Ik vind Nolles het prima doen eigenlijk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:19 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik vind dit echt een prima programmatjes. Bart Nolles is enige minpunt. Snap niet dat het zo slecht scoort. Veel beter dan het tenenkrommende programma van de NOS. Vanavond zal er wel een hoorcollege van LVG komen.
Bij de Nos zou Herman moeten presenteren ipv die theemuts.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:19 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik vind dit echt een prima programmatjes. Bart Nolles is enige minpunt. Snap niet dat het zo slecht scoort. Veel beter dan het tenenkrommende programma van de NOS. Vanavond zal er wel een hoorcollege van LVG komen.
Naar zijn mogelijkheden is het oké maar ik vind het geen persoonlijkheid.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind Nolles het prima doen eigenlijk.
Opzich vind ik Dionne nog wel oké alleen het hele format van maar 2 gasten zorgt voor een vrij saaie dynamiek aan tafel. Een talkshow moet toch met minimaal 4 mensen naar mijn idee.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:20 schreef Martinello het volgende:
[..]
Bij de Nos zou Herman moeten presenteren ipv die theemuts.
Zou idd beter zijn. Tour du Jour kijkt veel lekkerder weg tot nu toe.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:21 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Opzich vind ik Dionne nog wel oké alleen het hele format van maar 2 gasten zorgt voor een vrij saaie dynamiek aan tafel. Een talkshow moet toch met minimaal 4 mensen naar mijn idee.
Denk jij dat Matthews zijn best gaat doen morgen? Zit te twijfelen om hem op te stellen in mijn scorito poule.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:25 schreef Marcoss het volgende:
Uitslag van vorig jaar zegt niet zoveel natuurlijk, Alaflip reed nergens meer voor toen bijvoorbeeld..
Deze tafel herkent dat.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:25 schreef Marcoss het volgende:
Uitslag van vorig jaar zegt niet zoveel natuurlijk, Alaflip reed nergens meer voor toen bijvoorbeeld..
Ze kon uiteindelijk toch wel alleen ze ging het niet redden want iets met haar rug. Maar nu gaat ze het toch proberen ondanks haar rug. In eerste instantie kon ze niet ivm olympische verkenning maar dat is gewijzigd.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:30 schreef Faraday01 het volgende:
Doet de Alian morgen toch mee met La Course? Ze zou toch niet rijden want olympische verkenning
Die start gewoon ja, net als vd Breggen en Vosquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:30 schreef Faraday01 het volgende:
Doet de Alian morgen toch mee met La Course? Ze zou toch niet rijden want olympische verkenning
Terugblikken op die geniale sprint in Gent.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 20:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Steegmans of all places. Hoe dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |