He Mikey.quote:
Kan zo genieten van dat soort berichtenquote:Op maandag 15 juli 2019 19:59 schreef Solotovski het volgende:
Wanne baas
https://www.ad.nl/buitenl(...)an-spuitje~af1955a0/
Ik ga alleen als hij hier in Leiden is, maar hij is hier wel kleiner geworden helaas.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee :p Volgens mij hebben we dat hier niet eens.
The one true God is what's between a woman's legs. Ergo: God is een vrouwquote:Op maandag 15 juli 2019 20:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die laten zich alleen maar penetreren door God
gaafquote:Op maandag 15 juli 2019 19:59 schreef Solotovski het volgende:
Wanne baas
https://www.ad.nl/buitenl(...)an-spuitje~af1955a0/
heftig sterkte! hier een beetje ups en downs, Werk gaat een beetje moeizaam laatste dagen relatie van een halfjaar waar ik al een tijdje over twijfel of het wel goed voor me is morgen jarig maar we blijven doorgaan zo als altijd.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Mikey.
Gemixt. Ging een tijdje behoorlijk matig, maar ben op de weg terug. Ga ook binnenkort langs psycholoog voor angststoornis.
En met jou?
Gefeliciteerd alvast hequote:Op maandag 15 juli 2019 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heftig sterkte! hier een beetje ups en downs, Werk gaat een beetje moeizaam laatste dagen relatie van een halfjaar waar ik al een tijdje over twijfel of het wel goed voor me is morgen jarig maar we blijven doorgaan zo als altijd.
Ik zal het haags met z'n godcomplex laten weten.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die laten zich alleen maar penetreren door God
ik denk dat ik tegen twaalf al slaap dus alvast gefeliciteerd met je verjaardag mikeygodquote:Op maandag 15 juli 2019 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heftig sterkte! hier een beetje ups en downs, Werk gaat een beetje moeizaam laatste dagen relatie van een halfjaar waar ik al een tijdje over twijfel of het wel goed voor me is morgen jarig maar we blijven doorgaan zo als altijd.
quote:
bedanktquote:Op maandag 15 juli 2019 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik denk dat ik tegen twaalf al slaap dus alvast gefeliciteerd met je verjaardag mikeygod
maak er een fijne dag van
Hier klopt iets niet.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The one true God is what's between a woman's legs. Ergo: God is een vrouw
Wat beste I.quote:
onlosmakelijk aan elkaar verbondenquote:
Dank jequote:Op maandag 15 juli 2019 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
bij een leuke vrouw misschien bij dikke bertha van om de hoek is geen god te vinden waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The one true God is what's between a woman's legs. Ergo: God is een vrouw
Moet hij weten.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
God is een sprookjesfiguur. @:jr-style-93 is het daarmee eens.
Weet je al wat voor hondje je wilt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |