quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Die ik geproefd heb absoluut niet!
Oh ik heb ze ook een keertje uit blik gehad en heb die geprobeerd te bakken.
Ehhhhh dat is niet echt gelukt!
Ik denk trouwens dat er nog wel subfora's op FOK zijn waaar nog minder wordt gepostquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarom zijn wij de enigen naast die twee andere users die zo actief zijn in die drie topics van MEN?![]()
![]()
Ja ik zat met een uitgesmeerde smurrie in m'n pan en de restjes die ik daarvan er uit kon schrapen en kon proeven, smaakte ook niet best.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:24 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
kansloos dus. Bedankt voor de waarschuwing!
Zolang er maar leven in de ONZ DAGBAGGERRRRR isquote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat er nog wel subfora's op FOK zijn waaar nog minder wordt gepost
Zelfs honden zouden dat dan niet lusten.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat met een uitgesmeerde smurrie in m'n pan en de restjes die ik daarvan er uit kon schrapen en kon proeven, smaakte ook niet best.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Zolang er maar leven in de ONZ DAGBAGGERRRRR is
Nou, dat mag best wat levendiger.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]There is still life in the old lady!
Dat is een eind weg.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tering 3 uur over een rit van 2 uur gedaan.
Woon je daar?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je had best wel ff een bakkie mogen komen doen hoor.
Hou je van Haagse hopjes? Der ging laatst een zak rond op het werk. Dacht dat het een lekker dropje was. Bleek het een soort koffiebonbon te zijnquote:
Ja is wel te doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Hou je van Haagse hopjes? Der ging laatst een zak rond op het werk. Dacht dat het een lekker dropje was. Bleek het een soort koffiebonbon te zijn![]()
![]()
Lekker joh!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Hou je van Haagse hopjes? Der ging laatst een zak rond op het werk. Dacht dat het een lekker dropje was. Bleek het een soort koffiebonbon te zijn![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |