abonnement Unibet Coolblue
pi_187968041
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 13:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat probeerde ik dus in het vorige deel ook al uit te leggen aan mensen die geklets over afstand maar gehuil vonden. :D

Geen idee tot hoe laat het OV gaat na de juryshow en semi's richting al die knusse bungalowparken. :+
Ergens verwacht ik wel - ook als het Rotterdam wordt - dat het OV vaker zal gaan, ook 's nachts. Dat doen ze bij Koningsdag volgens mij ook altijd.

Maar goed, het gaat ook over de bereikbaarheid van de MECC naar omliggende steden in Limburg, België en Duitsland, waar veel fanpers dan zal belanden. Ik weet niet hoe de verbindingen daar normaliter zijn, maar het is echt belangrijk dat dit goed wordt geregeld.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 17 juli 2019 @ 15:07:30 #202
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187968359
https://www.1limburg.nl/s(...)raf?context=topstory Hier is ook een video nog te zien.

quote:
Songfestivalbezoek Maastricht: 'Enthousiasme spat eraf'

De selectiecommissie van de Nederlandse songfestivalorganisatie is woensdag in Maastricht en is positief verrast door het enthousiasme dat leeft bij de Maastrichtse organisatie.

Tijdens het technisch werkbezoek werd er vooral gekeken naar de stad, het MECC en de faciliteiten.

Enthousiasme
De pers mocht niet aanwezig zijn tijdens het bezoek, maar kreeg na afloop de mogelijkheid om de commissie aan de tand te voelen. "Of Maastricht wat eventuele zorgen weg heeft kunnen nemen, laten we even binnen deze vier muren", geeft hoofd Songfestival Sietse Bakker na afloop aan. "Wel ben ik blij verrast door het enthousiasme dat er in Maastricht leeft. Het spat er echt van af.

Tekentafel
De commissie werd virtueel rondgeleid door de evenementenhal, die via een virtual reality-bril al helemaal in Songfestival-sferen was ingericht. "Ze wilden dat we het podium wat verplaatsen en een aantal dingen anders indelen", zegt Rob van de Wiel, directeur van de MECC. "We moeten dus nog even terug naar de tekentafel."

Welkom geheten
Eerder op de dag werd de delegatie al welkom geheten door onder anderen burgemeester Annemarie Penn-te Strake en projectleider Inge Dovermann van het Songfestival Maastricht. Donderdag gaat de Songfestival-commissie naar Rotterdam om de enig overgebleven concurrent van Maastricht aan dezelfde inspectie te onderwerpen.
Online NPO bekijkt MECC
Bekijk video
Alle media bekijken

De NPO maakte dinsdag bekend dat Maastricht en Rotterdam als enige van de vijf kandidaatsteden kans maken op de organisatie van het Eurovisie Songfestival.
  woensdag 17 juli 2019 @ 15:09:53 #203
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187968395
Ze werden dus virtueel rondgeleid door de evenementenhal. Ik mag toch hopen dat de commissie ook de echte hal heeft gezien?
quote:
De commissie werd virtueel rondgeleid door de evenementenhal, die via een virtual reality-bril al helemaal in Songfestival-sferen was ingericht. "Ze wilden dat we het podium wat verplaatsen en een aantal dingen anders indelen", zegt Rob van de Wiel, directeur van de MECC. "We moeten dus nog even terug naar de tekentafel."
  woensdag 17 juli 2019 @ 15:13:12 #204
2681 Dave
Aardig op drave
pi_187968421
"We moeten dus nog even terug naar de tekentafel." klinkt niet alsof het om details gaat.
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 juli 2019 @ 15:13:15 #205
163650 Greys
pi_187968422
Klinkt goed, al zou niemand meer 'verrast moeten zijn door het enthousiasme' volgens mij. :D

En dit:

quote:
De commissie werd virtueel rondgeleid door de evenementenhal, die via een virtual reality-bril al helemaal in Songfestival-sferen was ingericht. "Ze wilden dat we het podium wat verplaatsen en een aantal dingen anders indelen", zegt Rob van de Wiel, directeur van de MECC. "We moeten dus nog even terug naar de tekentafel."
klinkt toch wel als dat de zaal gewoon serieus als optie wordt gezien en geen problemen met te klein of te laag. Waarom zou je die mensen anders de moeite laten nemen om terug naar de tekentafel te gaan? Tijd is geld, toch?

Of hoort dat ook allemaal bij het 'Maastricht weet al dat ze het niet worden maar..' toneelstuk in het aluhoedjesscenario?

Ik weet het echt niet meer hoor. _O- Ik zal er wel weer vol in tuinen dan. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 juli 2019 @ 15:14:35 #206
163650 Greys
pi_187968429
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 15:09 schreef lashatumbai het volgende:
Ze werden dus virtueel rondgeleid door de evenementenhal. Ik mag toch hopen dat de commissie ook de echte hal heeft gezien?
[..]

Of misschien gaan ze de hele boel daar dan alsnog verbouwen qua hoogte en spanten weg enzo? En hebben ze nu vast virtueel laten zien hoe dat kan worden.

Maar dan nog kunnen er veel minder mensen in als in AHOY. :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 17 juli 2019 @ 15:16:17 #207
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187968439
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juli 2019 15:13 schreef Greys het volgende:
Klinkt goed, al zou niemand meer 'verrast moeten zijn door het enthousiasme' volgens mij. :D

En dit:
[..]

klinkt toch wel als dat de zaal gewoon serieus als optie wordt gezien en geen problemen met te klein of te laag. Waarom zou je die mensen anders de moeite laten nemen om terug naar de tekentafel te gaan? Tijd is geld, toch?

Of hoort dat ook allemaal bij het 'Maastricht weet al dat ze het niet worden maar..' toneelstuk in het aluhoedjesscenario?

Ik weet het echt niet meer hoor. _O- Ik zal er wel weer vol in tuinen dan. *O*
Haha ik heb nog geen aluhoedje gemaakt. In beide bids zullen wel details staan die besproken en aangepast moeten worden. Ook al zou de NPO nu al een voorkeur hebben voor de ene stad, je hebt nog geen deal dus tot die tijd is het meer dan logisch dat er in elk geval nog een alternatief is.
  woensdag 17 juli 2019 @ 15:17:34 #208
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187968455
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 15:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Of misschien gaan ze de hele boel daar dan alsnog verbouwen qua hoogte en spanten weg enzo? En hebben ze nu vast virtueel laten zien hoe dat kan worden.

Maar dan nog kunnen er veel minder mensen in als in AHOY. :o
Niet als ze twee hallen verbinden. Dan wordt het echt wel een groot oppervlakte. Maar wat mij betreft totaal uit proportie. Oppervlakte van een stadion, waar bijna geen tribunes in zouden kunnen.
  woensdag 17 juli 2019 @ 15:17:53 #209
2681 Dave
Aardig op drave
pi_187968459
Is die verminderde hoogte trouwens niet gewoon iets waar mee te werken valt als je je camera standpunten daarop aanpast?
:o)
  woensdag 17 juli 2019 @ 15:20:16 #210
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187968474
quote:
5s.gif Op woensdag 17 juli 2019 15:17 schreef Dave het volgende:
Is die verminderde hoogte trouwens niet gewoon iets waar mee te werken valt als je je camera standpunten daarop aanpast?
In Tel Aviv probeerden ze de zaal ook groter te laten lijken door camerastandpunten en door het ontwerp van de grote tribune. Maar het kwam mij toch heel anders, minder indrukwekkend en kleiner over dan de zalen in bijvoorbeeld Kopenhagen, Malmo, Bakoe en Stockholm.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 juli 2019 @ 15:21:31 #211
163650 Greys
pi_187968489
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 15:17 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Niet als ze twee hallen verbinden. Dan wordt het echt wel een groot oppervlakte.
Maar de doorgang tussen die twee zalen is toch maar iets van.. wat was het, stond hier van de week nog.. vijf of zes meter hoog ofzo met vele pilaren? Dan kan je zelfs als je het podium in het midden doet toch amper iets zien als je bij beide zalen wat meer naar achter zit of staat? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187968503
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 15:09 schreef lashatumbai het volgende:
Ze werden dus virtueel rondgeleid door de evenementenhal. Ik mag toch hopen dat de commissie ook de echte hal heeft gezien?
[..]

Ik mag hopen van wel ja... De zaal in het echie zien is toch wel belangrijk.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187968523
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 15:17 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Niet als ze twee hallen verbinden. Dan wordt het echt wel een groot oppervlakte. Maar wat mij betreft totaal uit proportie. Oppervlakte van een stadion, waar bijna geen tribunes in zouden kunnen.
Een soort lang, laag kijkdoos-effect krijg je dan. Lijkt me ook niet heel mooi overkomen op beeld als je de gehele arena in beeld wil nemen.

Aan de andere kant krijgen we dan waarschijnlijk wel veel minder wide-shots :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 17 juli 2019 @ 15:24:09 #214
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187968527
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 15:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar de doorgang tussen die twee zalen is toch maar iets van.. wat was het, stond hier van de week nog.. vijf of zes meter hoog ofzo met vele pilaren? Dan kan je zelfs als je het podium in het midden doet toch amper iets zien als je bij beide zalen wat meer naar achter zit of staat? :@
Op dit moment. Maar ik sluit niet uit dat ze drastische verbouwplannen hebben om de zaal groter te maken.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 juli 2019 @ 15:26:41 #215
163650 Greys
pi_187968563
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 15:24 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Op dit moment. Maar ik sluit niet uit dat ze drastische verbouwplannen hebben om de zaal groter te maken.
Dat zou toch ergens wel beetje gek zijn als je in de tweede grote stad van het land een zaal hebt die helemaal niet verbouwd hoeft te worden in een stad die centraler ligt en ook heel veel geld wil geven en meer hotelkamers heeft etc. Dan zou alle logica zoek zijn voor mijn gevoel.

Maar inmiddels zou niets meer moeten verbazen idd. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 17 juli 2019 @ 15:28:06 #216
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187968592
Nog een artikel!

https://www.limburger.nl/(...)-over-aan-bezoek-npo

quote:
NPO positief over MECC: ‘Je zou hier een mooi festival kunnen neerzetten’

„Het MECC is een goeie, fantastische locatie met veel mogelijkheden. Je zou hier een mooi festival kunnen neerzetten.” Dat zei Sietse Bakker, hoofd producer Events van NPO woensdag na afloop van een bezoek van de songfestivalcommissie van NPO, AVROTROS en NOS aan het congrescentrum in Maastricht.

„Qua hoogte, breedte en diepte doet de zaal in het MECC denken aan die in Kiev en Tel Aviv”, zei Bakker. Volgens hem hebben Rotterdam en Maastricht allebei een sterk verhaal voorgelegd. „Dat maakt het uitdagend.” Rotterdam en Maastricht zijn de twee overgebleven steden die kans maken om het Eurovisiesongfestival in 2020 te organiseren.

„Ze willen hier in Maastricht ontzettend graag. We kijken in beide steden naar de geschiktheid van de locatie, wat de stad zelf bijdraagt en welke accommodaties beschikbaar zijn. Rotterdam en Maastricht voldoen allebei aan deze drie punten”, zei Bakker. Donderdag brengt de selectiecommissie een bezoek aan het Ahoy in Rotterdam. Bakker verwacht dat medio augustus de knoop wordt doorgehakt.

MECC-directeur Rob van de Wiel zei een positief gevoel aan het bezoek te hebben overgehouden. „We hebben een prachtige bijeenkomst gehad”, vond hij.
pi_187968611
Ze achten de MECC dus geschikt? Hm...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 17 juli 2019 @ 15:31:11 #218
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_187968633
Kan ook gewoon een praatje voor de buhne zijn
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 juli 2019 @ 15:31:59 #219
163650 Greys
pi_187968651
Sietse zegt dat je er een prachtig festival kunt neerzetten.

Hij zegt echter geen SONGfestival. :+

Oké oké flauw. Ik ga m'n mond wel even spoelen met zeep.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 17 juli 2019 @ 15:32:31 #220
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187968664
quote:
15s.gif Op woensdag 17 juli 2019 15:29 schreef Aoibhin het volgende:
Ze achten de MECC dus geschikt? Hm...
Ja maar ze vergelijken het echt met Kiev en Tel Aviv. De minst indrukwekkende zalen (samen met Wenen) van de afgelopen 15 jaar ofzo. Daar was ook voor gekozen omdat er geen beter alternatief bid was. En dit jaar wel. Dus ik ben pretty hoopvol. :Y
pi_187968811
"je zou hier een mooi festival kunnen neerzetten". Oftewel hij is zeker goed genoeg om als backup locatie te dienen. Of dat ook betekent dat het de beste locatie in Nederland is om het songfestival te organiseren...
pi_187968999
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 15:07 schreef lashatumbai het volgende:
"Of Maastricht wat eventuele zorgen weg heeft kunnen nemen, laten we even binnen deze vier muren", geeft hoofd Songfestival Sietse Bakker na afloop aan. "
Tegenstrijdige berichten dus. Het zou me niets verbazen wanneer de lokale media alleen de positieve punten citeert.

Er leven dus toch nog zorgen daar.
  woensdag 17 juli 2019 @ 15:51:58 #223
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_187969082
Uit de reactie van Sietse maak ik op dat Maastricht reserve is voor Rotterdam.
Met andere woorden "Prima zaal als back-up, maar Rotterdam is te vergelijken met Portugal 2018 of Zweden 2016."
Just do it »
  woensdag 17 juli 2019 @ 15:56:17 #224
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187969174
Die zaal is niet eens meer mijn grootste zorg, ik hou er rekening mee dat het op dat punt best Maastricht zou kunnen worden. Maar ik deel nu meer in de zorg van o.a. Matt hoe dat logistiek gaat worden voor alle delegaties, pers, e.d. Ja het is mogelijk en alles, maar ik hoop toch dat men zich realiseert dat je met Maastricht iedereen voor een stuk meer gedoe stelt. En waarom, als je ook Rotterdam hebt.
Koel en donker bewaren
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 17 juli 2019 @ 15:57:38 #225
39237 crew  H_T
2733
pi_187969211
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 15:09 schreef lashatumbai het volgende:
Ze werden dus virtueel rondgeleid door de evenementenhal. Ik mag toch hopen dat de commissie ook de echte hal heeft gezien?
[..]

Laten we hopen dat ze het met augmented reality hebben gedaan. Dan zie je én de zaal én de plannen in een keer
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 17 juli 2019 @ 15:57:43 #226
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187969215
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 15:56 schreef Guanabana het volgende:
Die zaal is niet eens meer mijn grootste zorg, ik hou er rekening mee dat het op dat punt best Maastricht zou kunnen worden. Maar ik deel nu meer in de zorg van o.a. Matt hoe dat logistiek gaat worden voor alle delegaties, pers, e.d. Ja het is mogelijk en alles, maar ik hoop toch dat men zich realiseert dat je met Maastricht iedereen voor een stuk meer gedoe stelt. En waarom, als je ook Rotterdam hebt.
Omdat Maastricht gezegd heeft de NPO te ontzorgen of course!!!

  woensdag 17 juli 2019 @ 15:58:30 #227
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187969230
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 15:57 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Omdat Maastricht gezegd heeft de NPO te ontzorgen of course!!!

[ afbeelding ]
Ja.

Ik mag toch hopen dat het uiteindelijk geen financieel verhaal wordt dat de doorslag geeft voor Maastricht. Cliché Nederlands ten top zou dat zijn. Ik zie de Belgen al lachen. En wellicht/waarschijnlijk dat er bij andere landen ook van alles financieel speelde achter de schermen, maar voor een rijk land als Nederland... toch een beetje treurig ofzo.
Koel en donker bewaren
  woensdag 17 juli 2019 @ 15:59:54 #228
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187969258
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 15:58 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja.

Ik mag toch hopen dat het uiteindelijk geen financieel verhaal wordt dat de doorslag geeft voor Maastricht. Cliché Nederlands ten top zou dat zijn. En wellicht dat er bij andere landen ook vanalles financieel speelde achter de schermen, maar voor een rijk land als Nederland... toch een beetje treurig ofzo.
Ik weet eigenlijk niet eens waarom we allemaal denken dat Maastricht meer geld in het buideltje dan Rotterdam met hun 15 miljoen. Volgens mij is het tot nu toe alleen maar gebaseerd op geruchten. :+
pi_187969351
Dat het vergeleken wordt met Tel Aviv zegt eigenlijk al genoeg. Die zaal was bij gebrek aan beter (omdat Jeruzalem niet mocht), dus vreemde keuze zou het zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 juli 2019 @ 16:05:09 #230
163650 Greys
pi_187969360
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 15:59 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet eens waarom we allemaal denken dat Maastricht meer geld in het buideltje dan Rotterdam met hun 15 miljoen. Volgens mij is het tot nu toe alleen maar gebaseerd op geruchten. :+
Onder andere door het 'we willen de omroep ontzorgen'. En uiteraard door de stelligheid waarmee Giel en zij zelf riepen het te krijgen. :P (en het feit dat ze überhaupt nog steeds in de race zijn itt bv Arnhem)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 17 juli 2019 @ 16:09:27 #231
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187969441
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 16:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Onder andere door het 'we willen de omroep ontzorgen'. En uiteraard door de stelligheid waarmee Giel en zij zelf riepen het te krijgen. :P (en het feit dat ze überhaupt nog steeds in de race zijn itt bv Arnhem)
Precies, maar het is uiteindelijk nog niet echt ergens op gebaseerd. Puur op wat wij in dat soort uitspraken lezen. Het 'Maastricht biedt meer geld dan Rotterdam' kan ik in elk geval niet concluderen op basis van wat we tot nu toe weten.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 juli 2019 @ 16:14:00 #232
163650 Greys
pi_187969518
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 16:09 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Precies, maar het is uiteindelijk nog niet echt ergens op gebaseerd. Puur op wat wij in dat soort uitspraken lezen. Het 'Maastricht biedt meer geld dan Rotterdam' kan ik in elk geval niet concluderen op basis van wat we tot nu toe weten.
Nee maar zij zitten nog in de race itt Gelredome, weinig zal het dan denk ik niet zijn, de bijdrage. ;)

Maar 'meer dan Rotterdam' weet inderdaad niemand zeker. Nou ja misschien Giel en de Burgemeester en de commissie. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187969528
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 15:32 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Ja maar ze vergelijken het echt met Kiev en Tel Aviv. De minst indrukwekkende zalen (samen met Wenen) van de afgelopen 15 jaar ofzo. Daar was ook voor gekozen omdat er geen beter alternatief bid was. En dit jaar wel. Dus ik ben pretty hoopvol. :Y
Dat klopt, maar dan nog; het is wel ooit in Kiev en Tel Aviv gehouden. Inderdaad bij gebrek aan beter, maar ze achten het dus goed genoeg om er überhaupt een Songfestival te houden dat niet onderdoet voor eerdere edities.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187969543
Wie betaalt. Die bepaalt.


Maastricht 2020.
pi_187969549
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 15:56 schreef Guanabana het volgende:
Die zaal is niet eens meer mijn grootste zorg, ik hou er rekening mee dat het op dat punt best Maastricht zou kunnen worden. Maar ik deel nu meer in de zorg van o.a. Matt hoe dat logistiek gaat worden voor alle delegaties, pers, e.d. Ja het is mogelijk en alles, maar ik hoop toch dat men zich realiseert dat je met Maastricht iedereen voor een stuk meer gedoe stelt. En waarom, als je ook Rotterdam hebt.
Omdat geboorteplaats van de EU! Europese stad! Tussen België en Duitsland in!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 17 juli 2019 @ 16:16:10 #236
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187969550
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 16:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee maar zij zitten nog in de race itt Gelredome, weinig zal het dan denk ik niet zijn, de bijdrage. ;)
Zeker dat ze een aanzienlijke bijdrage zouden leveren is wel duidelijk. Maar of het dus meer gaat zijn dan Rotterdam blijft voor nu nog echt speculeren.
pi_187969564
https://www.instagram.com/p/B0BIOMxCS0w/?igshid=30ghok53hxjw

Er circuleert een foto van hoe ze het eruit willen laten zien in de MECC.. het overtuigt mij niet hoor..
  woensdag 17 juli 2019 @ 16:17:07 #238
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187969572
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juli 2019 16:16 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Omdat geboorteplaats van de EU! Europese stad! Tussen België en Duitsland in!
Ja allemaal leuk, maar in de praktijk heeft niemand daar een hol aan natuurlijk.
Koel en donker bewaren
pi_187969590
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 16:16 schreef Mlita het volgende:
https://www.instagram.com/p/B0BIOMxCS0w/?igshid=30ghok53hxjw

Er circuleert een foto van hoe ze het eruit willen laten zien in de MECC.. het overtuigt mij niet hoor..
Wen er maar aan!
pi_187969622
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 16:17 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja allemaal leuk, maar in de praktijk heeft niemand daar een hol aan natuurlijk.
Uiteraard eens, maar datzelfde praatje hoor je echt de hele tijd. Ik ben bijna bang dat ze dat dus serieus mee gaan wegen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 17 juli 2019 @ 16:21:40 #241
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187969656
Ik heb de foto even gepimpt om het iets duidelijker te maken voor ons:



Even een realistisch beeld ter vergelijking:

  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 juli 2019 @ 16:22:16 #242
163650 Greys
pi_187969666
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 16:16 schreef Mlita het volgende:
https://www.instagram.com/p/B0BIOMxCS0w/?igshid=30ghok53hxjw

Er circuleert een foto van hoe ze het eruit willen laten zien in de MECC.. het overtuigt mij niet hoor..
Ik ben niet zo heel goed in verhoudingen, maar dit lijkt me een heel stuk hoger dan de 12.5 netto hoogte die op hun site staat iig. Geen lage spant meer te bekennen. Magic! :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 17-07-2019 16:50:36 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 17 juli 2019 @ 16:23:04 #243
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187969679
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 16:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ben niet zo heel goed in verhoudingen, maar dit lijkt me een stuk hoger dan de 12.5 netto hoogte die op hun site staat iig.

En ik dacht dat het binnen vier muren moest blijven enzo? :D
Ja mij ook, terwijl de spanten ook nog duidelijk zichtbaar zijn. Ze gaan dus blijkbaar niet drastisch verbouwen! :o Een dikke nee voor mij dan!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 juli 2019 @ 16:24:45 #244
163650 Greys
pi_187969717
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 16:23 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Ja mij ook, terwijl de spanten ook nog duidelijk zichtbaar zijn. Ze gaan dus blijkbaar niet drastisch verbouwen! :o Een dikke nee voor mij dan!
Als je de verhouding bekijkt van de mensen op die foto's en de hoogte van het plafond is dat toch totaal niet wat er aan foto's van de lege Zuidhal circuleerde. HOE DAN :D

Als ze er echt kunnen toveren en ruimtes gewoon even twee keer zo hoog maken dan wil ik het wel in Maastricht hoor. Dan toveren ze vast nog veel meer. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187969880
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 15:31 schreef GlennQuagmire het volgende:
Kan ook gewoon een praatje voor de buhne zijn
Dat dus! Hij gaat echt nu niet tegen de pers zeggen: het viel eigenlijk nogal tegen.
  woensdag 17 juli 2019 @ 16:39:20 #246
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187969942
Bovendien is er dus geen rekening gehouden met een green room in de zaal bij de MECC.

Edit: Ohjawel, ik zie het nu opeens dat dat de greenroom links moet voorstellen. haha
pi_187970083
Ik vind het vooral een beetje bizar dat Nederland eindelijk het songfestival wint en dat dan de Belgen en Duitsers hier zo van zouden profiteren. Dat EU/België/Duitsland/Europese stad gelul steeds. Alsof andere landen dat belangrijk vonden toen ze wonnen. Maar nee laten wij vooral rekening houden met anderen zodat het lastiger wordt voor Nederlanders zelf.

Er wordt dan in de provincie vaak gezeurd over de Randstad, maar het kan ze verder ook geen fuck schelen als de rollen omgedraaid worden _O- (en dat mag ik zeggen want ik woon zelf in de provincie :P). Ik hoor ze namelijk niet over de afstand en het OV voor de rest van Nederland. Want hotels zijn ook niet voor de fans blijkbaar.
pi_187970085
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juli 2019 16:16 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Omdat geboorteplaats van de EU! Europese stad! Tussen België en Duitsland in!
Dat geflirt van Maastricht met de EU slaat echt volkomen nergens op. Een groot deel van de deelnemende landen zit niet in de EU en wil er ook niks mee te maken hebben. Gewoon een kul argument dat er steeds met de haren bij gesleept wordt.
Maastricht is de back-up locatie, ihg het met Rotterdam en Ahoy niet tot een akkoord komt. De commissie is gerustgesteld dat het dan eventueel wel kan in het MECC. Maastricht juicht, maar de echte ESF-kenner weet dat de genoemde voorbeelden waarmee het te vergelijken is, door de EBU nou niet echt als meest ideale festivallocaties worden gezien.
Morgen na het bezoek in Rotterdam is de commissie net zo enthousiast als vandaag en zullen ze echt nog niet door laten schemeren hoe hard ze van binnen juichen. Dan begint het grote onderhandelen: kan Rotterdam alles waarmaken wat in het bidboek staat en misschien nog wat meer?
Heb vertrouwen, Sietse en zijn makkers zijn niet gek. Ze beseffen heel goed dat nu het hele land meekijkt en straks in mei 2020 heel Europa. Ze gaan voor het uiterste en het beste (is Rotterdam en Ahoy).

[ Bericht 0% gewijzigd door Aadrianus op 17-07-2019 18:13:21 ]
pi_187970091
De beelden van het podium zie je ook op het 2e filmpje: https://www.1limburg.nl/s(...)thousiasme-spat-eraf

Ik vind het gevoel dat ik bij de look and feel krijg (zie banners/vlaggen) erg 2002, ouderwets, stoffig, maar ook wel weer gezellig, maar of dat de weg is die de EBU ook wil inslaan?

Het podium lijkt me toch niet definitief? Want dit lijkt precies op die van dit jaar. Dit zal denk ik eerder bedoeld zijn om de NPO en EBU te laten zien hoe het er binnen in de zaal zou kunnen uitzien. Met dit podium breng je m.i. niets vernieuwends. Rotterdam kan dat veel beter geloof ik. Ik ben dan ook reuze benieuwd naar morgen. Ik hoop op wat beeldmateriaal.
~The present is all there is~
pi_187970135
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 16:39 schreef lashatumbai het volgende:
Bovendien is er dus geen rekening gehouden met een green room in de zaal bij de MECC.

Edit: Ohjawel, ik zie het nu opeens dat dat de greenroom links moet voorstellen. haha
Het lijkt op een combinatie van Tel Aviv en Wenen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')