Nee ik zou me ook zo niet identificeren daaromquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
iemand knap vinden heeft weinig tot niks met homo- of biseksualiteit te maken denk ik
Omdat @UitStraling seksueel gefrustreerd is. Praatjes voor tien, maar de laatste keer dat hij heeft geneukt dateert van 2016.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom heeft Haags altijd LUNCHGENOT, waarom heeft uitstraling het altijd over seks, de vragen des levens
Ik mag toch niet hopen dat je die pipo mist als hij eens een paar daagjes niet meepost. Lekker rustig welquote:
Lady Gaga zooi luister ik echt nooit eigenkijk. Maar ik luister dan ook voornamelijk wat hardere muziekquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:13 schreef Fok-it het volgende:
Luister ik allemaal wel. Lady Gaga, Queen. Abba soms ook welWel in een foute bui dan
Maar Enya en klassiek is toch niet echt gay?
Wel een terechte klacht ja.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
sws mensen die dingen "gay" noemenheteronormativiteit
Denk dat veel mensen in de technoscene seksueel ook best wel openminded zijnquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
Techno is ook gay, als je bedenkt dat de grootste technoclubs gayclubs zijn
Nou nou..quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik mag toch niet hopen dat je die pipo mist als hij eens een paar daagjes niet meepost. Lekker rustig wel
Ok Butlerquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
sws mensen die dingen "gay" noemenheteronormativiteit
Gayquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
Techno is ook gay, als je bedenkt dat de grootste technoclubs gayclubs zijn
quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
een 'vriend' uit mijn vriendengroep zei een keer dat hij geen interesse had om ooit poppers te gebruiken omdat hij gehoord had dat dat voor homo's was
is niet echt een partydrug, is een heel potent afrodisiacumquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ken ik het ook alleen maar voor mensen die hun poepertje wat uit willen rekken verder, maar het zal buiten dat vast een leuke partydrug izjn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |