abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188967175
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:54 schreef sjampoeh het volgende:
Als de moderatie (en dan bedoel ik niet allemaal) de feedback niet begrijpt, waarom is er dan een feedback, waar je feedback zou mogen geven, maar niet begrepen, gedoogd, aangenomen, gelezen wordt,want als je feedback geeft, wordt het verwijderd en dus is dit topic, geen feedback topic .
Misschien moet de feedback een andere naam krijgen, waar mensen wel hun gal mogen spuien, klachten mogen doorgeven, opmerkingen maken OVER de moderatie.

Feedback geven wordt nog wel eens verward met kritiek en commentaar geven. Toch is er een wezenlijk verschil. Kritiek geven of commentaar leveren houdt verband met een oordeel geven. En dat doe je nu juist niet met feedback. Met je terugkoppeling spreek je je wel uit over het gedrag van de andere persoon, maar je waakt ervoor om hem of haar te veroordelen.

Eisen stellen en feedback geven horen niet bij elkaar. Zelfs advies geven raden we af. Je wilt immers dat jouw medestudent of collega de ruimte krijgt om een oplossing aan te dragen. Wanneer jij advies geeft, lijkt het alsof je niet direct betrokken bent bij de situatie.

Bij feedback geven ben jij zelf één van de hoofdrolspelers. Je plaatst je bewust in deze rol om jouw emotionele betrokkenheid te tonen. Bij advies geven plaats je jezelf in de positie van een expert van waaruit je anderen de les leest. Dat is even onprettig voor jou als voor de ander. Door de 4 G’s toe te passen werk je op een prettige manier samen aan een oplossing.

Mooi dat je dit stukje er even bijhaalt. Hier geef je dus aan dat je begrijpt wat feedback is. En dat blijft dit dus, het feedback topic. Een gal spui topic hebben we niet en mag je aandragen maar ik denk niet dat je die er doorkrijgt.
  zondag 15 september 2019 @ 23:57:22 #277
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_188967184
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 23:53 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Oh elk commentaar word zeker meegenomen en gelukkig is er dus ook het hele team waarmee overleg word gepleegd. Dat is iets wat mensen soms niet helemaal door hebben denk ik. Ook als 1 mod handelt, blijft het een mod team actie. En dat ik al het negatieve toebedeeld krijg, tja, er moet altijd een zondebok zijn.
Het dikgedrukte is juist de fout imho.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
pi_188967203
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 23:57 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Mooi dat je dit stukje er even bijhaalt. Hier geef je dus aan dat je begrijpt wat feedback is. En dat blijft dit dus, het feedback topic. Een gal spui topic hebben we niet en mag je aandragen maar ik denk niet dat je die er doorkrijgt.
Euhm.... dit is dus exact wat ik bedoel.
Dat toontje...
pi_188967237
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:57 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Het dikgedrukte is juist de fout imho.
We zijn nu eenmaal een team. In het plegen van mod acties voeren we overleg, zodat we altijd zeker weten dat we achter elkaars acties staan en 1 beleid kunnen voeren.

Dat bijv. Er een dm gestuurd word door crabapple, wil dus niet zeggen dat zij alleen handelt, dat had net zo goed 1 vd andere mods kunnen zijn.
pi_188967257
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 23:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Euhm.... dit is dus exact wat ik bedoel.
Dat toontje...
Als jij er een toontje in leest kan ik denk ik weinig aan doen. Het is een getypte tekst en een toon zit er wat mij betreft niet echt aan maar ja, interpretatie verschilt.
pi_188967269
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 23:59 schreef Soulraven het volgende:

[..]

We zijn nu eenmaal een team. In het plegen van mod acties voeren we overleg, zodat we altijd zeker weten dat we achter elkaars acties staan en 1 beleid kunnen voeren.

Dat bijv. Er een dm gestuurd word door crabapple, wil dus niet zeggen dat zij alleen handelt, dat had net zo goed 1 vd andere mods kunnen zijn.
Say what?
Dus voor je een user een dm stuurt overleg je eerst met de andere mods?

Ik wil niet lullig doen, maar daar geloof ik niks van.
pi_188967278
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 00:00 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Als jij er een toontje in leest kan ik denk ik weinig aan doen. Het is een getypte tekst en een toon zit er wat mij betreft niet echt aan maar ja, interpretatie verschilt.
En weer dat toontje :D
pi_188967294
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 00:01 schreef mootie het volgende:

[..]

Say what?
Dus voor je een user een dm stuurt overleg je eerst met de andere mods?

Ik wil niet lullig doen, maar daar geloof ik niks van.
In grote lijnen overleggen we over handelingen ja. Over het algemeen zijn andere mods op de hoogte van wat ik als mod doe ja, en vice versa.
pi_188967309
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 23:57 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Je leest het verkeerd. Ik begrijp het wel, de vraag is juist, begrijp jij het ? Alles wegvegen geeft juist frictie en geeft een machtsverhouding wat iedereen tegen staat.
En antwoorden met steeds t zelfde riedeltje schiet ook niet op.
Ik vraag niet om een ander topic trouwens :|W Als het feedback genoemd wordt, laat users dan feedback geven, ook al staat het je niet aan.
pi_188967332
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 00:02 schreef Soulraven het volgende:

[..]

In grote lijnen overleggen we over handelingen ja. Over het algemeen zijn andere mods op de hoogte van wat ik als mod doe ja, en vice versa.
Dat is alweer een heel ander verhaal.
En een ja of nee was trouwens duidelijker geweest.
pi_188967378
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 00:03 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Je leest het verkeerd. Ik begrijp het wel, de vraag is juist, begrijp jij het ? Alles wegvegen geeft juist frictie en geeft een machtsverhouding wat iedereen tegen staat.
En antwoorden met steeds t zelfde riedeltje schiet ook niet op.
Ik vraag niet om een ander topic trouwens :|W Als het feedback genoemd wordt, laat users dan feedback geven, ook al staat het je niet aan.
Feedback mag gegeven worden en ik ben 100% van mening dat ook negatieve feedback mag blijven staan, mits een klein beetje op een redelijke manier gegeven, en andersom mag je dat overigens van mij ook verwachten.

Ik zal nooit een user uitschelden oid.

En tja het riedeltjes verhaal, ik snap je er wel in maar je kunt niet 100x dezelfde vraag stellen en een ander antwoord verwachten als die er nu eenmaal niet is. Dat is voor beide kanten even frustrerend denk ik.
pi_188967433
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 00:07 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Feedback mag gegeven worden en ik ben 100% van mening dat ook negatieve feedback mag blijven staan, mits een klein beetje op een redelijke manier gegeven, en andersom mag je dat overigens van mij ook verwachten.

Ik zal nooit een user uitschelden oid.

En tja het riedeltjes verhaal, ik snap je er wel in maar je kunt niet 100x dezelfde vraag stellen en een ander antwoord verwachten als die er nu eenmaal niet is. Dat is voor beide kanten even frustrerend denk ik.
Oneens. Als er blijkbaar zoveel onvrede is dat je 100 keer hetzelfde riedeltje moet herhalen, is het hoog tijd om eens achter je oren te krabben.
  maandag 16 september 2019 @ 00:12:23 #288
478258 Amphorapotje
pi_188967458
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 00:02 schreef Soulraven het volgende:

[..]

pi_188967460
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 00:10 schreef mootie het volgende:

[..]

Oneens. Als er blijkbaar zoveel onvrede is dat je 100 keer hetzelfde riedeltje moet herhalen, is het hoog tijd om eens achter je oren te krabben.
Wij maken het beleid niet. Wij volgen het alleen. Vind je dat wij het niet goed uitvoeren dan is dat een tweede en daar zijn de fa's voor. In onze ogen voeren wij het beleid uit zoals de bedoeling is. Een fa kan daar een goede derde in zijn.
pi_188967476
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 00:12 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Wij maken het beleid niet. Wij volgen het alleen. Vind je dat wij het niet goed uitvoeren dan is dat een tweede en daar zijn de fa's voor. In onze ogen voeren wij het beleid uit zoals de bedoeling is. Een fa kan daar een goede derde in zijn.
Ja, dat hebben we gemerkt. :')

Maar goed, dit heb ik allemaal al 1000 keer gehoord, het zal allemaal wel.
  maandag 16 september 2019 @ 00:15:12 #291
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_188967504
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 00:12 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Hier haal je weer zo'n standaard verhaal aan Soul en daar vallen veel users over. Als mod moet je ook respect afdwingen en dat dwing je niet op deze manier af. Ik denk ook dat Mootie daarmee het aangehaalde onderwerp mee bedoeld om eens achter de oren te krabben en daar over na te denken.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_188967507
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 00:13 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja, dat hebben we gemerkt. :')

Maar goed, dit heb ik allemaal al 1000 keer gehoord, het zal allemaal wel.
Als zowel de mods als de fa's het niet met je eens zijn zou je kunnen concluderen dat het beleid gevolgd word zoals bedoeld is.
pi_188967535
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 00:15 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Als zowel de mods als de fa's het niet met je eens zijn zou je kunnen concluderen dat het beleid gevolgd word zoals bedoeld is.
Sorry, ik moet echt lachen.
Het is alsof je een briefje hebt met de standaard correcte antwoorden.
pi_188967558
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 00:17 schreef mootie het volgende:

[..]

Tja als op alles zo reageert komen we inderdaad weinig verder. Volgens mij heeft iedereen zijn mening wel gegeven en gaan we hier maar bij afsluiten.
  maandag 16 september 2019 @ 00:19:25 #295
478258 Amphorapotje
pi_188967567
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 00:17 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja, je hebt zoiets als de letter van de wet, of de geest van de wet. Interpretatie en aanvoelen etc.
pi_188967580
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 00:18 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Tja als op alles zo reageert komen we inderdaad weinig verder. Volgens mij heeft iedereen zijn mening wel gegeven en gaan we hier maar bij afsluiten.
Ok, mijn reacties houden dus de boel op. Jij zou dus wel verder willen als ik anders reageer.
Wat heb je in gedachten?
pi_188967599
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 00:20 schreef mootie het volgende:

[..]

Ok, mijn reacties houden dus de boel op. Jij zou dus wel verder willen als ik anders reageer.
Wat heb je in gedachten?
Volgens mij is er geen antwoord waar je tevreden mee zou zijn behalve "Je hebt gelijk" en aangezien je die in deze situatie niet gaat krijgen denk ik niet dat de discussie weinig zin heeft.
pi_188967617
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 00:21 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Volgens mij is er geen antwoord waar je tevreden mee zou zijn behalve "Je hebt gelijk" en aangezien je die in deze situatie niet gaat krijgen denk ik niet dat de discussie weinig zin heeft.
Waar wil ik dan gelijk in hebben...
  maandag 16 september 2019 @ 00:23:31 #299
478258 Amphorapotje
pi_188967638
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188967645
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 00:23 schreef Amphorapotje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')