Geen Malcolm Lowry of Bukowski. Dichter bij huis dan die twee.
Wel een schrijver.
En natuurlijk een hartelijk welkom aan HeinZweiDrei in deze moeder aller topicreeksen.
. Batuwu_Griekgriek: dankuwel
quote:Het zijn ook van die unieke zaken, deze zes kenmerken kunnen inderdaad slechts leiden tot één persoon.
Op zaterdag 11 januari 2003 12:13 schreef HeinZweiDrei het volgende:
OK, ik dacht toch niet dat het zo moeilijk was, maar enfin, als jullie een hint willen, dan krijgen jullie er een (edit: 6). In feite staan er vele aanwijzingen in de foto.
- het potlood
- de computer
- de wolkjes-pyjama
- de koffie-beker
- de bril
- het verwarde haar. Batuwu_Griekgriek: dankuwel
Deze man ken ik overigens wél, hoewel ik niet helemaal meer zeker weet of dat dat komt door het staren naar dat plaatje of omdat ik hem echt ken.
Het is dus geen tekenaar/schilder/striptekenaar?
(en ook welkom)
En nee, het is geen Bill Gates, al heeft hij er wel wat weg van
quote:
Op zondag 12 januari 2003 14:55 schreef Fogerty het volgende:
Alice Walker
Laat die negers maar aan mij over.
Het is inderdaad zinloos om een spannend spelverloop met inzet van negers te verwachten, indien Fogerty van de Partij is, ja.
's Goed.
Plaatje!
quote:Ik gok vooralsnog op Petrus.
Op zondag 12 januari 2003 15:07 schreef Fogerty het volgende:
Eenpersoonlijke favoriet
, en desondanks geen neger:
quote:Dan zit je een eeuw of drie a vier te laat, maar wel in het goede land (geloof ik, ik ga even naarstig op zoek naar de afkomst van onze Petrus
Op zondag 12 januari 2003 15:11 schreef beeer het volgende:
Ik gok vooralsnog op Petrus.
quote:Da's een fijne gok, want nu hoef ik niet meer op zoek naar Petrus' geboorteland, en kan ik je zeggen dat je nu in precies de goede tijd zit, EN in het goede land.
Op zondag 12 januari 2003 15:14 schreef beeer het volgende:
Maar achteraf denk ik toch dat het Aristoteles is.
Al broedend op een hint kwam ik tot het volgende: onze vriend bracht zijn booschap doorgaans een stuk schreeuweriger en voor een veel groter publiek dan Aristoteles.
[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 12-01-2003 15:21]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |