abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7785258
Jah weer een uitmaak-topic,.lekker pech jullie luisteren maar

Ken dus sinds begin van t nieuwe schooljaar een meisje uit me nieuwe klas. Dus na een tijdje wat praten over msn, blijkt dat ze me wel leuk vind, ik wist het in het begin niet zo. Maar later kwam ik erachter dat ze erg leuk was.

Nja toen bleek ze nogal met dr cultuur te zitten (moari? uit Nieuw-Zeeland), en daardoor met dr ouders. Dus ik heb veeeel moeten luisteren en proberen het een btje te begrijpen. Ze heeft t na een maand ofzo eindelijk aan dr ouders durven te vertellen. Dus vanaf toen ging het wel een goede kant op dacht ik. Nu laatst kerstvakantie heb ik er amper gesproken, want haar pc deed t niet goed en ze had t druk enzo,,, Zou er ook eindelijk keer meenemen naar film maar kwam er maar niet van... Dus toen voelde ik al dat er iets niet goed zat, maar ik dacht als ik er op school gewoon weer spreek enzo...

Nu afgelopen dagen op school sprak ze al niet zo heel veel tegen me? Dus toen wou ze vanavond eindelijk met me praten maakt ze t uit! Geen reden ofzo, jah niet verliefd!? Geen kans om iets te doen ofzo...

Baal hier nu ontzettend van en merkte dat ik toch echt verliefd op dr was...... Ze zit nu bjte op msn te lullen over dr rotgevoel! Pffffffftttt........

pi_7785392
Jammer...
pi_7785471
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 20:36 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Nu laatst kerstvakantie heb ik er amper gesproken, want haar pc deed t niet goed en ze had t druk enzo,,, Zou er ook eindelijk keer meenemen naar film maar kwam er maar niet van... Dus toen voelde ik al dat er iets niet goed zat, maar ik dacht als ik er op school gewoon weer spreek enzo...
Dr bestaat ook nog zoiets als telefoon of elkaar live zien? Als je elkaar alleen op msn spreekt is t idd nooit aangeweest nee, soort groep8 liefde .
  woensdag 8 januari 2003 @ 20:52:43 #4
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_7785604
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 20:46 schreef karoltje het volgende:

[..]

Dr bestaat ook nog zoiets als telefoon of elkaar live zien? Als je elkaar alleen op msn spreekt is t idd nooit aangeweest nee, soort groep8 liefde .

maar dat gaat dus moeilijk vanwege hun cultuur moari ofzo

tja.. mischien moet je ff afwachten..ze zit bij je in de klas.. dus vaak zal je haar nog wel zien.. mischien bloeit het wel weer op

Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_7785614
Nja dat lag dus niet aan mij, ik heb vanaf t begin voorgesteld nou kom dan naar mij toe ik haal je op enz enz... (mag bij haar niet naar binnen door dr cultuur) Maar ze hield t vanaf t begin af, en in de vakantie omdat ze t nogal druk had dacht ik...
  woensdag 8 januari 2003 @ 20:57:40 #6
37265 tbpot
ja ja echt waar
pi_7785695
Maori's zien graag een speer, laat haar volgende keer je "speer" maar eens zien.

whahahahahaha.

Dat kan de beste overkomen, anders zou het mij niet overkomen.
  woensdag 8 januari 2003 @ 20:58:13 #7
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_7785707
wat is moari nu weer?
Waarom mag je dan niet bellen en daar niet naar binnen ???
Klinkt als een soort verzonnen iets ofzo..

nah, die ben je dan toch liever kwijt dan rijk?

Ennneh belt de jeugd van tegenwoordig nog wel is? Of zoeken ze mekaar nog welis op? MSN is niet bepaald een perfect communicatie middel enzo.. al helemaal niet om relaties te onderhouden.

Je leeft maar één keer...
  woensdag 8 januari 2003 @ 21:00:15 #8
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_7785771
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 20:57 schreef tbpot het volgende:
Maori's zien graag een speer, laat haar volgende keer je "speer" maar eens zien.

whahahahahaha.

"ha-ha" wat een grap, lachen man.

Maar hee psycho, ik zou t maar vergeten, het wordt toch niks

Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_7785904
Verdiep je dan eens in haar cultuur en verras haar met je kennis als je echt om haar geeft, wie weet....
enne: t is Maori en niet moari
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_7786024
Weet ik ff typfoutje,...ben er ook maar ff half bij...
  woensdag 8 januari 2003 @ 22:22:49 #11
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_7787686
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 20:58 schreef cYbErTiM het volgende:
wat is moari nu weer?
Waarom mag je dan niet bellen en daar niet naar binnen ???
Klinkt als een soort verzonnen iets ofzo..

nah, die ben je dan toch liever kwijt dan rijk?

Ennneh belt de jeugd van tegenwoordig nog wel is? Of zoeken ze mekaar nog welis op? MSN is niet bepaald een perfect communicatie middel enzo.. al helemaal niet om relaties te onderhouden.

jahoor ik bel mn vriend regelmatig, en zoek hem nog vaker op. Maar we spreken lekaar ook weleens op msn ...is een perfect communicatie middel als je maar af en toe iets te melden hebt en je 2 dingen tegelijk wilt doen.
imagination is more important than knowledge
  FOK!fossiel woensdag 8 januari 2003 @ 22:59:27 #12
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_7788544
Ik vat het deel 'was het aan dan??' niet van je topictitel eerlijk gezegd.

Maar goed klote, zou me niets verbazen dat het komt door ouders e.d.
Of er is iets gebeurd in de kerstvakantie

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_7800861
Met dat "was het aan dan", bedoelde ik eigelijk gewoon dat ze nooit ergens met me heen wilde, in t begin door der ouders en jah dan gaat dr verliefdheid over....
pi_7800895
ik denk dat je eens goed met haar moet praten wat nou daadwerkelijk de reden was/is... want ik denk dat zei het ook niet helemaal meer weet...
verbeter de wereld... begin met je school...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')