Wel oprecht geïnteresseerd in Utrecht en AZ.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja de Nederlandse clubs die Europa ingaan boeien mij nog wel enigszins.
ja lol, die 'vriend' waar ik t over had zei ook een keer tegen mij toen we pillen ophadden, "ben echt blij dat niemand in onze groep homo is" o.i.d.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks ziet iemand me poppers gebruikenWat moeten ze dan wel neit van me denken in mun dorp
PSV ook nog wel met wat voor selectie die staan, wel benieuwd naar die Lammers en Malen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel oprecht geïnteresseerd in Utrecht en AZ.
Lol wtfquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:31 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja lol, die 'vriend' waar ik t over had zei ook een keer tegen mij toen we pillen ophadden, "ben echt blij dat niemand in onze groep homo is" o.i.d.leuk signaal als dat iets is dat in je opkomt wanneer je je zo goed voelt
Nwah, ik kijk niet uit naar een blok Hendrix/Sadilek - Rosario en Lammers op 10. Dat is alleen voor sadisten om iets naar uit te kijken.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV ook nog wel met wat voor selectie die staan, wel benieuwd naar die Lammers en Malen.
Het is wel leuk om te zien als het niet werkt terwijl ze voor je enige concurrent om de titel spelen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nwah, ik kijk niet uit naar een blok Hendrix/Sadilek - Rosario en Lammers op 10. Dat is alleen voor sadisten om iets naar uit te kijken.
Hoe kom je daarbij? Stam gaat heel aanvallend voetballen!!quote:
Ik zou het wel leuk vinden als Bruma meteen beslissend is. Dan gaat Valentijn weer gigantisch nat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel leuk om te zien als het niet werkt terwijl ze voor je enige concurrent om de titel spelen.
Tiki taka met Narsingh en Toornstra.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Stam gaat heel aanvallend voetballen!!
Ik negeer die vent alweer een tijdje, wat heeft hij nou weer geroepen?quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als Bruma meteen beslissend is. Dan gaat Valentijn weer gigantisch nat.
Hij zat bij FOX Sports Voetbalzomer met Kees Jansma en liet de takemachine op volle toeren draaien. Heb weer genoten. Die man keek naar het moyenne van Bruma en wist genoeg; waardeloze aankoop van PSV. ''Die laten hem niet zomaar gaan, als het een groot talent was had hij bij Leipzig gebleven, en kijk haha nu laten jullie beeldfragmentjes zien maar daar trap ik niet in xd zie je? afgelopen seizoen maar 1 goal'''quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tiki taka met Narsingh en Toornstra.
[..]
Ik negeer die vent alweer een tijdje, wat heeft hij nou weer geroepen?
dat is niks johquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Stijn, vergeet niet af en toe beetje van de zomer te genieten he, lekker dagje naar buiten is niks mis mee
Ik ben vandaag naar buitengeweest, ouwe reus.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:39 schreef Fok-it het volgende:
Stijn, vergeet niet af en toe beetje van de zomer te genieten he, lekker dagje naar buiten is niks mis mee
Waarom pijnig je jezelf met iets als FOX Sports Voetbalzomer?quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij zat bij FOX Sports Voetbalzomer met Kees Jansma en liet de takemachine op volle toeren draaien. Heb weer genoten. Die man keek naar het moyenne van Bruma en wist genoeg; waardeloze aankoop van PSV. ''Die laten hem niet zomaar gaan, als het een groot talent was had hij bij Leipzig gebleven, en kijk haha nu laten jullie beeldfragmentjes zien maar daar trap ik niet in xd zie je? afgelopen seizoen maar 1 goal'''
Tijdens het tandenpoetsen en in de fase voordat je in bed gaat liggen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom pijnig je jezelf met iets als FOX Sports Voetbalzomer?
Valentijn is zo voorspelbaar met zijn negatieve teksten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij zat bij FOX Sports Voetbalzomer met Kees Jansma en liet de takemachine op volle toeren draaien. Heb weer genoten. Die man keek naar het moyenne van Bruma en wist genoeg; waardeloze aankoop van PSV. ''Die laten hem niet zomaar gaan, als het een groot talent was had hij bij Leipzig gebleven, en kijk haha nu laten jullie beeldfragmentjes zien maar daar trap ik niet in xd zie je? afgelopen seizoen maar 1 goal'''
Stijn ging Jan-Joost van Gangelen missen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom pijnig je jezelf met iets als FOX Sports Voetbalzomer?
Promes werd ook in twijfel getrokken want niet geslaagd bij Sevilla en Oranje.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valentijn is zo voorspelbaar met zijn negatieve teksten.
Ik zou er spontaan niet meer van kunnen slapen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn ging Jan-Joost van Gangelen missen.
Maar Milan presenteert.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn ging Jan-Joost van Gangelen missen.
Als PSV echt geen goede verdedigers aantrekt zou dat zomaar kunnen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Promes werd ook in twijfel getrokken want niet geslaagd bij Sevilla en Oranje.
Maar het hoogtepunt was van Nestor Keesgod. Die sloot niet uit dat Feyenoord best dichtbij PSV kan eindigen dit seizoen. @:Elan
Waarom haalt PSV een linkspoot als ze een rechtspoot nodig hebben?quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als PSV echt geen goede verdedigers aantrekt zou dat zomaar kunnen.
Oh zag Jan-Joost ook wel eens langskomen in zo'n thumbnail van dat programma.quote:
Volgens mij komt er nog een rechtsbenige centrale verdediger.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom haalt PSV een linkspoot als ze een rechtspoot nodig hebben?
Wat een idioot. Feyenoord eindigt als vijfde of zesdequote:Op woensdag 17 juli 2019 00:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Promes werd ook in twijfel getrokken want niet geslaagd bij Sevilla en Oranje.
Maar het hoogtepunt was van Nestor Keesgod. Die sloot niet uit dat Feyenoord best dichtbij PSV kan eindigen dit seizoen. @:Elan
Halter schijnt het nieuwe ding te zijn of zo?quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij komt er nog een rechtsbenige centrale verdediger.
Nu sla je door. Zesde absoluut niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een idioot. Feyenoord eindigt als vijfde of zesde
Wie?quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Halter schijnt het nieuwe ding te zijn of zo?
Ik heb ze opgeschreven als vierde, denk dat ze onder AZ eindigen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een idioot. Feyenoord eindigt als vijfde of zesde
En Utrecht.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ze opgeschreven als vierde, denk dat ze onder AZ eindigen.
Oh dat is mij dan ontgaan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)igD&biw=1920&bih=938
Waarom opeens AZ nu wel en voorgaande jaren niet? Nieuwe trainer, wie is dat eigenlijk?quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ze opgeschreven als vierde, denk dat ze onder AZ eindigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |