Apart is dat he. Het werpt veel vragen op.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 02:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen die echt heel ver zijn gekomen in het begrijpen van wiskunde en natuurkunde. Die zijn daar niet direct veel gelukkiger van geworden.Eerder een beetje teleurgesteld omdat het allemaal zo raar en onbegrijpelijk blijft of eigenlijk nog raarder en onbegrijpelijker wordt. Niet teveel weten heeft zo z'n voordelen, maar ik blijf wel altijd nieuwe dingen onderzoeken en proberen te begrijpen.
Goeie Morgen Petz!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 05:57 schreef Petzi het volgende:
[..]
Apart is dat he. Het werpt veel vragen op.
Door wie ben je afgezeken dan? Je heb nog wel een mooi plaatsje in de nieuwe OP!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 06:16 schreef Petzi het volgende:
Weer lekker afgezeken, maar supernieuws. Mijn verhalenboekje "Kwetter'' wordt uitgegeven![]()
Sproetzels?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 06:17 schreef Petzi het volgende:
En Sproetzels misschien ook, maar dat moet ik nog herschrijven hier en daar
ja dat worden ook wel eens sproeten genoemd....quote:
quote:Sproeten, sproetzels, roode vlakjes die in 't aangezigt koomen. 3 LENTILLEUX, lentilieuse. adj. Sproetig, sproetelig met roode sproeten afvlakjes ke's Andezei.
Mootie is nu MODquote:Op zaterdag 13 juli 2019 06:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Naast Mootie
40+ / [40+ SC #2182] Slaaptopic
oh... nou het is te vroeg misschien?quote:
nee ik jou ook niet maar dat geeft niet... ik ben ook net wakker.......quote:
dat snap ik! ik ben blij voor jequote:Op zaterdag 13 juli 2019 06:33 schreef Petzi het volgende:
Maar ben reuze blij dat mijn script is aangeslagen
Dat was maar voor 1 avondje, dat was een grapjequote:
Ooh, is de politie hier tegenwoordig al van de grapjes. Lach me sufquote:Op zaterdag 13 juli 2019 06:38 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... nou het is te vroeg misschien?
[..]
nee ik jou ook niet maar dat geeft niet... ik ben ook net wakker.......
[..]
dat snap ik! ik ben blij voor je
[..]
Dat was maar voor 1 avondje, dat was een grapje
nou nou.... ik denk dat ik maar eens een bakkie koffie ga drinken en dan nog even slapen....quote:Op zaterdag 13 juli 2019 06:40 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ooh, is de politie hier tegenwoordig al van de grapjes. Lach me suf
Jammer dat je gaat, wilde nog wel even met je kletsen, trustequote:Op zaterdag 13 juli 2019 06:43 schreef FANN het volgende:
[..]
nou nou.... ik denk dat ik maar eens een bakkie koffie ga drinken en dan nog even slapen....
Tot Later Petz......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |