Lady Gaga zooi luister ik echt nooit eigenkijk. Maar ik luister dan ook voornamelijk wat hardere muziekquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:13 schreef Fok-it het volgende:
Luister ik allemaal wel. Lady Gaga, Queen. Abba soms ook welWel in een foute bui dan
Maar Enya en klassiek is toch niet echt gay?
Wel een terechte klacht ja.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
sws mensen die dingen "gay" noemenheteronormativiteit
Denk dat veel mensen in de technoscene seksueel ook best wel openminded zijnquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
Techno is ook gay, als je bedenkt dat de grootste technoclubs gayclubs zijn
Nou nou..quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik mag toch niet hopen dat je die pipo mist als hij eens een paar daagjes niet meepost. Lekker rustig wel
Ok Butlerquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
sws mensen die dingen "gay" noemenheteronormativiteit
Gayquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
Techno is ook gay, als je bedenkt dat de grootste technoclubs gayclubs zijn
quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
een 'vriend' uit mijn vriendengroep zei een keer dat hij geen interesse had om ooit poppers te gebruiken omdat hij gehoord had dat dat voor homo's was
is niet echt een partydrug, is een heel potent afrodisiacumquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ken ik het ook alleen maar voor mensen die hun poepertje wat uit willen rekken verder, maar het zal buiten dat vast een leuke partydrug izjn
quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen ook normaal antwoord geven, zou ik erg waarderen.
Moet jij wetenquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Niet zulke moeilijke woorden gebruiken joh jeetje. Zeg gewoon libido verhogendquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is niet echt een partydrug, is een heel potent afrodisiacum
Gewoon de waarheid.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een sociaal wenselijk antwoord?
Truste mariocash.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:18 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ga slapen. Morgen weer een drukke dag voor de boeg.
Anus relaxersquote:
Nou zegquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ben jij een naar persoon zeg.
afrodisiacum betekent dat het seksueel genot verhoogt, niet dat je libido omhoog gaat. er is geen ander woord om te beschrijven wat ik bedoelquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zulke moeilijke woorden gebruiken joh jeetje. Zeg gewoon libido verhogend
Vitesse aanhangen maakt je dan ook zuur en uitgewrongen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ben jij een naar persoon zeg.
Dan ben je bijna op het punt dat je zelfmoord gaat plegen toch?quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan geef ik mijn leventje nu een cijfer van 2/10
https://www.google.com/am(...)ppers-feiten%3famp=1quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Netjes man!quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan geef ik mijn leventje nu een cijfer van 2/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |