abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7786525
deze film is nu op V8, heb hem al vaak gezien, en blijf het op zich een mooie Bond-film vinden, alleen Lazenby valt helaas nogal tegen als 007 merk ik elke keer weer

trouwens iets leuks wat me deze keer pas opviel:

het motto van Thomas Bond dat op het familiewapen stond was The World Is Not Enough, grappig, zullen ze daar de titel van Bond 19 vandaan hebben gehaald?

Seriously!?
pi_7786730
ik vrees dat er al meerdere 007 topics openstaan
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_7786762
hm ok d8 dit is over deze film dus mag nog wel
Seriously!?
pi_7786849
Kvind persoonlijk dat heel die james bond serie zuigt
pi_7786986
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 21:33 schreef ImPrEzA het volgende:
deze film is nu op V8, heb hem al vaak gezien, en blijf het op zich een mooie Bond-film vinden, alleen Lazenby valt helaas nogal tegen als 007 merk ik elke keer weer

trouwens iets leuks wat me deze keer pas opviel:

het motto van Thomas Bond dat op het familiewapen stond was The World Is Not Enough, grappig, zullen ze daar de titel van Bond 19 vandaan hebben gehaald?

Dat van dat motto viel mij ook al op
Maar het is een leuke film inderdaad.
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
  woensdag 8 januari 2003 @ 21:56:05 #6
30919 mitt
Michael Corleone
pi_7787054
Is het eigenlijk belangrijk om de Bond films een btje op volgorde te kijken?

Want ben nooit zo'n Bond-fan geweest en nu nog niet, maar vind wel dat ik ze gezien moet hebben

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_7788039
je kan ze gewoon los kijken, het zijn allemaal op zichzelf staande verhalen

hoogstens dat er een paar keer zelfde evil guys in spelen, en tja het is gewoon mooier om ze allemaal te zien zodat je Bond, Q, M en Moneypenny o.a. begrijpt

Seriously!?
  woensdag 8 januari 2003 @ 22:37:20 #8
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_7788073
Dat The world is not enough hebben ze inderdaad uit deze film (lijkt me), hij zegt immers in de gelijknamige film ook "family motto".
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_7788121
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 21:56 schreef mitt het volgende:
Is het eigenlijk belangrijk om de Bond films een btje op volgorde te kijken?

Want ben nooit zo'n Bond-fan geweest en nu nog niet, maar vind wel dat ik ze gezien moet hebben

LOL ... man als er 1 filmreeks is die je niet op volgorde moet kijken is het 007 wel. Er is zelden tot nooit een lijn in de verhalen dus zelfs al kijk je eerst de laatste eerst en zo tot de allereerste je zou nog steeds alles begrijpen hoor. Geen nood... maar je hebt wel gelijk.. je moet ze wel gezien hebben
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
  woensdag 8 januari 2003 @ 23:19:38 #10
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_7789069
dit en dr no zijn de enige twee echt serieuze filmen die je moet hebben gezien om James Bond te begrijpen
Deze, waarop the world is not enough, licence to kill, en live and let die op is gebaseerd
Dr No, daarop is eigenlijk hele Spectre op gebaseerd

ik vind het vooral lachen dat je drie flashbacks hebt, met allerlei objecten die hij gebruikte in de voorgaande films, de mes uit dr no, enz

August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_7791452
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 23:19 schreef G1Ace het volgende:
ik vind het vooral lachen dat je drie flashbacks hebt, met allerlei objecten die hij gebruikte in de voorgaande films, de mes uit dr no, enz
En dan hoor je ook steeds heel kort even de theme-songs van die films. Inderdaad leuk gedaan
  donderdag 9 januari 2003 @ 01:56:33 #12
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_7791495
George Lazenby was natuurlijk de meest waardeloze Bond acteur.

Als je de uitzending van 'Andere Tijden' gemist hebt, kan je wellicht hier nog wat informatie vinden:
http://www.vpro.nl/programma/anderetijden/index.shtml?2785571+2899536+8106725+9333427

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_7793493
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 01:56 schreef sooty het volgende:
George Lazenby was natuurlijk de meest waardeloze Bond acteur.

Als je de uitzending van 'Andere Tijden' gemist hebt, kan je wellicht hier nog wat informatie vinden:

Interessant filmpje! Eindelijk eens geen 'iedereen is blij met elkaar' en gelikte promotie... Vpro rules .
pi_7795111
Meestal wordt deze film als een van de mindere beschouwd, maar ik vind hem eigenlijk best goed. Vooral het beginstuk aan het strand en de daaropvolgende titelmuziek is gewoon mooi en pakkend. Ook aan de actie is niets verkeerd, bovendien op een heel bijzondere wijze gefilm. De camera zwiept mee met vuistslagen die worden uitgedeeld.

Daarnaast vind ik Diana Rigg een van de mooiere Bond ladies (ook in De Wrekers was ze erg aantrekkelijk).

Ik heb zelfs ergens gelezen dat de George Lazenby qua uiterlijk dichter bij de oorspronkelijke Bond stond dan Sean Connery. Acteren kon George natuurlijk niet.

donderdag 9 januari 2003 @ 15:32:56 #15
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_7798829
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:31 schreef raider101 het volgende:
Meestal wordt deze film als een van de mindere beschouwd, maar ik vind hem eigenlijk best goed. Vooral het beginstuk aan het strand en de daaropvolgende titelmuziek is gewoon mooi en pakkend. Ook aan de actie is niets verkeerd, bovendien op een heel bijzondere wijze gefilm. De camera zwiept mee met vuistslagen die worden uitgedeeld.

Daarnaast vind ik Diana Rigg een van de mooiere Bond ladies (ook in De Wrekers was ze erg aantrekkelijk).

Ik heb zelfs ergens gelezen dat de George Lazenby qua uiterlijk dichter bij de oorspronkelijke Bond stond dan Sean Connery. Acteren kon George natuurlijk niet.

ik beschouw deze film als de beste op licence to kill na
vooral door dat einde, wat zo on james bond is, en toch weer wel, en je leert beetje van zijn karakter begrijpen "I will never love a woman like I love you"
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_7799120
Het grappige is ook dat Lazenby dacht dat als hij in nog een Bondfilm zou gaan spelen, dat nooit goed zou zijn voor zijn carrière.
pi_7807383
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 12:31 schreef raider101 het volgende:
wat bedoel je met oorspronkelijke Bond? Sean Connery was de eerste, het is gebaseerd op een boekenserie he
Seriously!?
pi_7818091
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 22:35 schreef ImPrEzA het volgende:

[..]

wat bedoel je met oorspronkelijke Bond? Sean Connery was de eerste, het is gebaseerd op een boekenserie he

Ja, maar ook in de boeken wordt zijn uiterlijk beschreven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')