Graag gedaan Disana.quote:
Beschaving kost niks.quote:
Paco maakt dagsluiting. In de Cos en SV. Eind van topic en begin nieuw topic. Komen meestal wel reacties op. Blijkbaar kwamen er klachten dus mag niet meer in de Cos door de off topicposts die het genereert.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:23 schreef yvonne het volgende:
Zo, hier moeten we zijn
Nu gaat eerst 1 persoon me in Jip en Janneke uitleggen wat er aan de hand was.
In jip en Janneke en in 3 zinnen, tops.
Meer ga ik niet lezen
Hey!quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:29 schreef yvonne het volgende:
*pomtiedomtiedom*
Ik kijk TdF dus een beetje doorwerken![]()
Oh hoiquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Paco maakt dagsluiting. In de Cos en SV. Eind van topic en begin nieuw topic. Komen meestal wel reacties op. Blijkbaar kwamen er klachten dus mag niet meer in de Cos door de off topicposts die het genereert.
Paco beaus, Paco wil niet enkel in de SV staan of in een eigen topic, alleen als het ook in de Cos mag.
Andere mensen ook beaus, maar niet duidelijk op wie.
Iedereen is boosch en neimand weet in feite waarom, nergens om, maar het is hartstikke leuk om lekker boosch te zijn en voor Paco moeten we even een oplossinkje maken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Paco maakt dagsluiting. In de Cos en SV. Eind van topic en begin nieuw topic. Komen meestal wel reacties op. Blijkbaar kwamen er klachten dus mag niet meer in de Cos door de off topicposts die het genereert.
Paco beaus, Paco wil niet enkel in de SV staan of in een eigen topic, alleen als het ook in de Cos mag.
Andere mensen ook beaus, maar niet duidelijk op wie.
Als Paco je oplossing goed vindquote:Op donderdag 18 juli 2019 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iedereen is boosch en neimand weet in feite waarom, nergens om, maar het is hartstikke leuk om lekker boosch te zijn en voor Paco moeten we even een oplossinkje maken.
Dat in het kort?
Ik heb toch stukken liever dat Paco, wij, een groot deel van jullie de oplossing goed vind(en)quote:
Je hoeft er niet eens over na te denken, het antwoord staat in mijn eerdere post in het andere topic. Waarom wil je iets veranderen wat schijnbaar door zoveel mensen op deze manier wordt gewaardeerd? Nota bene de mensen/users waar het allemaal om draait? Als er problemen ontstaan n.a.v. de legitieme post van Paco moet je je wellicht op die "onregelmatigheden" concentreren.quote:
Mag ik m'n eigen tempo nemen om dit op te lossen?quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je hoeft er niet eens over na te denken, het antwoord staat in mijn eerdere post in het andere topic. Waarom wil je iets veranderen wat schijnbaar door zoveel mensen op deze manier wordt gewaardeerd? Nota bene de mensen/users waar het allemaal om draait? Als er problemen ontstaan n.a.v. de legitieme post van Paco ga je daar dan op concentreren.
Succes!quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ik m'n eigen tempo nemen om dit op te lossen?
Bedankt
Ik zou zeggen scan in het andere topic 'Vragen en opmerkingen etc' van post 140 t/m post 236.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iedereen is boosch en neimand weet in feite waarom, nergens om, maar het is hartstikke leuk om lekker boosch te zijn en voor Paco moeten we even een oplossinkje maken.
Dat in het kort?
quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:21 schreef yvonne het volgende:
En ik zet hem nog even apart ook:
In FB is het niet nodig om met een hele groep een mod te bestoken, als een user een vraag stelt of probleem heeft.
De lulligste vragen die zo op te lossen zijn ontaarden in dagenlang geruzie, en er wordt al met verwijten gesmeten nog voordat iemand fatsoenlijk de initiële vraag heeft kunnen beantwoorden. Kortom; bemoei je niet met elke vraag, wacht een antwoord af en probeer for the love of god de insteek positief te houden in plaats van een berg verwijten.
Ik ben aan het werken aan een oplossing, en tot die tijd hoeft de discussie niet keer op keer over gedaan te worden.
Toch?
En nee, die oplossing is er niet vanavond, en misschien ook niet morgen. Gewoon, wanneer het opgelost is
Pas op je nagelsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |