abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 juli 2019 @ 21:03:32 #176
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_187975102
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games woensdag 17 juli 2019 @ 22:23:16 #177
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_187977283
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 20:43 schreef Jimbo het volgende:

[..]

:')
Moest je wel stiekem een beetje glimlachen?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator woensdag 17 juli 2019 @ 22:32:27 #178
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_187977521
quote:
11s.gif Op woensdag 17 juli 2019 22:23 schreef 2dope het volgende:

[..]

Moest je wel stiekem een beetje glimlachen?
Stiekem een beetje. Eigenlijk wou ik een comeback maken icm een moedergrap.. maar ik kon niet zo snel op iets komen dus sloot ik hem af met een ":')"
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_187980335
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 13:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:aTypisch

Jij zocht een racer voor PSVR toch?

[ afbeelding ]

Oh laat maar, blijkt om PCVR te gaan.
Thanks, ben er wel naar aan het kijken. Wordt denk ik zo'n impuls aankoop. :)
pi_187980346
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 20:31 schreef Jimbo het volgende:
ik mis echt offline coop in die game, als het dat had ging ik er echt weken voor zitten.
Ja mis dat ook wel
  donderdag 18 juli 2019 @ 01:20:29 #181
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_187980625
Na Dark Souls 1 Remastered nu ook Dark Souls 2 Scholar of the First Sin uitgespeeld.

Over een paar weken eens rustig beginnen aan Dark Souls 3, die heb ik bewust voor het laatste bewaard. Als je een oudere game gewend bent ga je de nieuwere game meer waarderen. Ik heb hoge verwachtigen van deze game omdat hij na Bloodborne is uitgekomen, dus mooier.

Als ik DS 1 en 2 met elkaar vergelijk lijken ze veel op elkaar. Ik vind het een minpunt dat je Estus Shards nodig hebt voor Estus Flasks. Bij het begin heb je bijna geen middelen om te healen op deze manier. Ik heb bij het begin 1 ding fout gedaan en dat is de covenant of champions joinen, dit blijkt de game veel moeilijker te maken. Het is als een hogere difficulty setting. Toch ben ik tot de Ruin Sentinels gekomen hiermee. Een van de moeilijkere bossfights. Toen kwam ik er achter dat ik iets verkeerd aan het doen was omdat het echt krankzinnig moeilijk was. Toen ik deze covenant verliet was ik zwaar overleveled en waren de bazen de rest van de game niet zo moeilijk als DS1. Ik heb alleen even moeite gehad met Smelter Demon in de Iron Keep en Throne Watcher/Guardian aan het einde. Maar dit is dus geen goede vergelijking omdat ik sterker was dan ik normaal hoorde te zijn.

Verder heeft DS2 niets dat DS1 niet heeft. Het level design van DS1 was beter. De gebieden van DS1 waren meer aan elkaar verbonden. DS2 waren meerdere lineaire paden vanuit het midden. Verder had ik het idee dat de meeste bazen van DS2 gewoon bewerkte bazen waren van DS1. Ik herkende bij 1 gevecht gewoon die grote wolf met die dolk in de bek van DS1. En zo waren er meerdere bazen.

Epische serie. Ik was een aantal jaar geleden een beetje klaar met gamen totdat ik de games van From ontdekte. Ik was zeer kritisch op BB in het begin, goed dat ik ben verdergegaan. Benieuwd naar DS3.
pi_187982179
Dark Souls 3 is erg tof :Y
Koop ook de seasonpass erbij, die dlc's zijn de moeite waard (al ben ik nooit voorbij de Demon Prince in The Dreg Heap gekomen :'( ).

De Demon/Dark Souls games en Bloodborne behoren ook tot mijn favoriete games aller tijden.
Sekiro daarentegen heeft mij niet kunnen bekoren.
Het lijkt erop hun nieuwe game, The Elden Ring, wat meer in mijn straatje gaat passen.

[ Bericht 25% gewijzigd door StateOfMind op 18-07-2019 09:06:41 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 18 juli 2019 @ 09:30:12 #183
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_187982486
Gisteren aan Days Gone begonnen, heerlijk sfeertje zeg :9
pi_187982621
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 01:20 schreef Ixnay het volgende:
Na Dark Souls 1 Remastered nu ook Dark Souls 2 Scholar of the First Sin uitgespeeld.

Over een paar weken eens rustig beginnen aan Dark Souls 3, die heb ik bewust voor het laatste bewaard. Als je een oudere game gewend bent ga je de nieuwere game meer waarderen. Ik heb hoge verwachtigen van deze game omdat hij na Bloodborne is uitgekomen, dus mooier.

Als ik DS 1 en 2 met elkaar vergelijk lijken ze veel op elkaar. Ik vind het een minpunt dat je Estus Shards nodig hebt voor Estus Flasks. Bij het begin heb je bijna geen middelen om te healen op deze manier. Ik heb bij het begin 1 ding fout gedaan en dat is de covenant of champions joinen, dit blijkt de game veel moeilijker te maken. Het is als een hogere difficulty setting. Toch ben ik tot de Ruin Sentinels gekomen hiermee. Een van de moeilijkere bossfights. Toen kwam ik er achter dat ik iets verkeerd aan het doen was omdat het echt krankzinnig moeilijk was. Toen ik deze covenant verliet was ik zwaar overleveled en waren de bazen de rest van de game niet zo moeilijk als DS1. Ik heb alleen even moeite gehad met Smelter Demon in de Iron Keep en Throne Watcher/Guardian aan het einde. Maar dit is dus geen goede vergelijking omdat ik sterker was dan ik normaal hoorde te zijn.

Verder heeft DS2 niets dat DS1 niet heeft. Het level design van DS1 was beter. De gebieden van DS1 waren meer aan elkaar verbonden. DS2 waren meerdere lineaire paden vanuit het midden. Verder had ik het idee dat de meeste bazen van DS2 gewoon bewerkte bazen waren van DS1. Ik herkende bij 1 gevecht gewoon die grote wolf met die dolk in de bek van DS1. En zo waren er meerdere bazen.

Epische serie. Ik was een aantal jaar geleden een beetje klaar met gamen totdat ik de games van From ontdekte. Ik was zeer kritisch op BB in het begin, goed dat ik ben verdergegaan. Benieuwd naar DS3.
DS3 is echt een traktatie na 1 en 2. Combat is minder methodisch en gaat meer richting Bloodborne qua snelheid, iframes zijn OP en hangen niet meer vast aan een stat zoals bij DS2 dus lekker die dodgeroll spammen.

Enige nadeel is dat je weer terug gaat van 60 naar 30 fps.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 09:30 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren aan Days Gone begonnen, heerlijk sfeertje zeg :9
Ik krijg die van mij zaterdag binnen, zin in.
pi_187982667
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 09:30 schreef Black-Hole het volgende:
Gisteren aan Days Gone begonnen, heerlijk sfeertje zeg :9
Game ziet er fantastisch uit, lekker mysterieus en de muziek past er goed bij.
Verhaal is wel langdradig en lang, waardoor er vaak ook niet heel veel boeiende dingen gebeuren.
Na 40 uur ontgrendel je nog genoeg nieuwe wapens en items :9
Echt zin in een deel 2 op de nieuwe PlayStation :9~
SOONY
pi_187982709
De nieuwe Need for Speed van dit jaar zou niet in juni worden aangekondigd maar later. Heel leuk maar waarom doe je de reveal pas eind juli, augustus of in september.
Gamescom 2019 lijkt dan de periode te zijn dat het gaat gebeuren en dan komt het spel twee of drie maanden later uit.
Het spel komt waarschijnlijk uit eind oktober t/m begin december en we weten alleen dat focust op Street Racing en Cops en dat het dit jaar gaat uitkomen.
SOONY
pi_187982775
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juli 2019 09:50 schreef DKUp het volgende:
De nieuwe Need for Speed van dit jaar zou niet in juni worden aangekondigd maar later. Heel leuk maar waarom doe je de reveal pas eind juli, augustus of in september.
Gamescom 2019 lijkt dan de periode te zijn dat het gaat gebeuren en dan komt het spel twee of drie maanden later uit.
Het spel komt waarschijnlijk uit eind oktober t/m begin december en we weten alleen dat focust op Street Racing en Cops en dat het dit jaar gaat uitkomen.
Ik geloof nog steeds in een leuke Need for Speed.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_187982810
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 09:57 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik geloof nog steeds in een leuke Need for Speed.
Rivals was leuk. Eigenlijk moet het dan nog wel mogelijk zijn.
2015 was aardig en Payback was een grote fout.
SOONY
  donderdag 18 juli 2019 @ 10:04:26 #189
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_187982837
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 15:24 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

De VR is beter zelfs, het is de meest innovatieve shooter die ik in jaren gespeeld heb.
Ja ja ja :P
Hij komt er wel!
Stop adding to my backlog!
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
  donderdag 18 juli 2019 @ 10:21:28 #190
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_187983005
quote:
14s.gif Op donderdag 18 juli 2019 09:46 schreef DKUp het volgende:

[..]

Game ziet er fantastisch uit, lekker mysterieus en de muziek past er goed bij.
Verhaal is wel langdradig en lang, waardoor er vaak ook niet heel veel boeiende dingen gebeuren.
Na 40 uur ontgrendel je nog genoeg nieuwe wapens en items :9
Echt zin in een deel 2 op de nieuwe PlayStation :9~
Enige nadeel is dat m'n Pro er best moeite mee heeft met HDR aan, lijkt wel alsof er vaak vliegtuig opstijgt. Nog geen enkele keer meegemaakt dat de fan zo vaak en zo hard liep te blazen.
pi_187983309
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2019 10:01 schreef DKUp het volgende:

[..]

Rivals was leuk. Eigenlijk moet het dan nog wel mogelijk zijn.
2015 was aardig en Payback was een grote fout.
Ik vond Hot Pursuit II echt tof maar lees nu pas dat die game uit fucking 2002 kwam? Wow.

Is die 2015 versie echt leuk? Altijd al keertje willen proberen eigenlijk.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_187983335
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 10:46 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik vond Hot Pursuit II echt tof maar lees nu pas dat die game uit fucking 2002 kwam? Wow.

Is die 2015 versie echt leuk? Altijd al keertje willen proberen eigenlijk.
Voor ¤20,- vond ik het wel een leuke game. Lijkt best wel op Underground 2.
SOONY
pi_187983356
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2019 10:48 schreef DKUp het volgende:

[..]

Voor ¤20,- vond ik het wel een leuke game. Lijkt best wel op Underground 2.
Wacht wel ff tot ie weer 6 euro is op de Store dan :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_187983398
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2019 10:50 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Wacht wel ff tot ie weer 6 euro is op de Store dan :D
Helaas wel always online, eigenlijk is dat het grote minpunt van die game want het is gewoon een singleplayer game met multiplayer dingen erin gegooid.
SOONY
pi_187983578
De wekelijkse Live Summits van The Crew 2 zijn wel lekker verslavend. Je levelt lekker snel qua level en je voertuigenclasses die je weinig gebruikt levelen ook sneller mee.
Hopelijk doet Ubisoft (Ivory Tower) goed hun best voor de The Crew 3 op de nieuwe generatie consoles.
Nieuwe omgeving, grafisch spectaculair, betere handeling van de voertuigen en veel events en andere dingen om te doen :9
SOONY
pi_187984188
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2019 10:54 schreef DKUp het volgende:

[..]

Helaas wel always online, eigenlijk is dat het grote minpunt van die game want het is gewoon een singleplayer game met multiplayer dingen erin gegooid.
Je Playstation is toch sowieso altijd online...
pi_187984346
quote:
4s.gif Op donderdag 18 juli 2019 11:53 schreef Leonos het volgende:

[..]

Je Playstation is toch sowieso altijd online...
Bij het opstarten krijg ik al maanden een foutmelding dat ik niet verbonden ben met het internet en dan moet ik het handmatig weer verbinden met internet :+
SOONY
pi_187984914
Bij de aanbiedingen van begin juli nog even FIFA19 en een WRX bundel gehaald.
Heb zo nog zat om te spelen, kom er toch te weinig aan toe.

FIFA leuk om te doen, doe het toch singleplayer (blijf het belachelijk vinden dat je moet betalen om multiplayer te doen, en ben toch niet zo van de multiplayer).
Beetje met eigen mannetje begonnen aan carriere, is gewoon leuk om te doen.
Al gaat het met die trainings mogelijkheden wel erg snel in ontwikkeling. En ik vind de beoordeling op positiespel echt belachelijk streng (je kunt niet binnen een seconde van het doel bij de middellijn zijn).

Even wachten tot F1 2019 wat goedkoper is, kom er nu toch niet aan toe.
Wil die game wel erg graag hebben. Lijkt mij erg gaaf.
Al lijken er wel wat dingen in te zitten die jammer zijn, zoals dat je direct al alle teams kunt kiezen. Dat was vroegah nooit zo. Maakt progressie maken beetje onnozel. Je moet jezelf eigenlijk tegenhouden. En zelfde voor ontwikkelen van auto.
  donderdag 18 juli 2019 @ 13:56:36 #199
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_187986175
quote:
4s.gif Op donderdag 18 juli 2019 11:53 schreef Leonos het volgende:

[..]

Je Playstation is toch sowieso altijd online...
Dat is toch niet het probleem :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_187987680
Iemand ervaring met Draqon Quest Builders 2 en is dat leuk en soort verbeterde Minecraft?

Ik zoek iets ontspannends voor het weekend nml.?
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')