De wiskunde blijft volgens mij wel slechts beperkt tot het 1e jaar van de bachelor. Daarna dacht ik dat er weinig wiskundige vakken meer voorkwamen bij fiscale economie. Welke opleiding doe jij Faux?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:28 schreef Faux. het volgende:
Het zijn twee hele verschillende studies in ieder geval. Fiscale economie is echt veel en pittige wiskunde. Zeker als je wiskunde a gehad hebt. Ga dat alleen doen als je wiskunde leuk vindt.
Ik heb een jaar economie gedaan, wat bijna alle vakken hetzelfde heeft als fiscale economie. Maak je klaar voor extreem veel wiskunde. Je moet echt zeker weten van jezelf dat je dat leuk vindt en dat je dat kan.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:24 schreef KerkradeAwaydays het volgende:
[..]
De wiskunde blijft volgens mij wel slechts beperkt tot het 1e jaar van de bachelor. Daarna dacht ik dat er weinig wiskundige vakken meer voorkwamen bij fiscale economie. Welke opleiding doe jij Faux?
Nou ja, ik sta een 7.4 gemiddeld, maar ik begrijp wat je bedoeld. Desondanks zou ik later graag als belastinginspecteur of belastingadviseur werkzaam willen zijn. Zodoende dacht ik dat ik beter gewoon met fiscaal recht als bachelor kon starten, immers het 1e jaar is van rechtsgeleerdheid en fiscaal recht gelijk in Maastricht.quote:Op zondag 14 juli 2019 14:10 schreef wielrennerdt het volgende:
Fiscale economie is echt veel wiskunde en heel hard werken als je wiA hebt en daar enkel een 7 voor staat.
beter gewoon rechtsgeleerdheid gaan doen en dan in je tweede jaar kijken of je fiscaal interessant vindt. Aan welke uni ga je studeren?
fiscaal recht. gaat je echt veel minder moeite kosten waarschijnlijk en levert je dezelfde baan op. Desnoods volg je wat economievakken naast fiscaal recht.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:14 schreef KerkradeAwaydays het volgende:
Toch blijft Fiscale Economie me ook aanspreken. Maar ja, wat is wijzer.
Hm, misschien wel inderdaad. Wat studeer jij wielrennerdt?quote:Op zondag 14 juli 2019 17:38 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
fiscaal recht. gaat je echt veel minder moeite kosten waarschijnlijk en levert je dezelfde baan op. Desnoods volg je wat economievakken naast fiscaal recht.
Dan moet je fiscaal recht doen. Fiscale economie is veel meer op macro-niveau.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:14 schreef KerkradeAwaydays het volgende:
[..]
Nou ja, ik sta een 7.4 gemiddeld, maar ik begrijp wat je bedoeld. Desondanks zou ik later graag als belastinginspecteur of belastingadviseur werkzaam willen zijn. Zodoende dacht ik dat ik beter gewoon met fiscaal recht als bachelor kon starten, immers het 1e jaar is van rechtsgeleerdheid en fiscaal recht gelijk in Maastricht.
Doe iets juridisch.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:40 schreef KerkradeAwaydays het volgende:
[..]
Hm, misschien wel inderdaad. Wat studeer jij wielrennerdt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |