Ken dus sinds begin van t nieuwe schooljaar een meisje uit me nieuwe klas. Dus na een tijdje wat praten over msn, blijkt dat ze me wel leuk vind, ik wist het in het begin niet zo. Maar later kwam ik erachter dat ze erg leuk was.
Nja toen bleek ze nogal met dr cultuur te zitten (moari? uit Nieuw-Zeeland), en daardoor met dr ouders. Dus ik heb veeeel moeten luisteren en proberen het een btje te begrijpen. Ze heeft t na een maand ofzo eindelijk aan dr ouders durven te vertellen. Dus vanaf toen ging het wel een goede kant op dacht ik. Nu laatst kerstvakantie heb ik er amper gesproken, want haar pc deed t niet goed en ze had t druk enzo,,, Zou er ook eindelijk keer meenemen naar film maar kwam er maar niet van... Dus toen voelde ik al dat er iets niet goed zat, maar ik dacht als ik er op school gewoon weer spreek enzo...
Nu afgelopen dagen op school sprak ze al niet zo heel veel tegen me? Dus toen wou ze vanavond eindelijk met me praten maakt ze t uit! Geen reden ofzo, jah niet verliefd!? Geen kans om iets te doen ofzo...
Baal hier nu ontzettend van en merkte dat ik toch echt verliefd op dr was...... Ze zit nu bjte op msn te lullen over dr rotgevoel! Pffffffftttt........
quote:Dr bestaat ook nog zoiets als telefoon of elkaar live zien? Als je elkaar alleen op msn spreekt is t idd nooit aangeweest nee, soort groep8 liefde
Op woensdag 8 januari 2003 20:36 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Nu laatst kerstvakantie heb ik er amper gesproken, want haar pc deed t niet goed en ze had t druk enzo,,, Zou er ook eindelijk keer meenemen naar film maar kwam er maar niet van... Dus toen voelde ik al dat er iets niet goed zat, maar ik dacht als ik er op school gewoon weer spreek enzo...
quote:maar dat gaat dus moeilijk vanwege hun cultuur moari ofzo
Op woensdag 8 januari 2003 20:46 schreef karoltje het volgende:[..]
Dr bestaat ook nog zoiets als telefoon of elkaar live zien? Als je elkaar alleen op msn spreekt is t idd nooit aangeweest nee, soort groep8 liefde
.
tja.. mischien moet je ff afwachten..ze zit bij je in de klas.. dus vaak zal je haar nog wel zien.. mischien bloeit het wel weer op
whahahahahaha.
nah, die ben je dan toch liever kwijt dan rijk?
Ennneh belt de jeugd van tegenwoordig nog wel is? Of zoeken ze mekaar nog welis op? MSN is niet bepaald een perfect communicatie middel enzo.. al helemaal niet om relaties te onderhouden.
quote:"ha-ha" wat een grap, lachen man.
Op woensdag 8 januari 2003 20:57 schreef tbpot het volgende:
Maori's zien graag een speer, laat haar volgende keer je "speer" maar eens zien.whahahahahaha.
Maar hee psycho, ik zou t maar vergeten, het wordt toch niks
quote:jahoor ik bel mn vriend regelmatig, en zoek hem nog vaker op. Maar we spreken lekaar ook weleens op msn
Op woensdag 8 januari 2003 20:58 schreef cYbErTiM het volgende:
wat is moari nu weer?
Waarom mag je dan niet bellen en daar niet naar binnen ???
Klinkt als een soort verzonnen iets ofzo..nah, die ben je dan toch liever kwijt dan rijk?
Ennneh belt de jeugd van tegenwoordig nog wel is? Of zoeken ze mekaar nog welis op? MSN is niet bepaald een perfect communicatie middel enzo.. al helemaal niet om relaties te onderhouden.
Maar goed klote, zou me niets verbazen dat het komt door ouders e.d.
Of er is iets gebeurd in de kerstvakantie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |