Er zit een gat van paar jaar, al heb ik daar ook vrij veel over verteld en is er daar weinig boeiends gebeurt als ik het niet heb verteldquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:05 schreef I. het volgende:
Volgens mij is jouw hele privéleven zo langzamerhand public knowledge op FOK! naat.
Huh. Nee, 7 jaar geleden was penetratie, dat is al 7 jaar niet gebeurdquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus wat je wilt zeggenis dat je eerste keer op je 17de niet neuken was? Dan was je dus al die tijd gewoon maagd vriendelijke vriend
Ah oke oke.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Huh. Nee, 7 jaar geleden was penetratie, dat is al 7 jaar niet gebeurd
Enya, klassieke muziek, Britney Spears etc.quote:
@naatje_1 wil het blijkbaar kwijt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:08 schreef Sked het volgende:
Waarom wordt dit voor de zoveelste keer besproken
Waarom heeft Haags altijd LUNCHGENOT, waarom heeft uitstraling het altijd over seks, de vragen des levensquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:08 schreef Sked het volgende:
Waarom wordt dit voor de zoveelste keer besproken
Ik voel mij aangesproken.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
Sommige mensen beweren opnieuw maagd te worden na lange droogte, vandaar hermaagd
Er zijn nog 100 actieve users op FOK!.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan nog is het best creepy dat je je dat nog kan herinneren.
klassieke muziek? echt?quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Enya, klassieke muziek, Britney Spears etc.
Ja, waar is UitStraling opeens?quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom heeft Haags altijd LUNCHGENOT, waarom heeft uitstraling het altijd over seks, de vragen des levens
Zijn niet mijn woorden he, maar dit heb ik wel eens iemand horen zeggen. Wat ik overigens een schande vond.quote:
Oh dat heb ik dus juist niet. Wel mannen die ik knap vind, maar verder echt nooit aangetrokken tot een man gevoeld op die manier.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope, in mijn puberteit weleens verliefd geworden op een jongen
ja weet ik, maar hele bijzonder mening iddquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zijn niet mijn woorden he, maar dit heb ik wel eens iemand horen zeggen. Wat ik overigens een schande vond.
Luister ik allemaal wel. Lady Gaga, Queen. Abba soms ook welquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Enya, klassieke muziek, Britney Spears etc.
Mijn muzikale hart gaf ook een beetje over toenquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
ja weet ik, maar hele bijzonder mening idd
Succes morgenquote:
iemand knap vinden heeft weinig tot niks met homo- of biseksualiteit te maken denk ikquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dus juist niet. Wel mannen die ik knap vind, maar verder echt nooit aangetrokken tot een man gevoeld op die manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |