abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 donderdag 18 juli 2019 @ 00:50:01 #176
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187980322
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 00:30 schreef kladderadatsch het volgende:
BREAKING: Bill Barr held in criminal contempt. 2e keer in de geschiedenis van de VS pas dat zoiets voorkomt.

Niet dat het consequenties gaat hebben verder, maar goed.
Pelosi wil een compleet dichtgetimmerde zaak hebben voor ze naar de rechter stapt. Dus alles hebben gedaan volgens de regels, voor het geval ze een Trump-rechter krijgen. Die wil echt geen risico lopen dat een rechter het goed gaat vinden wat deze regering uitvreet omdat het Huis een bepaslde formele procedure niet volledig heeft doorlopen. Want je kunt er donder op zeggen dat dan het argument zal zijn dat de Dems te snel waren en de regering geen eerlijke kans kreeg.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187980385
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 00:50 schreef Ulx het volgende:

[..]

Pelosi wil een compleet dichtgetimmerde zaak hebben voor ze naar de rechter stapt. Dus alles hebben gedaan volgens de regels, voor het geval ze een Trump-rechter krijgen. Die wil echt geen risico lopen dat een rechter het goed gaat vinden wat deze regering uitvreet omdat het Huis een bepaslde formele procedure niet volledig heeft doorlopen. Want je kunt er donder op zeggen dat dan het argument zal zijn dat de Dems te snel waren en de regering geen eerlijke kans kreeg.
:Y

Why Democrats’ oversight machine is moving so slowly against Trump
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 18 juli 2019 @ 01:01:00 #178
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187980421
Impeachmentvoorstel zoals verwacht afgewezen. 94 Dems voor. Ik ben benieuwd wat het gaat worden na de getuigenis van Mueller en ook of morgen wat nieuwe dingen gaat brengen uit het fraudeonderzoek van de SDNY....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 18 juli 2019 @ 01:10:39 #179
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187980511
Mueller gaat niks nieuws zeggen. Het kan dat het wel invloed heeft, omdat het nog een keer herhaald wordt wat hij wel te zeggen had, maar buiten dat zou ik er niet al te veel van verwachten?!
  Overall beste user 2022 donderdag 18 juli 2019 @ 01:47:30 #180
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187980810
Dat hangt dan dus van de vraagstelling af. Daar las ik een paar weken terug wat over. Kwam er op neer dat er vooral veel vragen gesteld moeten worden die hij met JA of NEE kan beantwoorden. Vragen die begrijpelijk zijn voor de hatdwerkende burger die niet thuis is in juridisch jargon.

"Ik lees op pagina X het volgende: <citaat> Klopt het dat dit dan ZusOfZo betekent?"

Dat kan impact hebben op de publieke opinie. En daarmee op de mensen in het Congres.
Open vragen gaan het inderdaad niet worden. Dan verwijst hij gewoon naar het rapport.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187980848
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 00:30 schreef kladderadatsch het volgende:
BREAKING: Bill Barr held in criminal contempt. 2e keer in de geschiedenis van de VS pas dat zoiets voorkomt.

Niet dat het consequenties gaat hebben verder, maar goed.
Damn...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187980872
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 01:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Mueller gaat niks nieuws zeggen. Het kan dat het wel invloed heeft, omdat het nog een keer herhaald wordt wat hij wel te zeggen had, maar buiten dat zou ik er niet al te veel van verwachten?!
Er hoeft ook helemaal niks nieuws gezegd te worden, er staat genoeg in het rapport om Trump aan te klagen als hij niet de president zou zijn. Alleen zijn getuigenis daarover is al meer dan genoeg aangezien Trump & Co voortdurend beweren dat de conclusie van het rapport was dat er geen collusion en geen obstruction heeft plaatsgevonden.

Komt nog bij dat als de Reps Mueller gaan aanvallen op vooringenomenheid van zijn team, hij zich eindelijk eens ook daarover kan uitspreken.

Tenslotte zijn er nog genoeg onduidelijkheden: Waarom besloot hij het onderzoek te beeindigen, wat is er gebeurd met alle counter-intelligence en welke onderzoeken heeft hij doorverwezen/ lopen er nog, waarom heeft hij Trump geen subpoena gestuurd om te getuigen etc. etc.

En aangezien het overgrote deel van de bevolking (incl. het Congres zelf) weinig tot niets weet van wat er nu eik allemaal in het rapport staat is de hearing sws van groot belang lijkt me alleen al vanwege de publiciteit.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_187980914
Daniel Dale draadje instant factchecking Trump rally North Carolina:

ddale8 twitterde op donderdag 18-07-2019 om 01:25:58 Trump begins: "We have all night. We're going to have a lot of fun tonight. I have nothing to do. Nothing. Nothing." He then adds, "We have nothing to do but make our country great again." reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 18 juli 2019 @ 02:04:36 #184
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_187980933
JesseLehrich twitterde op woensdag 17-07-2019 om 19:53:25 2 days after blasting @Ilhan for being “unappreciative of our country,” Rand Paul blocks funding for 9/11 first responders.https://t.co/DlEWhPu9qM reageer retweet
Tja, republikeinen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_187980949
quote:
6s.gif Op donderdag 18 juli 2019 02:01 schreef Kijkertje het volgende:
Daniel Dale draadje instant factchecking Trump rally North Carolina:

ddale8 twitterde op donderdag 18-07-2019 om 01:25:58 Trump begins: "We have all night. We're going to have a lot of fun tonight. I have nothing to do. Nothing. Nothing." He then adds, "We have nothing to do but make our country great again." reageer retweet
This is fucking disgusting.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 02:04 schreef Ulx het volgende:
JesseLehrich twitterde op woensdag 17-07-2019 om 19:53:25 2 days after blasting @:Ilhan for being “unappreciative of our country,” Rand Paul blocks funding for 9/11 first responders.https://t.co/DlEWhPu9qM reageer retweet
Tja, republikeinen.
This is even more fucking disgusting.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187980967
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 02:04 schreef Ulx het volgende:
JesseLehrich twitterde op woensdag 17-07-2019 om 19:53:25 2 days after blasting @:Ilhan for being “unappreciative of our country,” Rand Paul blocks funding for 9/11 first responders.https://t.co/DlEWhPu9qM reageer retweet
Tja, republikeinen.
Er is nu dus ook een chant voor Omar bij de rally: "SEND HER BACK, SEND HER BACK..." :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_187980972
quote:
15s.gif Op donderdag 18 juli 2019 02:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Er is nu dus ook een chant voor Omar bij de rally: "SEND HER BACK, SEND HER BACK..." :')
Te ranzig voor woorden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_187980973
quote:
15s.gif Op donderdag 18 juli 2019 02:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Er is nu dus ook een chant voor Omar bij de rally: "SEND HER BACK, SEND HER BACK..." :')
Ze kan dat wel hebben denk ik, die krijgt al zoveel ongefundeerde haat over haar heen dat ze dit ook wel kan hebben.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187980986
Waar ik me meer over verbaas is dat Paul in de senaat de hulp voor 911 responders torpedeert terwijl er een enorme meerderheid voor was in congres, onder het mom van 'kostenbesparing'. Tax cuts voor de superrijken vergeten, jochie?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187980990
Dat racisme gewoon salonfahig is geworden tegenwoordig is geen nieuws meer. Helaas.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187981008
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 02:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ze kan dat wel hebben denk ik, die krijgt al zoveel ongefundeerde haat over haar heen dat ze dit ook wel kan hebben.
Dat is het punt niet. De president van VS staat daar (alweer) zijn aanhang op te fokken, dit keer tegen leden van het Congres die niets misdaan hebben.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_187981030
quote:
15s.gif Op donderdag 18 juli 2019 02:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat is het punt niet. De president van VS staat daar (alweer) zijn aanhang op te fokken, dit keer tegen leden van het Congres die niets misdaan hebben.
Oh, ben het volledig met je eens dat dit te debiel voor woorden is hoor. Maar haatzaaien en de maatschappij splitsen was altijd al zijn raison d'etre. Dit is niks nieuws. Helaas. Trump die full blown racist gaat en dat mensen dat toejuichen was gewoon te verwachten.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187981036
Congresleden krijgen bescherming van de secret service toch? Toch? :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 18 juli 2019 @ 02:39:50 #194
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_187981077
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2019 02:30 schreef Barbusse het volgende:
Congresleden krijgen bescherming van de secret service toch? Toch? :{
Yep en die is voor deze vier ook opgevoerd sinds Trump's hate wave.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_187981089
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 02:39 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Yep en die is voor deze vier ook opgevoerd sinds Trump's hate wave.
Gelukkig maar. Al teveel rechts extremistisch geweld daar.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187981239
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 17:38 schreef Ulx het volgende:
NBCPolitics twitterde op woensdag 17-07-2019 om 17:20:22 NEW: Federal judge issues order that investigators and prosecutors have concluded review of campaign finance violations involving former Trump fixer Michael Cohen, and sections of search warrants that have to do with that investigation can be redacted and unsealed - @:Tom_Winter reageer retweet
Mooi. Ik ben nieuwsgierig.
Ik ook.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 18:26 schreef Ulx het volgende:
neal_katyal twitterde op woensdag 17-07-2019 om 17:43:42 Judge Pauley reached decn in Michael Cohen doc release. May be a big deal,we will know 11am tmrw. Concludes "the weighty public ramifications of the conduct described in the campaign finance portions warrant disclosure" of Cohen docs despite Govt objectionhttps://t.co/QMOCCqU2hT reageer retweet
Waarom zouden er government objections tegen het openbaar maken zijn? Het klinkt als iets dat Trump enorm zal triggeren. (Hoewel daar weinig voor nodig is.)
Sws vreemd dat Cohen als enige de klos is in het Daniels afkoopschandaal. Er zijn cheques uitgeschreven door oa Trump Jr., de SDNY ging dat onderzoeken, zou executives van Trump Org om die reden gaan horen maar dat is uiteindelijk nooit gebeurd en nu is het onderzoek afgerond :?

En dan vragen de aanklagers om een gedeelte ervan niet openbaar te maken wegens privacy-redenen? Weird! Goed dat de rechter anders besloot.

Zou het er mss iets mee te maken hebben dat het onderzoek bij de SDNY sinds februari onder toezicht van Barr staat?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_187981259

De president van de VS met leugens over Ihlan Omar en het goedgelovige domvolk dat een nieuwe leuze heeft voor een nieuw slachtoffer. Trump zal het wel jammer vinden dat ze geen presidentskandidaat is.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_187981278
Het is toch godgeklaagd. Border control die een 3-jarig kind laat kiezen tussen haar vader en moeder.
Het meisje heeft een hartconditie :')

3-Year-Old Asked To Pick Parent In Attempted Family Separation, Her Parents Say
quote:
At a Border Patrol holding facility in El Paso, Texas, an agent told a Honduran family that one parent would be sent to Mexico while the other parent and their three children could stay in the United States, according to the family. The agent turned to the couple's youngest daughter — 3-year-old Sofia, whom they call Sofi — and asked her to make a choice.

"The agent asked her who she wanted to go with, mom or dad," her mother, Tania, told NPR through an interpreter. "And the girl, because she is more attached to me, she said mom. But when they started to take [my husband] away, the girl started to cry. The officer said, 'You said [you want to go] with mom.' "

Tania and her husband, Joseph, said they spent parts of two days last week trying to prevent the Border Patrol from separating their family. They were aided by a doctor who had examined Sofi and pleaded with agents not to separate the family, Joseph and Tania said. [NPR is not using migrants' last names in this story because these are people who are in the middle of immigration proceedings.]

[..]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_187981302
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 20:53 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Kan aan mij liggen hoor maar ik vind jonge meisjes seksueel niet interessant.
Ik heb het ook niet over seks en al helemaal niet over jonge meisjes. Ik heb het over kijken naar een 18 jarige in de categorie modelletje. En de nutteloosheid van zoiets gebruiken in een advertentie.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_187981347
Wat een ziek spul zijn de bezoekers van zo’n trump ralley, die tekeer gaan
En daar betalen zij voor?
Een hele volgende generatie die eraan komt, gaat kapot.

#sprakeloos.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')