abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188965733
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:38 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Wat een onzin!
Als mod is dat helemaal niet nodig en zeker niet als iemand niks heeft gedaan , terwijl je diegene wel ergens als mod zijnde op wijst
Ik vind dit heel erg kwalijk , en het schandalig dat hier door iemand niet wordt ingegrepen. Ze heeft niets raars gezegd in de COS dus je kan je mooie mod babbels via DM voortaan gewoon laten . En toch doe je dat niet . Ik vind dit bizar gedrag van jouw kant en krijg steeds meer het idee dat je zit te pesten en schermt met je Mod macht.
Hou daar gewoon mee op. Vooral bij iemand die niets meer heeft gedaan dan Ontopic gepost in de Cos , en wat iedereen kan lezen.

Nasty dit
Zullen we dit door Struis en Soul zelf laten uitzoeken, ze zijn beide mondig en assertief genoeg.

ik begrijp dat ieder zijn zegje wil doen en sommigen het voor elkaar op willen nemen maar dat lost niets op.

In FB graag concrete FB en klachten over moderatie graag in DM of naar forum@fok.nl.
  zondag 15 september 2019 @ 22:45:01 #252
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188965772
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 22:42 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Of dat als mod nodig is kunnen we gelukkig heel goed zelf bepalen.
Blijkbaar niet anders dm je niet terwijl ze niets heeft gedaan
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 15 september 2019 @ 22:45:21 #253
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_188965778
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 22:42 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Zullen we dit door Struis en Soul zelf laten uitzoeken, ze zijn beide mondig en assertief genoeg.

ik begrijp dat ieder zijn zegje wil doen en sommigen het voor elkaar op willen nemen maar dat lost niets op.

In FB graag concrete FB en klachten over moderatie graag in DM of naar forum@fok.nl.
Het is een opmerking over de moderatie Crab...Daar is de FB toch voor? Ik kan het natuurlijk verkeerd hebben gelezen in de OP....
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_188965874
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 22:42 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Of dat als mod nodig is kunnen we gelukkig heel goed zelf bepalen.
persoonlijk heb ik jou als mod op dit forum niet als prettig ervaren, dat gaat me niet om mijn eigen bans, maar gewoon om het feit dat je een paar leuke mensen, die hier al jaren posten het onmogelijk maakt, wat is jouw probleem?
Make trouble not war
  zondag 15 september 2019 @ 22:51:00 #255
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188965896
En alles wordt gewoon net zo hard weer verwijderd

TOP moderatie hier :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188965904
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:45 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Het is een opmerking over de moderatie Crab...Daar is de FB toch voor? Ik kan het natuurlijk verkeerd hebben gelezen in de OP....
Tussen een opmerking en een klacht zit wel een verschil.
pi_188965913
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:49 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

persoonlijk heb ik jou als mod op dit forum niet als prettig ervaren, dat gaat me niet om mijn eigen bans, maar gewoon om het feit dat je een paar leuke mensen, die hier al jaren posten het onmogelijk maakt, wat is jouw probleem?
Hier geen probleem, dat jij me als mod onprettig ervaart is jammer maar daar kan ik weinig aan doen.

Mij persoonlijk de schuld geven van users die door hun gedrag consequenties krijgen heeft weinig zin. Er is een heel modteam dat gezamelijk werkt en daarbij nog eens een team aan fa's wat daar ook nog even over oordeelt.
pi_188965915
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 22:51 schreef Crabapple het volgende:

[..]

deformatie
Make trouble not war
pi_188965937
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 22:51 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Hier geen probleem, dat jij me als mod onprettig ervaart is jammer maar daar kan ik weinig aan doen.

Mij persoonlijk de schuld geven van users die door hun gedrag consequenties krijgen heeft weinig zin. Er is een heel modteam dat gezamelijk werkt en daarbij nog eens een team aan fa's wat daar ook nog even over oordeelt.
nee het is ook soms stemmingsmakerij waar je wel degelijk deel uit maakt, maar geef je half gelijk
Make trouble not war
pi_188965986
Wat er tussen een mod en een user aan de hand is is tussen de mod en de user.
Andere users hoeven zich daar niet mee te bemoeien en daardoor weer een rel op te zetten.

Struis weet waar het om gaat, heeft verder niemand wat mee te maken.

In FB dingen aankaarten prima, maar iemand op zo'n nare manier aanvallen met zoveel mensen omdat je het ergens niet mee eens bent dat waarderen we niet.

Graag kappen met dit aanvallen en gewoon verder posten, heb je wat te melden dan op een normale manier.
  zondag 15 september 2019 @ 22:55:56 #261
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_188965993
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 22:51 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Je geeft een ander via dm wel de schuld
Dus je bent wel degelijk persoonlijk bezig tegen 1 user .
Ziekelijk en kwalijk gedrag en je maakt misbruik van je macht

Eerlijke mod *not*
Nee jij bent lekker eerlijk bezig zeg!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188965998
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:53 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]

nee het is ook soms stemmingsmakerij waar je wel degelijk deel uit maakt, maar geef je half gelijk
Mocht je het gevoel hebben dat dat inderdaad gebeurt, staat het je altijd vrij hier de fa's over te mailen op forum@fok.nl, ook over mij. :)
pi_188966013
ik ben woedend nog steeds, om mijn laatste ban, gedeeltelijk ja, opengooien DM, maar nogmaals ik werd geblocked, had niets fouts gedaan, geen van de MODS is met mij in gesprek gegaan, jammer
Make trouble not war
  zondag 15 september 2019 @ 22:56:50 #264
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_188966014
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 22:51 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Het was geen klacht, het was een opmerking/aanmerking.....Waarom worden mijn woorden verdraaid?
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_188966030
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 22:56 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Mocht je het gevoel hebben dat dat inderdaad gebeurt, staat het je altijd vrij hier de fa's over te mailen op forum@fok.nl, ook over mij. :)
hou op
Make trouble not war
pi_188966036
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:56 schreef Bramenstruik het volgende:
ik ben woedend nog steeds, om mijn laatste ban, gedeeltelijk ja, opengooien DM, maar nogmaals ik werd geblocked, had niets fouts gedaan, geen van de MODS is met mij in gesprek gegaan, jammer
Dat is iets tussen jou en een andere user.
Mag je met hem oplossen kan je dat niet dan negeer je hem, wil hij je niet spreken dan wil hij dat niet. En DM's openbaren mag niet.

Laat het rusten.
pi_188966066
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Dat is iets tussen jou en een andere user.
Mag je met hem oplossen kan je dat niet dan negeer je hem, wil hij je niet spreken dan wil hij dat niet. En DM's openbaren mag niet.

Laat het rusten.
dat snap ik
Make trouble not war
pi_188966404
Negatieve feedback hoeft echt niet allemaal verwijderd, mits op een normale manier verwoord, want ook dit is feedback. Wat niet geaccepteerd word is wanneer het een excuus word gebruikt om groepsgewijs maar eens te gaan zeiken op de moderatie. We weten onderhand allemaal wel dat we het nooit over alles eens zullen zijn.

Een goeie discussie op normale manier blijft altijd welkom, maar hou het dan ook bij waar feedback voor bedoeld is, feedback richting mods en een beetje op een normale manier is ook niet teveel gevraagd, andersom mag je ook hetzelfde vragen.

Niet relevante dingen worden dus inderdaad geveegd.
pi_188966932
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 22:56 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ja, dat helpt :')
pi_188966961
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 23:16 schreef Soulraven het volgende:
[Modbreak]Negatieve feedback hoeft echt niet allemaal verwijderd, mits op een normale manier verwoord, want ook dit is feedback. Wat niet geaccepteerd word is wanneer het een excuus word gebruikt om groepsgewijs maar eens te gaan zeiken op de moderatie. We weten onderhand allemaal wel dat we het nooit over alles eens zullen zijn.

Een goeie discussie op normale manier blijft altijd welkom, maar hou het dan ook bij waar feedback voor bedoeld is, feedback richting mods en een beetje op een normale manier is ook niet teveel gevraagd, andersom mag je ook hetzelfde vragen.

Niet relevante dingen worden dus inderdaad geveegd.[/modbreak]
Maar Soul, het lijkt toch wel duidelijk dat veel users je niet als prettig ervaren, als mod. Is dat niet iets om over na te denken?
pi_188967025
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 23:46 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar Soul, het lijkt toch wel duidelijk dat veel users je niet als prettig ervaren, als mod. Is dat niet iets om over na te denken?
Er zullen altijd users zijn die je wel mogen en die je niet mogen. Die mening mogen ze hebben en is toch onmogelijk te veranderen als alles waar mensen het niet eens zijn jou op de schuld word gegeven ondanks dat het moderatie team een TEAM is en gezamelijk handelt.

Ik lees alles wat mensen aangeven en neem het ook zeker op maar het geeft me niet een reden om op te stappen als dat je vraag is, nee.
pi_188967048
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 23:49 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Er zullen altijd users zijn die je wel mogen en die je niet mogen. Die mening mogen ze hebben en is toch onmogelijk te veranderen als alles waar mensen het niet eens zijn jou op de schuld word gegeven ondanks dat het moderatie team een TEAM is en gezamelijk handelt.

Ik lees alles wat mensen aangeven en neem het ook zeker op maar het geeft me niet een reden om op te stappen als dat je vraag is, nee.
Nou nou, ik bedoel meer om eens te kijken naar je eigen inbreng.
pi_188967096
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 23:51 schreef mootie het volgende:

[..]

Nou nou, ik bedoel meer om eens te kijken naar je eigen inbreng.
Oh elk commentaar word zeker meegenomen en gelukkig is er dus ook het hele team waarmee overleg word gepleegd. Dat is iets wat mensen soms niet helemaal door hebben denk ik. Ook als 1 mod handelt, blijft het een mod team actie. En dat ik al het negatieve toebedeeld krijg, tja, er moet altijd een zondebok zijn.
pi_188967111
Als de moderatie (en dan bedoel ik niet allemaal) de feedback niet begrijpt, waarom is er dan een feedback, waar je feedback zou mogen geven, maar niet begrepen, gedoogd, aangenomen, gelezen wordt,want als je feedback geeft, wordt het verwijderd en dus is dit topic, geen feedback topic .
Misschien moet de feedback een andere naam krijgen, waar mensen wel hun gal mogen spuien, klachten mogen doorgeven, opmerkingen maken OVER de moderatie.

Feedback geven wordt nog wel eens verward met kritiek en commentaar geven. Toch is er een wezenlijk verschil. Kritiek geven of commentaar leveren houdt verband met een oordeel geven. En dat doe je nu juist niet met feedback. Met je terugkoppeling spreek je je wel uit over het gedrag van de andere persoon, maar je waakt ervoor om hem of haar te veroordelen.

Eisen stellen en feedback geven horen niet bij elkaar. Zelfs advies geven raden we af. Je wilt immers dat jouw medestudent of collega de ruimte krijgt om een oplossing aan te dragen. Wanneer jij advies geeft, lijkt het alsof je niet direct betrokken bent bij de situatie.

Bij feedback geven ben jij zelf één van de hoofdrolspelers. Je plaatst je bewust in deze rol om jouw emotionele betrokkenheid te tonen. Bij advies geven plaats je jezelf in de positie van een expert van waaruit je anderen de les leest. Dat is even onprettig voor jou als voor de ander.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2019 23:56:07 ]
pi_188967157
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 23:53 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Oh elk commentaar word zeker meegenomen en gelukkig is er dus ook het hele team waarmee overleg word gepleegd. Dat is iets wat mensen soms niet helemaal door hebben denk ik. Ook als 1 mod handelt, blijft het een mod team actie. En dat ik al het negatieve toebedeeld krijg, tja, er moet altijd een zondebok zijn.
De slachtofferrol, doe maar niet.
Het is gewoon een feit dat mensen je niet prettig vinden als mod, zeker niet in de communicatie.
En nee, ik zie het handelen van 1 mod niet als een teamactie, in elk geval niet altijd.

In mijn ogen plaats je jezelf zelf al ver boven de ‘zwarte users’ door de manier waarop je communiceert. Niet fijn, niet wenselijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')