#ANONIEM | dinsdag 16 juli 2019 @ 01:05 |
De aero regels voor 2019 | Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit? | Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen? | |
#ANONIEM | dinsdag 16 juli 2019 @ 01:06 |
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2019 01:11:59 ] | |
spectrumanalyser | dinsdag 16 juli 2019 @ 01:13 |
De wielmoer moet exact op de goede plek zitten, anders gaat het wiel niet vast. Enkele millimeters speling? Er is een grand prix waarbij het 4 keer is misgegaan. (Meerdere teams) Het is voorgekomen dat een wielmoer is gaan crossthreaden, dat de moer het schroefdraad aantast. Btw; de monteurs beginnen al met losdraaien voordat de auto stilstaat. | |
Tarado | dinsdag 16 juli 2019 @ 09:04 |
| |
Smacked_Actor | dinsdag 16 juli 2019 @ 09:48 |
Stelletje beunhazen | |
spectrumanalyser | dinsdag 16 juli 2019 @ 11:43 |
het uitrijden van de pits en in een slip belanden van de Haas van Grosjean tijdens de tweede vrije training, dat had niet mogen gebeuren. volgens Grosjean gebeurde dit toen hij de pit-limiter uitschakelde en doordat de banden nog koud waren. toch zie je het vaker dat er een spin in bijvoorbeeld een opwarmronde te zien is. de bandenwarmers zouden naar mijn idee weer volledig vrijgegeven moeten worden. | |
Nieuwschierig | dinsdag 16 juli 2019 @ 12:26 |
En als Hamilton dan stopt heeft de F1 weer hetzelfde probleem terug. Weer een coureur die 6 of 7x achter elkaar kampioen wordt. Dat wil niemand | |
Tarado | dinsdag 16 juli 2019 @ 12:33 |
voorzover het waar is uiteraard, Verstappen wordt ook geen WK in deze Ferrari, is gewoon te simpel om te stellen dat hij wel even voor elkaar krijgt waar Schumacher 5 jaar over gedaan heeft en wat Alonso en Vettel die toch ook geen pannenkoeken zijn beiden in 4 jaar niet gelukt is en ook voor Vettel in het 5e jaar niet gaat lukken. | |
Gruj0 | dinsdag 16 juli 2019 @ 12:58 |
Heb je meer info? Trouwens, sommige teams zouden meer moeten investeren in pitstops (oefenen). Daar valt nog wel wat winst te behalen. Vind ergens dat ze moeten verbieden in de pit proberen in te halen. De inloop en uitloopstrook is maar voor een wagen bedoeld, niet voor twee naast elkaar. | |
WismutVeilchen83 | dinsdag 16 juli 2019 @ 13:08 |
Alonso ook in 5 jaar (10-14). Maar dat laatste jaar was geen serieuze poging. Toen stond ie geloof ik 2 keer op het podium en verder niets. | |
Wombcat | dinsdag 16 juli 2019 @ 13:10 |
Met de 100 punten achterstand die Vettel op Hamilton heeft, kun je dit jaar ook niet echt een serieuze poging noemen. | |
Degodvader | dinsdag 16 juli 2019 @ 13:10 |
Waarom, levert toch mooi spektakel op? | |
tja77 | dinsdag 16 juli 2019 @ 14:05 |
Het in- en uitrijden van de pitstraat ook. Een snelle stop < 2 sec. is niet gegarandeerd een top pitstop. | |
Maanvis | dinsdag 16 juli 2019 @ 15:40 |
*lollig doen doe je maar ergens anders* [ Bericht 3% gewijzigd door zoem op 16-07-2019 15:48:41 ] | |
Gruj0 | dinsdag 16 juli 2019 @ 15:57 |
Straks loopt dit uit de hand als meer teams het gaan doen. Moest door dit onderwerp denken aan HAM in zijn tijd bij McLaren en een onbedoelde dubbele pitstop. Liep helemaal mis waardoor HAM best lang voor de pitbox moest wachten. Ron Dennis natuurlijk witheet de walkietalkie afpakken van de man die hun pitstops regelde. | |
potjecreme | dinsdag 16 juli 2019 @ 19:38 |
Volgens mij zijn we wel klaar met de nabeschouwing. | |
BeamofLight | dinsdag 16 juli 2019 @ 19:54 |
Enige wat ik nog kan toevoegen is dat Max t wel prima vond dat ie op deze manier uitliep op Vettel en zijn excuses apprecieerde | |
Sinister-D- | dinsdag 16 juli 2019 @ 20:32 |
was Alonso's fysio die zijn pitbord aanvulde met info. Die man had niets met pit strategie te maken, en wist derhalve ook helemaal niets van wat Alonso aan het uitspoken was. | |
Gruj0 | dinsdag 16 juli 2019 @ 22:09 |
Daarom had ik geen nieuw topic geopend. Dank, het is ook erg lang geleden. | |
Fyodor | dinsdag 16 juli 2019 @ 22:25 |
Zou zijn relatief rustige reactie ook niet komen doordat hij weet dat de RB15 nu eindelijk wel mee doet? Dat was althans het gevoel wat bij mij overheerstte na de race. Binnen 2 tienden van de pole op een Mercedes baan, qua race pace sterker dan Ferrari en waarschijnlijk zeker niet ver bij Mercedes vandaan. En er zit nog een goede motorupdate in het verschiet (Spa of Monza). Dit jaar hopelijk nog een paar races op eigen kracht winnen, op P3 eindigen en volgend seizoen (eindelijk) vanaf het begin meestrijden voor P1... | |
spectrumanalyser | dinsdag 16 juli 2019 @ 22:27 |
Op naar Duitsland, Hockenheim Meteen alvast de uitslag mijn voorspelling doornemen. 1: Hamilton. 2: Bottas. 3: LeClerc. 4: Max Verstappen
| |
Gruj0 | dinsdag 16 juli 2019 @ 22:39 |
Ten eerste: Het is Leclaire. Ten tweede: Waar is Vettel in dit rijtje? Ik denk ergens in deze top 5. | |
highender | woensdag 17 juli 2019 @ 00:31 |
Leclerc. | |
nogeenoudebekende | woensdag 17 juli 2019 @ 00:33 |
Die gasten hebben niet voor niets makkelijke afkortingen... LEC. | |
THEFXR | woensdag 17 juli 2019 @ 00:57 |
Gruj0 | woensdag 17 juli 2019 @ 01:01 |
Dit grapje niet begrijpen. | |
Fir3fly | woensdag 17 juli 2019 @ 01:02 |
Een 'grapje' moet humor bevatten. | |
#ANONIEM | woensdag 17 juli 2019 @ 01:06 |
Ik kon er wel om lachen |