ALLEMAAL KUTSPELERS, STIJNquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vitesse aanhangen maakt je dan ook zuur en uitgewrongen.
Ik zeg alleen maar 'ok Butler', ik ben het niet oneens met Butler. Toffe dame trouwens wel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wil je beweren dat heteronormativiteit niet bestaat bro
Muah dan moet het wel op -10/10 staan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ben je bijna op het punt dat je zelfmoord gaat plegen toch?
Ik schrik hier wel een beetje van eerlijk gezegd.
Daar weet ik er nog wel een van ja. Ik zal geen namen noemenquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vitesse aanhangen maakt je dan ook zuur en uitgewrongen.
De betekenis is toch lustopwekkendquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
afrodisiacum betekent dat het seksueel genot verhoogt, niet dat je libido omhoog gaat. er is geen ander woord om te beschrijven wat ik bedoel
Maar ik snap dat je als hetero man vreemd opkijkt als een normale vriend dit aanbiedt om te gebruikenquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
afrodisiacum betekent dat het seksueel genot verhoogt, niet dat je libido omhoog gaat. er is geen ander woord om te beschrijven wat ik bedoel
Oh nou dan ben je wel goed op weg.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dan moet het wel op -10/10 staan.
Klinkt naar.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
https://www.google.com/am(...)ppers-feiten%3famp=1
Ja spotify werkt niet eens bij mij op w10, op ubuntu wel gelukkig, en daar betaal je die klootzakken dan voorquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:21 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk, laat ik eens overstappen van Deezer op Spotify.
Registreren >Account al herkend. Inloggen> Wachtwoord verkeerd. Nieuw wachtwoord opvragen> Link verlopen, na 1 seconde?Wat is dit voor een hoerenapp joh
ja zie het nu ook, sorry voor mijn leugens. daarnaast verhoogt het ook seksueel genotquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De betekenis is toch lustopwekkend
ja met droevige pi, is wel signaal lijkt me. vind haar cool uitzien weet voor de rest niet veel over haar ideeën, behalve dat ze iets met psychoanalyse heeft (iets waar ik niet zo'n fan van ben)quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar 'ok Butler', ik ben het niet oneens met Butler. Toffe dame trouwens wel.
Oprotten ermee. Opdoeken die zooi.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
BAZOER TANNANE LAMPROU GROT
[ afbeelding ]
Niet iets wat ik per se zou willen proberen nee.quote:
Heb zo mijn momentenquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd in voor een goed gesprek die Haags.
Ja wtf is ditquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja spotify werkt niet eens bij mij op w10, op ubuntu wel gelukkig, en daar betaal je die klootzakken dan voor
hoezo? als je het in een normale situatie doet werkt het als heel saai lachgas. genoeg mensen die dit zo gebruiken trouwens, wel vaker met vrienden gewoon flesje poppers rond laten gaan en inhalerenquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik snap dat je als hetero man vreemd opkijkt als een normale vriend dit aanbiedt om te gebruiken
quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja zie het nu ook, sorry voor mijn leugens. daarnaast verhoogt het ook seksueel genot
[..]
ja met droevige pi, is wel signaal lijkt me. vind haar cool uitzien weet voor de rest niet veel over haar ideeën, behalve dat ze iets met psychoanalyse heeft (iets waar ik niet zo'n fan van ben)
Vitesse heeft een groot probleem.quote:
Op hun forum gezocht naar solutions, geen enkele respons terwijl er echt tientallen mensen reageerden dat het programma bij hun op de computer ook niet werkte.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wtf is dit
Ook inloggen met FB wilt niet lukken. Ja uh laat dan maar hoor
Nou omdat algemene opinie is dat het in de gayscene gebruikt wordt, en als het primaire doel van de drug is dat het het seksueel genot verhoogt?quote:
ja het idee dat gender performatief is ben ik wel bekend mee, maar ben altijd heel cynisch wanneer ik dat soort ideeën "ken" los van de context waarin denkers dat bedacht hebben omdat ik bang ben dat ik het verkeerd of overgesimplificeerd begrijpquote:
Dit is op mobiel hequote:Op woensdag 17 juli 2019 00:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Op hun forum gezocht naar solutions, geen enkele respons terwijl er echt tientallen mensen reageerden dat het programma bij hun op de computer ook niet werkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |