abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 januari 2003 @ 21:31:29 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_7786464
quote:
Thuiszitten in plaats van flink uitgaan. Roken is uit, vegetariërs zijn hip en kleding moet van de markt komen of uit tweedehandswinkels. Dat zijn volgens jongeren de trends van 2003, zo blijkt woensdag uit onderzoek van jongerencommunicatiebureau Young Works in samenwerking met scholierentijdschrift Pauze.

Jongeren tussen de 14 en 22 jaar werd gevraagd naar hun mening over de trends van dit jaar, waarop ruim 500 reacties volgden. Een van de belangrijkste conclusies is dat jonge mensen somber zijn over de economie. Ze verwachten dat een slechtere economie effect heeft op veel delen van hun persoonlijke leven.

Ook de invoering van de euro heeft een negatieve invloed op de portemonnee, zo verwachten de jeugdigen. Dat effect zal ook dit jaar blijven. Daarom wordt minder ruig uitgegaan en blijven de jongeren liever thuis met vrienden of gaan ze naar de bioscoop.

Tweedehandswinkels worden populairder, maar dan wel in combinatie met dure merkkleding. Enkele van de respondenten verwacht zelfs dat het weer populair wordt om eigen kleding te breien.

Gezond leven is ook weer helemaal in. Veel jonge mensen gaan dit jaar vaker vegetarisch eten en gezonder snacken. Het huidige aanbod van snacks, drankjes en tussendoortjes kan de goedkeuring niet wegdragen van de ondervraagden. Snackbars en voedingsfabrikanten moeten meer inspelen op de behoefte van jongeren, zo is de wens.

Bron: http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/teksten/nws.jongeren.kleding.weer.html

Klopt dit?

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_7786517
Ik hoop het wel....

Krijgen we ipv pillen slikkende gabbers, thee drinkende breisters

woensdag 8 januari 2003 @ 21:34:33 #3
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_7786546
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 21:33 schreef Conflict het volgende:
Ik hoop het wel....

Krijgen we ipv pillen slikkende gabbers, thee drinkende breisters

ontopic: geen idee of het klopt..
hier om mij heen rookt iedereen.. en shopt gewoon in de winkel.. en gaat uit 2/3 keer per week...

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  donderdag 9 januari 2003 @ 01:53:27 #4
43842 snerd
I Come To Serve
pi_7791474
Nee. Ik weet niet welke jongeren dit zijn, maar ik als mede-jongere heb nog nooit zulke mensen gezien. Dat terwijl ik me erg interesseer in de denkwijze van jongeren. Misschien is het wel voor een deel waar, maar zeker niet in het algemeen. Anders zou je dat merken op straat en via jongeren die je kent; de beschrijving die jij tevoorschijn haalt komt echter niet al te vaak overeen met de verhalen die ik van jongeren hoor...
het zou mooi zijn als jongeren minder 'erg' werden, en zo 'braaf' gingen worden als in je tekst..
n_n
pi_7791486
de mandarijntjes gaan er hier wel altijd érg vlot door...
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_7791496
Behalve dat thuiszitten merk ik het wel om me heen.. veel minder mensen roken, drinken te veel, ik ken steeds meer vegetariers (ben het zelf ook trouwens) en zie veel meisjes in kleren van de kringloop of markt lopen, en jongens in dure merkkleren!!

ben het er helemaal mee eens.. maar wat ze met dat thuiszitten ipv uitgaan nou bedoelen

pi_7791507
quote:
kleding moet van de markt komen of uit tweedehandswinkels.
Dit klopt volgens mij wel. electrolash (muziekstyle en leven om electro feestjes heen) begint steeds populairder te worden. 1 van de dingen die veel met die style betrokken wordt zijn 2e hands kleding en zelf gemaakte of gemoderated kleding.

vor de rest denk ik niet dat dit egt waar is. ik weet niet waar ze dit onderzoek hebben gehouden maar niet egt betrouwbaar volgens mij.

'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 januari 2003 @ 01:58:35 #8
22592 crew  Ole
pi_7791508
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 01:56 schreef Stranger het volgende:

-bladiebla...

[oh ja.. sorry, off topic! ]

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 januari 2003 @ 02:00:35 #9
22592 crew  Ole
pi_7791519
[on topic]

toen ik op de middelbare school zat, was het ook een sport om voor zo weinig mogelijk geld, toch leuke kleding te hebben..
toen was de economie ook slecht..

dat gezonde eten en zo was toen wel heel erg voor punkers en zo..

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 9 januari 2003 @ 02:01:47 #10
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_7791532
bullshit is dat altijd...
Lijkt MIJ veel logischer om achter om achteraf te bepalen wat de trends waren...

Moeten mensen toch lekker zelf bepalen...

with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_7792240
Bullshit, je bent maar 1 keer jong en daar moet je van genieten vind ik.
Thuis zitten met de kids en de hond kan altijd nog he.......
  maandag 13 januari 2003 @ 22:33:04 #12
12346 hallo
is ie niet liev?
pi_7882178
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 01:55 schreef Mirage het volgende:
de mandarijntjes gaan er hier wel altijd érg vlot door...
2 op n dag, soms 3

en nee, dit soort jongeren ken ik niet en zo ben ik ook nie

h0p h0p
pi_7882226
Slechte ontwikkeling...jongeren moeten zuipen, neuken, ranzig eten en lang in hun nest blijven liggen . Alleen roken moeten ze laten.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
  maandag 13 januari 2003 @ 22:35:48 #14
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7882231
quote:
kleding moet van de markt komen of uit tweedehandswinkels.
Gatverredamme. No fucking way dat ik in tweehandstroep ga lopen waar iemand anders in heb lopen scheiten.

Bah...

Kolderonderzoek trouwens.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  Trouwste user 2022 maandag 13 januari 2003 @ 22:36:59 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_7882249
Het gaat de verkeerde kant op met de jeugd van tegenwoordig.

Mietjes zijn het.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_7882277
Ik weet niet of ik nu een jongere van tegenwoordig ben en helemaal anders zeg maar (dertig jaar geleden was ik er nog niet)

Ik drink nie
rook nie
don;t do drugs
ga wel uit
eet gezond (wegens opleiding)
sport veel
is verstandig met geld

braaf he?

Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 13 januari 2003 @ 22:47:16 #17
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7882461
quote:
Op maandag 13 januari 2003 22:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik weet niet of ik nu een jongere van tegenwoordig ben en helemaal anders zeg maar (dertig jaar geleden was ik er nog niet)

Ik drink nie
rook nie
don;t do drugs
ga wel uit
sport veel
is verstandig met geld

braaf he?

Tsk, ga je schamen. Toen ik zou oud was als jij had ik sex zonder condoom, blowde en zoop ik teveel en hing iedere week in de Energiehal met de nodige pillenconsumptie.

De jeugd van tegenwoordig .

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_7883129
quote:
Op maandag 13 januari 2003 22:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

Ik drink nie
rook nie
don;t do drugs
ga wel uit
sport veel
is verstandig met geld

braaf he?

Als jij oud bent, kan je terugkijken en denken wauw wat was ik wild en heb ik veel gave dingen in mijn jeugd gedaan...
zo kan die wel weer...
pi_7883330
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 21:31 schreef static het volgende:

[..]

Jongeren tussen de 14 en 22 jaar werd gevraagd naar hun mening over de trends van dit jaar, waarop ruim 500 reacties volgden. Een van de belangrijkste conclusies is dat jonge mensen somber zijn over de economie. Ze verwachten dat een slechtere economie effect heeft op veel delen van hun persoonlijke leven.

500 jongeren maar van de 5 miljoenof meer?.... zeker van die boerensukkels? Ik bedoel....wie gaat er nou breien?
Back in business.
pi_7884463
quote:
Op maandag 13 januari 2003 23:17 schreef Henk_Westbroek het volgende:

[..]

Als jij oud bent, kan je terugkijken en denken wauw wat was ik wild en heb ik veel gave dingen in mijn jeugd gedaan...

ook weer zo iets:
waarom moet ik nu de beest uit hangen als ik er helemaal geen zin in heb?
Ik wil gewoon een harmonieus bestaan hebben, en ik ben er trots op.
Billie Holiday is Lady Day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')