trouwens iets leuks wat me deze keer pas opviel:
het motto van Thomas Bond dat op het familiewapen stond was The World Is Not Enough, grappig, zullen ze daar de titel van Bond 19 vandaan hebben gehaald?
quote:Dat van dat motto viel mij ook al op
Op woensdag 8 januari 2003 21:33 schreef ImPrEzA het volgende:
deze film is nu op V8, heb hem al vaak gezien, en blijf het op zich een mooie Bond-film vinden, alleen Lazenby valt helaas nogal tegen als 007 merk ik elke keer weertrouwens iets leuks wat me deze keer pas opviel:
het motto van Thomas Bond dat op het familiewapen stond was The World Is Not Enough, grappig, zullen ze daar de titel van Bond 19 vandaan hebben gehaald?
Want ben nooit zo'n Bond-fan geweest en nu nog niet, maar vind wel dat ik ze gezien moet hebben
hoogstens dat er een paar keer zelfde evil guys in spelen, en tja het is gewoon mooier om ze allemaal te zien zodat je Bond, Q, M en Moneypenny o.a. begrijpt
quote:LOL ... man als er 1 filmreeks is die je niet op volgorde moet kijken is het 007 wel. Er is zelden tot nooit een lijn in de verhalen dus zelfs al kijk je eerst de laatste eerst en zo tot de allereerste je zou nog steeds alles begrijpen hoor. Geen nood... maar je hebt wel gelijk.. je moet ze wel gezien hebben
Op woensdag 8 januari 2003 21:56 schreef mitt het volgende:
Is het eigenlijk belangrijk om de Bond films een btje op volgorde te kijken?Want ben nooit zo'n Bond-fan geweest en nu nog niet, maar vind wel dat ik ze gezien moet hebben
ik vind het vooral lachen dat je drie flashbacks hebt, met allerlei objecten die hij gebruikte in de voorgaande films, de mes uit dr no, enz
quote:En dan hoor je ook steeds heel kort even de theme-songs van die films. Inderdaad leuk gedaan
Op woensdag 8 januari 2003 23:19 schreef G1Ace het volgende:
ik vind het vooral lachen dat je drie flashbacks hebt, met allerlei objecten die hij gebruikte in de voorgaande films, de mes uit dr no, enz
Als je de uitzending van 'Andere Tijden' gemist hebt, kan je wellicht hier nog wat informatie vinden:
http://www.vpro.nl/programma/anderetijden/index.shtml?2785571+2899536+8106725+9333427
quote:Interessant filmpje! Eindelijk eens geen 'iedereen is blij met elkaar' en gelikte promotie... Vpro rules
Op donderdag 9 januari 2003 01:56 schreef sooty het volgende:
George Lazenby was natuurlijk de meest waardeloze Bond acteur.Als je de uitzending van 'Andere Tijden' gemist hebt, kan je wellicht hier nog wat informatie vinden:
Daarnaast vind ik Diana Rigg een van de mooiere Bond ladies (ook in De Wrekers was ze erg aantrekkelijk).
Ik heb zelfs ergens gelezen dat de George Lazenby qua uiterlijk dichter bij de oorspronkelijke Bond stond dan Sean Connery. Acteren kon George natuurlijk niet.
quote:ik beschouw deze film als de beste op licence to kill na
Op donderdag 9 januari 2003 12:31 schreef raider101 het volgende:
Meestal wordt deze film als een van de mindere beschouwd, maar ik vind hem eigenlijk best goed. Vooral het beginstuk aan het strand en de daaropvolgende titelmuziek is gewoon mooi en pakkend. Ook aan de actie is niets verkeerd, bovendien op een heel bijzondere wijze gefilm. De camera zwiept mee met vuistslagen die worden uitgedeeld.Daarnaast vind ik Diana Rigg een van de mooiere Bond ladies (ook in De Wrekers was ze erg aantrekkelijk).
Ik heb zelfs ergens gelezen dat de George Lazenby qua uiterlijk dichter bij de oorspronkelijke Bond stond dan Sean Connery. Acteren kon George natuurlijk niet.
quote:wat bedoel je met oorspronkelijke Bond? Sean Connery was de eerste, het is gebaseerd op een boekenserie he
Op donderdag 9 januari 2003 12:31 schreef raider101 het volgende:
quote:Ja, maar ook in de boeken wordt zijn uiterlijk beschreven.
Op donderdag 9 januari 2003 22:35 schreef ImPrEzA het volgende:[..]
wat bedoel je met oorspronkelijke Bond? Sean Connery was de eerste, het is gebaseerd op een boekenserie he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |