Misschien overdrijf ik. Maar de subtop ligt vaak angstig dicht bij elkaar qua punten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu sla je door. Zesde absoluut niet.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu sla je door. Zesde absoluut niet.
Hahaha Vitesse hahahaquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien overdrijf ik. Maar de subtop ligt vaak angstig dicht bij elkaar qua punten.
Als je dat gat niet tijdig kan slaan loop je het risico dat clubs als Utrecht of Vitesse er in gaan geloven dat ze boven je gaan eindigen en dan is het hek van de dam. Blijkbaar geeft zoiets superkrachten. Zal niet de eerste keer zijn ook.
In 2017/18 eindigde AZ toch ook boven Feyenoord? Nu wat talenten die een jaartje verder zijn zoals Stengs en Boadu.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom opeens AZ nu wel en voorgaande jaren niet? Nieuwe trainer, wie is dat eigenlijk?Geen spetterende aankopen toch?
Utrecht toont wel ambitie, maar Vitesse absoluut niet. Die transfers en het gebrek aan Ødegaard gaan komend seizoen echt niet voor een top 5 plek zorgen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien overdrijf ik. Maar de subtop ligt vaak angstig dicht bij elkaar qua punten.
Als je dat gat niet tijdig kan slaan loop je het risico dat clubs als Utrecht of Vitesse er in gaan geloven dat ze boven je gaan eindigen en dan is het hek van de dam. Blijkbaar geeft zoiets superkrachten. Zal niet de eerste keer zijn ook.
Dacht zeg een keer wat aardigs over jouw clubje. Tips tenslotte onzin.quote:
Oh ja klopt. een keertje. Stengs en Boadu zijn wel toppers in wording ja, denk dat die Til eeuwig talent blijftquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In 2017/18 eindigde AZ toch ook boven Feyenoord? Nu wat talenten die een jaartje verder zijn zoals Stengs en Boadu.
Niet dat ik die Arne Slot goed ken als trainer.
Nu krijgt Vitesse wel vaak nog op het einde van de transfermarkt wat leuks van Chelsea.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Utrecht toont wel ambitie, maar Vitesse absoluut niet. Die transfers en het gebrek aan Ødegaard gaan komend seizoen echt niet voor een top 5 plek zorgen.
Ik denk dat Til vooral gewoon niet zoveel talent heeft, maar een 'nuttige' speler blijft voor dat niveau clubs.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja klopt. een keertje. Stengs en Boadu zijn wel toppers in wording ja, denk dat die Til eeuwig talent blijft
Ja of Heerenveen of zo, er zijn altijd wel van dat soort clubs die in de loop van het seizoen boven zichzelf uitstijgen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Utrecht toont wel ambitie, maar Vitesse absoluut niet. Die transfers en het gebrek aan Ødegaard gaan komend seizoen echt niet voor een top 5 plek zorgen.
Heerenveen is echt niks meer.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja of Heerenveen of zo, er zijn altijd wel van dat soort clubs die in de loop van het seizoen boven zichzelf uitstijgen.
Waar zet jij Feyenoord dan?
De rest is toch ook totaal niet relevant.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:51 schreef El-Stinho het volgende:
Buiten PSV/FEY/AZ/UTR/VIT en Groningen weet ik niet wat ik van de rest moet verwachten. Zo ver verdiep ik me ook niet meer in de Eredivisie.
Waar ik Feyenoord zet? Vierde, als Berghuis de deur uitloopt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja of Heerenveen of zo, er zijn altijd wel van dat soort clubs die in de loop van het seizoen boven zichzelf uitstijgen.
Waar zet jij Feyenoord dan?
Met Narsingh schijnen ze al een gelijkwaardige speler in huis te hebben.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waar ik Feyenoord zet? Vierde, als Berghuis de deur uitloopt.
Feyenoord ook niet. Met Vilhena, Berghuis en Van Persie slaagden ze er uiteindelijk met de grootste moeite in net boven AZ te eindigen.quote:
Feyenoord gaat nog wel een poging wagen voor Vinsaint Janssen denk ik.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord ook niet. Met Vilhena, Berghuis en Van Persie slaagden ze er uiteindelijk met de grootste moeite in net boven AZ te eindigen.
Nu schijnt Jorgensen alweer geblesseerd te zijn, de is geen geld voor een vervanger en willen ze met wat 17-jarige talentjes en een Ierse tuinkabouter die gaten opvullen.
Dat kan alleen maar compleet mis gaan eigenlijk.
Toornstra is het eens.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Narsingh schijnen ze al een gelijkwaardige speler in huis te hebben.
Als die gewoon zijn taken uitvoert zie ik hem er ook wel 8-10 maken en net zoveel assists.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Narsingh schijnen ze al een gelijkwaardige speler in huis te hebben.
En het voordeel van Van Persie valt ook gewoon weg. Die kon in lastige momenten echt wel veel brengen. Plus in de toppers was hij zo extreem goed in De Ligt weglokken zodat iemand anders dat gat in kon rennen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord ook niet. Met Vilhena, Berghuis en Van Persie slaagden ze er uiteindelijk met de grootste moeite in net boven AZ te eindigen.
Nu schijnt Jorgensen alweer geblesseerd te zijn, de is geen geld voor een vervanger en willen ze met wat 17-jarige talentjes en een Ierse tuinkabouter die gaten opvullen.
Dat kan alleen maar compleet mis gaan eigenlijk.
@klaasweetalles vindt dit leuk.quote:
Dat gaat je nog tegenvallen denk ik.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Als die gewoon zijn taken uitvoert zie ik hem er ook wel 8-10 maken en net zoveel assists.
Zelfs fucking Boetius maakte er in het halve seizoen dat hij aardig speelde 7. Zo moeilijk is dat niet.
Die is toch ook alleen maar snel?quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:00 schreef Fok-it het volgende:
En die Sinisterra zal dit seizoen toch ook echt moeten gaan doorbreken anders kan je die ook weer terug naar zijn cokegenoten sturen
Zonder Vilhena, Berghuis, Jorgensen en V Persie lever je ongeveer 85% van je doelpunten van vorig seizoen in. Dat is echt ongekend. En dan hebben we het nog niet over het creatieve aspect dat jij terecht benoemde.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En het voordeel van Van Persie valt ook gewoon weg. Die kon in lastige momenten echt wel veel brengen. Plus in de toppers was hij zo extreem goed in De Ligt weglokken zodat iemand anders dat gat in kon rennen.
En het middenveld, dan. Of je Fer wel of niet haalt, de balans zit daar echt niet in. Bij toppers kan je nog zeggen tegen Vilhena dat hij op een bepaald deel van het veld [x-speler] af moet jagen en dat zal hij tot in den treure doen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zonder Vilhena, Berghuis, Jorgensen en V Persie lever je ongeveer 85% van je doelpunten van vorig seizoen in. Dat is echt ongekend. En dan hebben we het nog niet over het creatieve aspect dat jij terecht benoemde.
Hij schijnt op het jeugd-wk deze zomer wel aardig gespeeld te hebben. Mja als Berghuis weggaat zullen ze wel weer een vervanger halen en Narsingh als wissel gebruiken. Kan die jongen weer seizoentje toekijken Niet dat ik nou zeg dat zo;n speler basismateriaal is, maar je moet ze ook wel kans kunnen gevenquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is toch ook alleen maar snel?
Ach, veel mensen doen nu een vertrek dreigt alsof Berghuis Messi is, genoeg wedstrijden waarin hij compleet onzichtbaar was.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:klaasweetalles vindt dit leuk.
[..]
Dat gaat je nog tegenvallen denk ik.
Berghuis/Narsingh/Sinisterra - Jorgensen/Vente - Larsson/? de verdeling nu?quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij schijnt op het jeugd-wk deze zomer wel aardig gespeeld te hebben. Mja als Berghuis weggaat zullen ze wel weer een vervanger halen en Narsingh als wissel gebruiken. Kan die jongen weer seizoentje toekijken Niet dat ik nou zeg dat zo;n speler basismateriaal is, maar je moet ze ook wel kans kunnen geven
Ja hier ook dekselse klootzakquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
GODVERDOMME, ik hoorde zojuist een mug.
Maar lieve Elan, Berghuis is wel de meest intelligente voetballer van het hele stel geweest buiten Van Persie. Van Bronckhorst heeft ondanks alle gebreken ook geen goede kaders kunnen bieden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach, veel mensen doen nu een vertrek dreigt alsof Berghuis Messi is, genoeg wedstrijden waarin hij compleet onzichtbaar was.
Wel echt de enige speler van Feyenoord die ik bij Ajax zou willen zien (wel alleen voor de breedte dan)quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach, veel mensen doen nu een vertrek dreigt alsof Berghuis Messi is, genoeg wedstrijden waarin hij compleet onzichtbaar was.
Malacia speelde volgens mij vorig seizoen ook paar keer op plek van Larsson. En Vente en Bannis, jeugdspitsje, lijken het achter Jorgensen uit te vechtenquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Berghuis/Narsingh/Sinisterra - Jorgensen/Vente - Larsson/? de verdeling nu?
Neerstompenquote:
Malacia is toch gewoon een linksback (lol), was wel een aardig talent op het begin maar veel Feyenoorders zijn niet tevreden over hem las ik.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Malacia speelde volgens mij vorig seizoen ook paar keer op plek van Larsson. En Vente en Bannis, jeugdspitsje, lijken het achter Jorgensen uit te vechten
Ja. Afgelopen jaren ook slechts 1 of hooguit 2 keer last van gehad. Deze is vroeg dit jaar, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt? Heb al maanden last van die beesten.
Op mijn handen alleen al 40/45 muggenbulten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |