Dit klinkt niet per se negatief, roept bij mij de connotatie van uit elkaar trekken opquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
1) Aangrijpen 2) Aanvallen 3) Naderen 4) Zeer snel naderen
dosteyevsky gebruikte die term best vaak, tenminste in straf en misdaad (engelse vertaling, "fly at"), ga er vanuit dat dat in het nederlands ook zo vertaald is toch
Ik ben hier sedert 2013. In 2014 account aangemaakt (Mariocash) en nu wegens legitieme redenen een nieuw account aangemaakt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat ik ooit een foto heb gepost is echt jaren geleden dus dat herinner je je nog goed dan
Zoals? Wellicht val ik er ook wel tussenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik ken wel meer muziek wat mannen niet zouden luisteren omdat het zogenaamd 'gay' is.
raarquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit klinkt niet per se negatief, roept bij mij de connotatie van uit elkaar trekken op
Dan nog is het best creepy dat je je dat nog kan herinneren.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:01 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ik ben hier sedert 2013. In 2014 account aangemaakt (Mariocash) en nu wegens legitieme redenen een nieuw account aangemaakt.
Ik loop hier idd al wat langer mee dan vandaag.
Ik was al geen maagd meer toen ik 17 was, dat is best wel public knowledge op FOK... Maar je zou kunnen zeggen dat ik weer hermaagd ben, want sommige mensen vinden dat alleen penetratie telt en dat is al 7 jaar niet gebeurd. Die ONS was m'n eerste keer beffen...quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Laptop bijna leeg, koekjes liggen ver weg. Kut leven.
Ah zo duidelijk wel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was al geen maagd meer toen ik 17 was, dat is best wel public knowledge op FOK... Maar je zou kunnen zeggen dat ik weer hermaagd ben, want sommige mensen vinden dat alleen penetratie telt en dat is al 7 jaar niet gebeurd. Die ONS was m'n eerste keer beffen...
haha dat weet ik nog, vet drama in de radio-sc jongequote:Op woensdag 17 juli 2019 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was al geen maagd meer toen ik 17 was, dat is best wel public knowledge op FOK... Maar je zou kunnen zeggen dat ik weer hermaagd ben, want sommige mensen vinden dat alleen penetratie telt en dat is al 7 jaar niet gebeurd. Die ONS was m'n eerste keer beffen...
Verkeerd beest gekozenquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:03 schreef Amarantha het volgende:
Ooit train ik mijn kat om deze shit te fiksen voor me. Oplader en koekjes brengen.
Dus wat je wilt zeggenis dat je eerste keer op je 17de niet neuken was? Dan was je dus al die tijd gewoon maagd vriendelijke vriendquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
want sommige mensen vinden dat alleen penetratie telt en dat is al 7 jaar niet gebeurd.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er zit een gat van paar jaar, al heb ik daar ook vrij veel over verteld en is er daar weinig boeiends gebeurt als ik het niet heb verteldquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:05 schreef I. het volgende:
Volgens mij is jouw hele privéleven zo langzamerhand public knowledge op FOK! naat.
Huh. Nee, 7 jaar geleden was penetratie, dat is al 7 jaar niet gebeurdquote:Op woensdag 17 juli 2019 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus wat je wilt zeggenis dat je eerste keer op je 17de niet neuken was? Dan was je dus al die tijd gewoon maagd vriendelijke vriend
Ah oke oke.quote:Op woensdag 17 juli 2019 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Huh. Nee, 7 jaar geleden was penetratie, dat is al 7 jaar niet gebeurd
Enya, klassieke muziek, Britney Spears etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |