dat er 1 of 2 x afsluitingen geplaatst worden, er zijn geen hordes aan bedankjes opmerkingen en vragen meer. Ik zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:58 schreef danaqui het volgende:
Dan zal ik wel een zeikerd zijn maar hou het wel dan op 1 keer per avond en niet 2 keer. Vreselijk irri om zo lang te moeten scrollen.
Dat zeg ik 2 keer per dag rond 11 uur en midden in de nacht, ik vind dat irri als ik terug lees en ik zei niks over bedankjes, dacht dat ik ook mijn mening kon plaatsen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is maar 1 keer per dag dat er 1 of 2 x afsluitingen geplaatst worden, er zijn geen hordes aan bedankjes opmerkingen en vragen meer. Ik zie het probleem niet zo.
Zeker jij wil het bij 1 keer houden, en mijn mening is dat ik het zo heel goed vind gaan en dat ik het probleem niet zie.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:07 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat zeg ik 2 keer per dag rond 11 uur en midden in de nacht, ik vind dat irri als ik terug lees en ik zei niks over bedankjes, dacht dat ik ook mijn mening kon plaatsen.
Yvonne vraagt toch naar de mening van users. Ik vind dit een beetje flauw.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zeker jij wil het bij 1 keer houden, en mijn mening is dat ik het zo heel goed vind gaan en dat ik het probleem niet zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |