En het middenveld, dan. Of je Fer wel of niet haalt, de balans zit daar echt niet in. Bij toppers kan je nog zeggen tegen Vilhena dat hij op een bepaald deel van het veld [x-speler] af moet jagen en dat zal hij tot in den treure doen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zonder Vilhena, Berghuis, Jorgensen en V Persie lever je ongeveer 85% van je doelpunten van vorig seizoen in. Dat is echt ongekend. En dan hebben we het nog niet over het creatieve aspect dat jij terecht benoemde.
Hij schijnt op het jeugd-wk deze zomer wel aardig gespeeld te hebben. Mja als Berghuis weggaat zullen ze wel weer een vervanger halen en Narsingh als wissel gebruiken. Kan die jongen weer seizoentje toekijken Niet dat ik nou zeg dat zo;n speler basismateriaal is, maar je moet ze ook wel kans kunnen gevenquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is toch ook alleen maar snel?
Ach, veel mensen doen nu een vertrek dreigt alsof Berghuis Messi is, genoeg wedstrijden waarin hij compleet onzichtbaar was.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:klaasweetalles vindt dit leuk.
[..]
Dat gaat je nog tegenvallen denk ik.
Berghuis/Narsingh/Sinisterra - Jorgensen/Vente - Larsson/? de verdeling nu?quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij schijnt op het jeugd-wk deze zomer wel aardig gespeeld te hebben. Mja als Berghuis weggaat zullen ze wel weer een vervanger halen en Narsingh als wissel gebruiken. Kan die jongen weer seizoentje toekijken Niet dat ik nou zeg dat zo;n speler basismateriaal is, maar je moet ze ook wel kans kunnen geven
Ja hier ook dekselse klootzakquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
GODVERDOMME, ik hoorde zojuist een mug.
Maar lieve Elan, Berghuis is wel de meest intelligente voetballer van het hele stel geweest buiten Van Persie. Van Bronckhorst heeft ondanks alle gebreken ook geen goede kaders kunnen bieden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach, veel mensen doen nu een vertrek dreigt alsof Berghuis Messi is, genoeg wedstrijden waarin hij compleet onzichtbaar was.
Wel echt de enige speler van Feyenoord die ik bij Ajax zou willen zien (wel alleen voor de breedte dan)quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach, veel mensen doen nu een vertrek dreigt alsof Berghuis Messi is, genoeg wedstrijden waarin hij compleet onzichtbaar was.
Malacia speelde volgens mij vorig seizoen ook paar keer op plek van Larsson. En Vente en Bannis, jeugdspitsje, lijken het achter Jorgensen uit te vechtenquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Berghuis/Narsingh/Sinisterra - Jorgensen/Vente - Larsson/? de verdeling nu?
Neerstompenquote:
Malacia is toch gewoon een linksback (lol), was wel een aardig talent op het begin maar veel Feyenoorders zijn niet tevreden over hem las ik.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Malacia speelde volgens mij vorig seizoen ook paar keer op plek van Larsson. En Vente en Bannis, jeugdspitsje, lijken het achter Jorgensen uit te vechten
Ja. Afgelopen jaren ook slechts 1 of hooguit 2 keer last van gehad. Deze is vroeg dit jaar, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt? Heb al maanden last van die beesten.
Op mijn handen alleen al 40/45 muggenbulten.
Oh ja Emil Hansson zal achter Larsson staan natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Malacia is toch gewoon een linksback (lol), was wel een aardig talent op het begin maar veel Feyenoorders zijn niet tevreden over hem las ik.
Totaal uit balans. De speelwijze van Stam gaat met die trage stront verdedigers ook desastreuze gevolgen hebben. Lekker druk zetten en op de counter afgeslacht worden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En het middenveld, dan. Of je Fer wel of niet haalt, de balans zit daar echt niet in. Bij toppers kan je nog zeggen tegen Vilhena dat hij op een bepaald deel van het veld [x-speler] af moet jagen en dat zal hij tot in den treure doen.
Mee eens.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar lieve Elan, Berghuis is wel de meest intelligente voetballer van het hele stel geweest buiten Van Persie. Van Bronckhorst heeft ondanks alle gebreken ook geen goede kaders kunnen bieden.
33 selectiespelers in het eerste nu op moment. 35 volgens jouw ideale scenario. Dan mag je dus wel van wat spelers afscheid nemenquote:Op woensdag 17 juli 2019 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar je kunt niet 34 wedstrijden parasiteren op een goede rechtsbuiten. Daarom zo snel mogelijk verkopen en 1 2 of zelfs 3 nuttige spelers halen die je elftal in de breedte een kwaliteitsimpuls geven.
Blijft gewoon zo dat Feyenoord onder Van Bronckhorst heel simpel achterin de bal rondspeelde en dan en un momento dado naar Berghuis speelde. Zeker in uitwedstrijden was dat wel doorzien door veel ploegen. Ik hoef je de FC Groningen-uit stats niet meer in herinnering te brengen. Maar je hebt wel deels gelijk, hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar je kunt niet 34 wedstrijden parasiteren op een rechtsbuiten. Daarom zo snel mogelijk verkopen en 1 2 of zelfs 3 nuttige spelers halen die je elftal in de breedte een kwaliteitsimpuls geven.
Dat lijkt me nogal evident ja. Zeker de helft is amper geschikt materiaal voor een middenmoter.quote:Op woensdag 17 juli 2019 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
33 selectiespelers in het eerste nu op moment. 35 volgens jouw ideale scenario. Dan mag je dus wel van wat spelers afscheid nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |