Ik was in een heel fijn 1-op-1 gesprek met een fantastisch persoon. Ligt niet aan het voetbalgeneuzel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Sorry dat ik je vermoei met voetbalgeneuzel
Slaap lekker makker.
Is die goed genoeg?quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja Emil Hansson zal achter Larsson staan natuurlijk.
Tapia wilde blijven in ieder gevalquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal evident ja. Zeker de helft is amper geschikt materiaal voor een middenmoter.
Geen idee. Heb geen potjes van RKC gekeken vorig jaar. Maar nu 8 keuzes voor beide flanken waarvan 5 jeugd. Dus of ze goed genoeg zijn of niet, dat doet er niet toe, ze moeten wel voor de leeuwen gegooid gaan wordenquote:
Die was uitgeleend aan RKC, waar hij het op zich aardig deed maar uiterst dubieus of hij Feyenoord direct beter maakt.quote:
Misschien die Larsson verpatsen, is ook niet veel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Heb geen potjes van RKC gekeken vorig jaar. Maar nu 8 keuzes voor beide flanken waarvan 5 jeugd. Dus of ze goed genoeg zijn of niet, dat doet er niet toe, ze moeten wel voor de leeuwen gegooid gaan worden
Best een legitieme reden om een Europees paspoort te willen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor z'n verblijfsvergunning toch?Man man man
Wel fijn dat je hier gewoon helder het verhaal verduidelijkt wat je bedoelde vanmiddag. Het hijgerige VBL is onverbiddelijk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij mag van mij nog wel een serieuze kans krijgen thoughquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe zou jouw ideale opstelling eruit zien dan?quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij mag van mij nog wel een serieuze kans krijgen though
Hij is ook echt ferschrikkelijk slecht, alleen maar groot en sterk. Voetballend vermogen van een doperwt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:26 schreef Fok-it het volgende:
Fer zou echt de meest nutteloze aankoop zijn overigens. Middenvelder nummer 20
Fer heeft toch een blessureverleden?quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is ook echt ferschrikkelijk slecht, alleen maar groot en sterk. Voetballend vermogen van een doperwt.
Vermeerquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe zou jouw ideale opstelling eruit zien dan?
quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel fijn dat je hier gewoon helder het verhaal verduidelijkt wat je bedoelde vanmiddag. Het hijgerige VBL is onverbiddelijk.
https://www.transfermarkt.nl/leroy-fer/verletzungen/spieler/63342 Behoorlijk ja.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Fer heeft toch een blessureverleden?
Dat middenveld wordt toch gigantisch overlopen? Berghuis lijkt me ook een wat luie nr. 10 en wat ik van die Kelly las is dat ook iemand die eens in de vijf wedstrijden iets leuks doet en verder onzichtbaar is.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vermeer
Aankoop-St Juste-Eig ook een aankoop maar dat zal van Beek wel worden-Haps
Ayoub-Berghuis-Kelly/Kokcu
Narsingh-Jorg-Hansson
Larsson hoeft van mij ook niet meer
Nja Toornstra naast Ayoub zou nog wel kunnen voor wat meer controlequote:Op woensdag 17 juli 2019 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat middenveld wordt toch gigantisch overlopen? Berghuis lijkt me ook een wat luie nr. 10 en wat ik van die Kelly las is dat ook iemand die eens in de vijf wedstrijden iets leuks doet en verder onzichtbaar is.
Absoluut, zou ook mooi zijn als hij weer een keer een kans kreeg onder Stam. Desnoods centraal achterin.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best een legitieme reden om een Europees paspoort te willen.
Geeft hem meer transferopties.
Narsingh had natuurlijk wel goede middenvelders achter zich die hem in de diepte konden lanceren met een lange bal of steekpass. Straks moet dat alleen van Kelly komen? Narsingh kan in theorie alleen hard rennen en een voorzet geven, wanneer Feyenoord het overwicht heeft. Binnendoor zal het niet snel gaan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
In mijn initiële beleving had Narsingh amper een rol van betekenis gespeeld bij PSV. Tot ik een keer een vluchtige blik wierp op zijn statistieken en tot de verbazingwekkende ontdekking kwam dat hij best veel gespeeld had, en op zich ook best productief is geweest. Dus vandaar die opmerking.
Alleen in een 1 op 1 vergelijk met Berghuis legt hij het natuurlijk wel compleet af qua cijfertjes. Terecht afgemaakt dus, had beter moeten weten.
Ja, dat moet je dus niet doen. Dan kan je hem net zo goed verkopen. Maakt hij weer paar pirouetten waar tegendoelpunten uitvallen en is het hek van de damquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut, zou ook mooi zijn als hij weer een keer een kans kreeg onder Stam. Desnoods centraal achterin.
Zou Berghuis gewoon op rechtsbuiten laten in een vrije rol.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja Toornstra naast Ayoub zou nog wel kunnen voor wat meer controle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |