Vertel dat maar aan mijn notesquote:Op donderdag 25 juli 2019 03:01 schreef yvonne het volgende:
Hoi Amphorapotjeik kon niet slapen van de warmte dus zag ik jouw post en ben even gaan kijken. De notes zijn er van een week geleden en het leek op het oprakelen van een eerder gevoerde discussie eerder die avond. Leek.
. Maar als jij zegt dat het grappig bedoeld was is dat niet helemaal overgekomenEn is er in feite niet zoveel aan de hand.
Ik zal ze van de week eens bellenquote:
Het is zo jammer dat je geen reply kan geven op het gros van de flauwekul die daar geschreven wordt, echt heel jammer. (nou weer een note, hoppa!)quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zal ze van de week eens bellen
/hittegrapjes, altijd slecht.
Te heet om te noten.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:49 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat je geen reply kan geven op het gros van de flauwekul die daar geschreven wordt, echt heel jammer. (nou weer een note, hoppa!)
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:38 schreef yvonne het volgende:
We zijn een weekje verder, loopt alles nu goed met de 'Sluitingen"?
En waag het eens om 'nee'te zeggen
*insert jouw usericonquote:
Ik vind het helemaal prima Yvonne, maar vond het al goed hoe het liep.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:38 schreef yvonne het volgende:
Een reactie in het bedankjes en reactie topic is natuurlijk altijd toegestaan (en word aangemoedigd, zo weten de desbetreffende users tenslotte of hun werk in de smaak valt!)quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:19 schreef Crabapple het volgende:
Wat mij betreft loopt het prima, maar ik merk dat ik amper nog op Paco durf te reageren omdat ik bang ben dat hij er gezeik door krijgt.
Vind zijn dagafsluiting erg origineel en humoristisch geschreven, een feestje om te lezen
Als iemand iets grappigs schrijft in de Cos reageer ik spontaan gelijk in de Cos, vindt het gewoon vervelend om dit niet spontaan bij Paco te durven doen. Maar je hebt gelijk dat ik dit zowiezo in het bedankjes topic zou kunnen doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:19 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Een reactie in het bedankjes en reactie topic is natuurlijk altijd toegestaan (en word aangemoedigd, zo weten de desbetreffende users tenslotte of hun werk in de smaak valt!)
Waarom zou je er ook op reageren als er heel duidelijk wordt gevraagd om in een ander topic te reageren.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:19 schreef Crabapple het volgende:
Wat mij betreft loopt het prima, maar ik merk dat ik amper nog op Paco durf te reageren omdat ik bang ben dat hij er gezeik door krijgt.
Vind zijn dagafsluiting erg origineel en humoristisch geschreven, een feestje om te lezen
Iets met spontaniteit?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 13:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zou je er ook op reageren als er heel duidelijk wordt gevraagd om in een ander topic te reageren.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 09:38 schreef yvonne het volgende:
Het is maar 1 keer per dag dat er 1 of 2 x afsluitingen geplaatst worden, er zijn geen hordes aan bedankjes opmerkingen en vragen meer. Ik zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:58 schreef danaqui het volgende:
Dan zal ik wel een zeikerd zijn maar hou het wel dan op 1 keer per avond en niet 2 keer. Vreselijk irri om zo lang te moeten scrollen.
Dat zeg ik 2 keer per dag rond 11 uur en midden in de nacht, ik vind dat irri als ik terug lees en ik zei niks over bedankjes, dacht dat ik ook mijn mening kon plaatsen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is maar 1 keer per dag dat er 1 of 2 x afsluitingen geplaatst worden, er zijn geen hordes aan bedankjes opmerkingen en vragen meer. Ik zie het probleem niet zo.
Zeker jij wil het bij 1 keer houden, en mijn mening is dat ik het zo heel goed vind gaan en dat ik het probleem niet zie.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:07 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat zeg ik 2 keer per dag rond 11 uur en midden in de nacht, ik vind dat irri als ik terug lees en ik zei niks over bedankjes, dacht dat ik ook mijn mening kon plaatsen.
Yvonne vraagt toch naar de mening van users. Ik vind dit een beetje flauw.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zeker jij wil het bij 1 keer houden, en mijn mening is dat ik het zo heel goed vind gaan en dat ik het probleem niet zie.
Waarom? haar mening blijft toch gewoon staan en wordt toch niet gewist ofzo? Iemand anders geeft alleen aan het niet met die mening eens te zijn, dat mag toch wel?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Yvonne vraagt toch naar de mening van users. Ik vind dit een beetje flauw.
Ik ben ook gewoon een user. Ik zie het probleem even niet en schreef hoe ik het zie gaan de laatste tijd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Yvonne vraagt toch naar de mening van users. Ik vind dit een beetje flauw.
De toonquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon een user. Ik zie het probleem even niet en schreef hoe ik het zie gaan de laatste tijd.
Wat is daar flauw aan?
quote:
Maar het probleem van de DS'n in de cossen was juist dat ze overal gezocht moesten worden in de ouwe cossen waar ze stonden, en vele klieren ze quote in de nieuwe cossen en zo weer de cossen versteerdequote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:05 schreef DaniqueV het volgende:
Ik vind het prima gaan, blij dat Paco weer mag schrijven in de cos, ben ik toch nog bij na een lange drukke dag werken.Laatste tijd heb ik de puf niet meer om alle voorgaande cossen door te nemen van die dag. Er gebeurt niet veel meer, het is steeds minder boeiend Ze moeten er een eind aan breien, maybe straks als het eind augustus na 18.00 uur gaat
Ik geef de hitte de schuld en ben toe aan vakantiequote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar het probleem van de DS'n in de cossen was juist dat ze overal gezocht moesten worden in de ouwe cossen waar ze stonden, en vele klieren ze quote in de nieuwe cossen en zo weer de cossen versteerde
Pff Daanje toch
Happy searching...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik geef de hitte de schuld en ben toe aan vakantie![]()
![]()
Ja maar ik weet nu dat rond middennacht ik hem kan vinden
Iets aangepast, en ben het met je eens !quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:05 schreef DaniqueV het volgende:
Ik vind het prima gaan, blij dat Paco weer mag schrijven in de cos,Laatste tijd heb ik de puf niet meer om alle voorgaande cossen door te nemen van die dag. Er gebeurt niet veel meer, het is steeds minder boeiend
quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Iets aangepast, en ben het met je eens !
Waarom ben je per definitie een trol als je een andere mening bent toebedeeld....Yvonne in deze komt zelf met een posting om de mening even te polsen en die krijgt ze bij deze.........Overigens vind ik de sfeer de laatste tijd een dikke prima...........quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
Bedankt Vonny, de trollen weer uit hun hol gelokt ( en het ging juist prima)
Dit ben ik helemaal met je eens, af en toe probeert deze of gene nog ff de hakken op iemand, maar vaak wordt er niet meer op gereageerd en dan is het zo over.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 01:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom ben je per definitie een trol als je een andere mening bent toebedeeld....Yvonne in deze komt zelf met een posting om de mening even te polsen en die krijgt ze bij deze.........Overigens vind ik de sfeer de laatste tijd een dikke prima...........
Neee die heb ik overgeslagenquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:48 schreef DaniqueV het volgende:
Ow ow, foutje van mij![]()
Kan iemand het nummer veranderen in 97?
Ik had er 98 van gemaakt, dacht dat je dat handmatig moest aanpassen, niet dus![]()
UTO / Het Grote Social Media-topic #97
Je kan hem altijd vinden, want hij zet ze ook in de topic SVquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik geef de hitte de schuld en ben toe aan vakantie![]()
![]()
Ja maar ik weet nu dat rond middennacht ik hem kan vinden
quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan hem altijd vinden, want hij zet ze ook in de topic SV
Ja een stuk makkelijker.quote:
Full service for the ladies.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan hem altijd vinden, want hij zet ze ook in de topic SV
quote:
Door deze post ging ik de mijne ook even bekijken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:03 schreef mazaru het volgende:
Die belachelijke notes zijn tot daar aan toe. Maar die hatelijke kutopmerkingen die erbij worden geschreven door partijdige mods zijn bloedirritant
Ruilen? Of zullen we gaan kwartetten? ...Mag ik van Maz van die ene nummer 4 ...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Door deze post ging ik de mijne ook even bekijken.
Ik deed
Ik snap sowieso die toevoegingen niet. Als een note terecht is zijn dat soort persoonlijke meningen over een user niet nodig om erbij te schrijven. Bovendien komt het over als stinkend laf om anoniem dat soort sneren erbij te zetten in de wetenschap dat je toch geen weerwoord kan krijgenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:22 schreef yvonne het volgende:
Mwoah, even snel door jullie notes gescrolled, er staan wat toevoegingen, maar" hatelijke kutopmerkingen die erbij worden geschreven door partijdige mods zijn bloedirritant"
valt nou ook wel weer mee.
Ik neem het iig even mee.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:47 schreef BloesBloes het volgende:
Mwah, ik ben het meestal wel eens met mijn notes, ik probeer er altijd wat van te leren, zodat ik dergelijke fouten in de toekomst kan voorkomen![]()
Hoooooi Yv.
Flauw, je hebt net een zoethoudertje gekregen van je allerliefste Vonnyquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:12 schreef BloesBloes het volgende:
Weer wat geleerd van mijn laatste note; Je mag geen grapje meer maken in de cos, je moet met een stalen smoel reageren als een robot dan loop je de minste kans op schimmige notes. Yessir! Sld BloesBloes heeft het begrepen! Brengt Groet, Aye, Aye!
Je weet prima dat die persoonlijke "grapjes" niet altijd gewaardeerd worden door andere users. Dat is al vaker met je besproken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:12 schreef BloesBloes het volgende:
Weer wat geleerd van mijn laatste note; Je mag geen grapje meer maken in de cos, je moet met een stalen smoel reageren als een robot dan loop je de minste kans op schimmige notes. Yessir! Sld BloesBloes heeft het begrepen! Brengt Groet, Aye, Aye!
Deze persoonlijke grap is naar een user die ik al 15 jaar ken ofzo en met wie ik daarvoor had zitten geiten over het feit dat de dames van Utopia homo's zooooo leuk vonden altijd en dat wij ze toch echt in alle soorten en maken kennen.En daar kom jij dan weer doorheen fietsen en zonder enige kennis van zaken of de achtergrond van de opmerking sta je alweer te noten. Je vergeet nog te zeggen dat als ik het niet mee eens ben in een mailtje kan sturen naar Forum@fok etc want verder kom je eigenlijk nooit. Je kan er geen klap van en ook dat heb ik al vaker met je besproken. Nou ga die ban maar organiseren bij Yv. ik hem m weer verdiend, maar ik neem er geen woord van terug.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je weet prima dat die persoonlijke "grapjes" niet altijd gewaardeerd worden door andere users. Dat is al vaker met je besproken.
Dat ken je diegene misschien niet zo goed als je denkt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:23 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Deze persoonlijke grap is naar een user die ik al 15 jaar ken ofzo en met wie ik daarvoor had zitten geiten over het feit dat de dames van Utopia homo's zooooo leuk vonden altijd en dat wij ze toch echt in alle soorten en maken kennen.En daar kom jij dan weer doorheen fietsen en zonder enige kennis van zaken of de achtergrond van de opmerking sta je alweer te noten. Je vergeet nog te zeggen dat als ik het niet mee eens ben in een mailtje kan sturen naar Forum@fok etc want verder kom je eigenlijk nooit. Je kan er geen klap van en ook dat heb ik al vaker met je besproken. Nou ga die ban maar organiseren bij Yv. ik hem m weer verdiend, maar ik neem er geen woord van terug.
Wellicht is dat waar, ik zal het hem eens vragen en dan nog zijn er 2 kanten aan een verhaal, maar dat zal jou worst zij hèquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat ken je diegene misschien niet zo goed als je denkt.
De rest van je comment ga ik maar niet op in.
Gevraagd zoals ik al beloofde, want als waar zou zijn wat jij insinueert dan had ik hier over dat punt mijn excuses gemaakt. Maar wat blijkt, dat hoef ik helemaal niet te doen!quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat ken je diegene misschien niet zo goed als je denkt.
En je snapt mij ook prima. Als er een tr gezet word dan vind iemand iets niet prettig.quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:22 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Gevraagd zoals ik al beloofde, want als waar zou zijn wat jij insinueert dan had ik hier over dat punt mijn excuses gemaakt. Maar wat blijkt, dat hoef ik helemaal niet te doen!
Ik doe dit in nette bewoording om het niet nog ordinairder te maken, maar je snapt de strekking zo prima denk ik.
Wat draai je nou toch om de hete brei heen met zo'n loze/lege reply?quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:44 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En je snapt mij ook prima. Als er een tr gezet word dan vind iemand iets niet prettig.
Zou je eens willen DMen om wat voor note het gaat?quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat draai je nou toch om de hete brei heen met zo'n loze/lege reply?
Nee, ik ben er klaar mee ...quote:Op zondag 11 augustus 2019 11:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zou je eens willen DMen om wat voor note het gaat?
Ik heb het gevoel dat er dingen door elkaar gehaald worden nou.
quote:
Ik wou je duidelijkheid proberen te geven, als je dat niet wilt ook goed, maar dan ook niet erop doorgaan.quote:
Wat begrijp je niet aan "ik ben er klaar mee?"quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Ik wou je duidelijkheid proberen te geven, als je dat niet wilt ook goed, maar dan ook niet erop doorgaan.
Dat we erover ophouden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 12:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan "ik ben er klaar mee?"
quote:
Misschien werd het na zes jaar en acht maanden te vol in de index tijdelijke topics, dit hoeft geen groen licht te betekenen dat Utopia blijft, kan ook 31 december afgelopen zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:33 schreef Charmian het volgende:
Heeft @:Danny banden met JdM? Wat weet hij wat wij niet weten? Waarom opeens, na al die jaren op groen?
Juist. Kan zomaar. We zien het wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 15:44 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Misschien werd het na zes jaar en acht maanden te vol in de index tijdelijke topics, dit hoeft geen groen licht te betekenen dat Utopia blijft, kan ook 31 december afgelopen zijn.
Weet ik zo niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:11 schreef An_0_Niem het volgende:
Waarom krijgen posts zoals **deze** links naar Coolblue?
Ik cos op mijn mobiel en zie dit al enkele dagen
Als die er al zouden zijn mogen wij die helaas niet posten, omdat de streams eigendom zijn van talpa en het dus via hun site moet, helaas.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:26 schreef Zandruiter het volgende:
Hallo, ik heb een vraag en ik weet niet of ik hiervoor op het juiste adres ben, anders zeg het maar....
Ik heb veel haperingen op de livestreams. Is er een andere link met livestreams van Utopia bekend?
Alvast bedankt en fijne avond
Jammer, bedankt voor je reactiequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:28 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als die er al zouden zijn mogen wij die helaas niet posten, omdat de streams eigendom zijn van talpa en het dus via hun site moet, helaas.
Probeer een andere browser, ik heb edge maar die buffert de streams dus voor streams gebruik ik chrome , opera of firefox al naar gelangquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:26 schreef Zandruiter het volgende:
Hallo, ik heb een vraag en ik weet niet of ik hiervoor op het juiste adres ben, anders zeg het maar....
Ik heb veel haperingen op de livestreams. Is er een andere link met livestreams van Utopia bekend?
Alvast bedankt en fijne avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |