abonnement Unibet Coolblue
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 12 juli 2019 @ 10:28:12 #201
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_187878016
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:24 schreef magnaal het volgende:

[..]

Genuanceerder...
Ik vind dat jij nooit slecht praat over inwoners ...dat je dat ook weet :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 12 juli 2019 @ 10:28:14 #202
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_187878017
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:24 schreef Crabapple het volgende:
Laten we op de bewoners focussen ipv op elkaar ^O^
Doe jij het kampvuur, dan doe ik de muziek; Kumbaya my lord kumbaya O+
pi_187878018
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:25 schreef Verida het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen erge hekel aan Ger. Maar ik heb in dit geval medelijden met Lex. Ik weet hoe het is om moeite te hebben met leren. En de manier van overhoren van Gerrit is gewoon heel erg demotiverend.

Hij had na een paar vragen al kunnen beseffen dat ze geen antwoorden had en daarnaar kunnen handelen. Gewoon samen met haar gaan zitten en de stof nogmaals doornemen, in hapklare brokken, goed aantekeningen leren maken enz.
De start was inderdaad wat streng en kortaf maar later deed hij het met meer geduld en begrip.
pi_187878030
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:26 schreef Verida het volgende:

[..]

nee, ze weet de antwoorden niet, dus moeten we haar gaan helpen om op een andere manier zich de leerstof eigen te maken.
Je vergeet 1 ding. Dat is wel pas duidelijk geworden door wat er nu net is gebeurd.
En wie weet gaat dat gebeuren. Of niet. Geen idee.
Maar dat rechtvaardigt niet dat Gerrit helemaal afgemaakt word omdat hij iemand helpt. Want dat is wat er gebeurd en enorm onrechtvaardig
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_187878037
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:26 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Zeyina, ieder heeft zijn eigen visie, interpretatie en manier van uiten. Daarnaast is het een groot toneelspel waar we naar kijken ^O^
Ik zie hier scheldwoorden, gekke benamingen, voortdurend hakken op één persoon..Als er iemand genuanceerd is, dan ben ik het wel en daarover schrijf ik juist vaak wat langere stukjes, ik schrijf ook, dat ik van mening verander over bewoners...en geef altijd mijn ongelijk toe...Maar ik ben het helaas nu wel zat
pi_187878042
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:29 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Je vergeet 1 ding. Dat is wel pas duidelijk geworden door wat er nu net is gebeurd.
En wie weet gaat dat gebeuren. Of niet. Geen idee.
Maar dat rechtvaardigt niet dat Gerrit helemaal afgemaakt word omdat hij iemand helpt. Want dat is wat er gebeurd en enorm onrechtvaardig
nee, we zullen Gerrit dan maar een schouderklopje geven over de geweldige manier waarop hij dit heeft aangepakt.
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 10:30:31 #207
388664 crew  Dotteke
pi_187878047
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:26 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Alex heeft het zélf aan hem gevraagd hoor. :Y
O dat wist ik niet, dan is het netjes wat h ij doet
Ik had het idee dat ze het niet wist
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 12 juli 2019 @ 10:30:51 #208
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_187878053
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:26 schreef Verida het volgende:

[..]

nee, ze weet de antwoorden niet, dus moeten we haar gaan helpen om op een andere manier zich de leerstof eigen te maken.
Precies, het vertrouwen geven dat het erom gaat dat je weet wat er uitgelegd wordt. Het antwoorden op vragen moet eerst simpel zijn, waardoor ze vragen goed kan beantwoorden.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_187878062
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

1. over dat rechten gestudeerd, heeft zij als reden opgegeven.
2. ik weet dat hij haar zou helpen met leren, omdat ze dat niet kan.
3. het is dus duidelijk dat het geen doorsnee leering is.
4. ze is nog maar net begonnen en met nog het plezier in krijgen.
5. ze is nog lang niet aan examen toe, dus deze manier is niet nodig, komt later.
Mijn insteek zou zijn, haar op gemak stellen, het gevoel geven dat ze het kan, zodat ze enthousiast wordt en zelfvertrouwen krijgt.
Later kun je het moeilijker maken en doen alsof je een examen afneemt.
Dit is precies de reden waarom kinder afhaken.
Ja, eens. Ze werd nu in het diepe gegooid terwijl ze nog niet eens weet HOE ze de leerstof eigen moet maken. Het is een lange geduldige weg te gaan maar uiteindelijk loont het. ^O^
Ze is zeer snel afgeleid en moet daarom in haar uppie gaan zitten om de stof erin te gaan stampen en dan samen met Gerrit kijken of ze de betekenis van die geleerde stof ook uit kan leggen. ^O^
pi_187878067
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:28 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

Doe jij het kampvuur, dan doe ik de muziek; Kumbaya my lord kumbaya O+
o|O geen Kumbaya! Sympathy for the devil is veel gemoedelijker ^O^
  vrijdag 12 juli 2019 @ 10:32:05 #211
461368 peterdenhaag53
peterdenhaag53
pi_187878068
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:18 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Wat mij vooral opvalt hier is dat als mensen een hekel hebben aan iemand (Ger in dit geval) men alles wat hij doet ook af zit te zeiken omdat Ger
Dus in principe kan hij al geen goed meer doen omdat men hier al een hekel heeft aan hem .Dat vind ik jammer en niet eerlijk.
Niet alles is slecht bedoeld ...of niet achter alles zit iets gemeens
_O_
Life is a carnival
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 10:32:44 #212
388664 crew  Dotteke
pi_187878073
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:31 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Ja, eens. Ze werd nu in het diepe gegooid terwijl ze nog niet eens weet HOE ze de leerstof eigen moet maken. Het is een lange geduldige weg te gaan maar uiteindelijk loont het. ^O^
Ze is zeer snel afgeleid en moet daarom in haar uppie gaan zitten om de stof erin te gaan stampen en dan samen met Gerrit kijken of ze de betekenis van die geleerde stof ook uit kan leggen. ^O^
Ik heb maar zo het idee dat Utopia niet geschikt voor haar is om te leren
Moet ze in haar eigen tijd op haar eigen gemakje doen. lijkt mij
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 12 juli 2019 @ 10:33:00 #213
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_187878079
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af waar hij zich mee bemoeid, haar zo in het diepe te gooien zonder overleg.
Hij had van mij het heen en weer kunnen krijgen met zijn gebemoei
Gerrit zou haar helpen, weet niet meer hoe dat tot stand is gekomen. Ik dacht dat het Hiske dat voorstelde. Het gaat mij op de manier waarop hij haar zelfvertrouwen geen goed doet.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_187878082
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:29 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Je vergeet 1 ding. Dat is wel pas duidelijk geworden door wat er nu net is gebeurd.
En wie weet gaat dat gebeuren. Of niet. Geen idee.
Maar dat rechtvaardigt niet dat Gerrit helemaal afgemaakt word omdat hij iemand helpt. Want dat is wat er gebeurd en enorm onrechtvaardig
Gerrit wordt toch niet afgemaakt joh, nu overdrijf je toch wel hoor. Er wordt met sarcasme over hem gesproken en daar is helemaal niets mis mee want Gerrit neemt zichzelf ook niet zo serieus. :N
pi_187878089
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:30 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ik zie hier scheldwoorden, gekke benamingen, voortdurend hakken op één persoon..Als er iemand genuanceerd is, dan ben ik het wel en daarover schrijf ik juist vaak wat langere stukjes, ik schrijf ook, dat ik van mening verander over bewoners...en geef altijd mijn ongelijk toe...Maar ik ben het helaas nu wel zat
Trek het je niet aan Magnaal, er valt jou niets te verwijten hoor!
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 10:34:01 #216
388664 crew  Dotteke
pi_187878091
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:33 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Gerrit zou haar helpen, weet niet meer hoe dat tot stand is gekomen. Ik dacht dat het Hiske dat voorstelde. Het gaat mij op de manier waarop hij haar zelfvertrouwen geen goed doet.
Ja Chea zei net al dat hij gevraagd is, dit wist ik niet, mijn nederig excuus :D
Hij deed het streng, later werd hij wat soepeler,
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_187878101
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:30 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ik zie hier scheldwoorden, gekke benamingen, voortdurend hakken op één persoon..Als er iemand genuanceerd is, dan ben ik het wel en daarover schrijf ik juist vaak wat langere stukjes, ik schrijf ook, dat ik van mening verander over bewoners...en geef altijd mijn ongelijk toe...Maar ik ben het helaas nu wel zat
Jij bent altijd eerlijk en schiet nooit mensen af. Maar er heerst hier nu eenmaal een soort van strijd om wie aan de kant van de beste bewoner staat of zoiets. Daarom haken mensen dus af. Ieder heeft zo zijn favoriet maar sommige slaan hier wel erg ver in door.
pi_187878104
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:30 schreef Verida het volgende:

[..]

nee, we zullen Gerrit dan maar een schouderklopje geven over de geweldige manier waarop hij dit heeft aangepakt.
Dat is weer het andere uiterste. En dat zeg ik ook helemaal niet.

Wat ik wel zeg is dat het hier soms 'ziekelijk' is hoe negatief alles opgepakt word.
Ongeacht iemands mening over een inwoner. Want dat staat er los van.
Ik ben van geen enkele fan daar. De een is beter te pruimen dan de ander, maar moet degene die je niet mag of minder mag dan maar om alles de grond in geboord worden?
En dan vervolgens op een volgende pagina helemaal verbolgen zijn over dat iemand pest, kwetst en dat je dat zelf noooiiittt zou doen.
Dan denk ik bij aantal. Nou lees je eigen posts eens terug
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_187878108
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:24 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Of misschien wat genuanceerder posten. Ook dat is een optie :)
ja als het jou mening niet is moet het genuanceerder.... als iemand wel post met een mening van het moment is het Magnaal wel
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_187878117
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:30 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Precies, het vertrouwen geven dat het erom gaat dat je weet wat er uitgelegd wordt. Het antwoorden op vragen moet eerst simpel zijn, waardoor ze vragen goed kan beantwoorden.
Daarom moeten ze elkaar nog wat beter leren kennen en zien hoe of wat het beste past bij Alex.
pi_187878123
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:33 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Trek het je niet aan Magnaal, er valt jou niets te verwijten hoor!
Dank je Crab en lieve anderen...Ik moet even mezelf te raden gaan, want ik wil eerlijk commentaar geven, al kan enige subjectiviteit me niet kwalijk genomen worden..Ik ben ook maar een mens :)
pi_187878133
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik heb maar zo het idee dat Utopia niet geschikt voor haar is om te leren
Moet ze in haar eigen tijd op haar eigen gemakje doen. lijkt mij
We zullen zien.
pi_187878134
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja Chea zei net al dat hij gevraagd is, dit wist ik niet, mijn nederig excuus :D
Hij deed het streng, later werd hij wat soepeler,
Vind Gerrit daar ook geen geschikte persoon voor, waarom niet iemand van buitenaf die Lexy daarbij kan helpen? Shel krijgt toch ook acteerlessen en Ger DJ les.
pi_187878139
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:36 schreef magnaal het volgende:

[..]

Dank je Crab en lieve anderen...Ik moet even mezelf te raden gaan, want ik wil eerlijk commentaar geven, al kan enige subjectiviteit me niet kwalijk genomen worden..Ik ben ook maar een mens :)
^O^ ^O^
  vrijdag 12 juli 2019 @ 10:37:41 #225
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_187878142
Filmpje even terug gekeken,ik zie het probleem niet.
Lexy kent de stof nog niet.Gerrit gaat haar helpen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 10:38:31 #226
388664 crew  Dotteke
pi_187878153
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:36 schreef magnaal het volgende:

[..]

Dank je Crab en lieve anderen...Ik moet even mezelf te raden gaan, want ik wil eerlijk commentaar geven, al kan enige subjectiviteit me niet kwalijk genomen worden..Ik ben ook maar een mens :)
tik gewoon zoals jij wil tikken magnaal, je doet niets verkeerds
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_187878156
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:35 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Dat is weer het andere uiterste. En dat zeg ik ook helemaal niet.

Wat ik wel zeg is dat het hier soms 'ziekelijk' is hoe negatief alles opgepakt word.
Ongeacht iemands mening over een inwoner. Want dat staat er los van.
Ik ben van geen enkele fan daar. De een is beter te pruimen dan de ander, maar moet degene die je niet mag of minder mag dan maar om alles de grond in geboord worden?
En dan vervolgens op een volgende pagina helemaal verbolgen zijn over dat iemand pest, kwetst en dat je dat zelf noooiiittt zou doen.
Dan denk ik bij aantal. Nou lees je eigen posts eens terug
is niet nodig hoor, dat teruglezen

Ik sta gewoon achter mijn kritiek op Gerrit als "studiebegeleider" Hij pakt dit gewoon niet goed aan. Dit is voor Alex geen motivatie.

Hij had hier veel meer hulp kunnen bieden, of gewoon moeten zeggen dat hij niet goed weet hoe hij dit aan moet pakken.

En dat heeft helemaal niets te maken met mijn eventuele volgende post over pesterijen of wat dan ook.
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 10:38:51 #228
388664 crew  Dotteke
pi_187878158
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:37 schreef Chea49 het volgende:

[..]

We zullen zien.
De tijd zal het leren, voor haar hoop ik dat ze het haalt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 12 juli 2019 @ 10:38:54 #229
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_187878160
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:31 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Ja, eens. Ze werd nu in het diepe gegooid terwijl ze nog niet eens weet HOE ze de leerstof eigen moet maken. Het is een lange geduldige weg te gaan maar uiteindelijk loont het. ^O^
Ze is zeer snel afgeleid en moet daarom in haar uppie gaan zitten om de stof erin te gaan stampen en dan samen met Gerrit kijken of ze de betekenis van die geleerde stof ook uit kan leggen. ^O^
Exact. Haar niveau van het Nederlands is niet groot, dus de stof is al moeilijk te lezen. en dan helpt het ook niet als Gerrit haar onder druk, aan een tafeltje, een s.o. gaat laten maken. En gaat ook (voor haar doen) hele moeilijke vragen stellen. Wat je zegt, laat haar er eerst aan wennen. Leg dingen en leer haar aantekeningen te maken en kijk of ze het begrepen heeft wat ze leert.
Ik vind het altijd geweldig als iemand een ander iets wil leren, en als iemand leergierig is, maar dit helpt haar niet en dat is zo jammer. Ze heeft het al geprobeerd thuis, maar snapte er geen bal van.
En misschien is het te hoog gegrepen. Misschien moet ze eerst wat aan het Nederlands doen. Wie weet. Prima dat Gerrit dat doet, maar laat even dat tv maken.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 12 juli 2019 @ 10:38:57 #230
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_187878162
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
Filmpje even terug gekeken,ik zie het probleem niet.
Lexy kent de stof nog niet.Gerrit gaat haar helpen.
Alles is negatief te trekken als je dat wil. :Y
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 12 juli 2019 @ 10:39:29 #231
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_187878173
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:38 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Je hebt me door :@
Ja, eindelijk -O-
pi_187878175
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:38 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Tja, tis gewoon je beperkte muzieksmaak vrees ik. _O- _O- _O-
_O- _O- _O-
pi_187878176
Wat een klus zeg dat stro invlechten :O
pi_187878177
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:36 schreef magnaal het volgende:

[..]

Dank je Crab en lieve anderen...Ik moet even mezelf te raden gaan, want ik wil eerlijk commentaar geven, al kan enige subjectiviteit me niet kwalijk genomen worden..Ik ben ook maar een mens :)
Bij jezelf te raden gaan hou op hoor met mij.. wees jezelf gewoon post wat je denkt en vind dat is altijd goed
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_187878181
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

behalve als jij bijvb Jessie uitscheld nou berg je dan maar
Het kon niet uitblijven dat Jessie er weer bijgehaald zou worden. _O-
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 10:40:55 #236
461368 peterdenhaag53
peterdenhaag53
pi_187878192
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
Filmpje even terug gekeken,ik zie het probleem niet.
Lexy kent de stof nog niet.Gerrit gaat haar helpen.
Precies. En Gerrit tastte effe af hoe het er voor stond bij Lexie. Merkte dat hij tandje terug moest schakelen en deed dat ook. Okee toch!?
Life is a carnival
pi_187878196
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:37 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Vind Gerrit daar ook geen geschikte persoon voor, waarom niet iemand van buitenaf die Lexy daarbij kan helpen? Shel krijgt toch ook acteerlessen en Ger DJ les.
Kost weer geld hè en dat hebben ze nu eenmaal niet voor de anderen behalve voor Merel en Jessie. :P
pi_187878204
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:38 schreef Verida het volgende:

[..]

is niet nodig hoor, dat teruglezen

Ik sta gewoon achter mijn kritiek op Gerrit als "studiebegeleider" Hij pakt dit gewoon niet goed aan. Dit is voor Alex geen motivatie.

Hij had hier veel meer hulp kunnen bieden, of gewoon moeten zeggen dat hij niet goed weet hoe hij dit aan moet pakken.

En dat heeft helemaal niets te maken met mijn eventuele volgende post over pesterijen of wat dan ook.
Precies, Gerrit heeft ook niets met het onderwerp, denk dat Brandon een beter hulpje in deze voor Lexy zou kunnen zijn
pi_187878207
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:40 schreef peterdenhaag53 het volgende:

[..]

Precies. En Gerrit tastte effe af hoe het er voor stond bij Lexie. Merkte dat hij tandje terug moest schakelen en deed dat ook. Okee toch!?
:Y
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_187878208
En kan hier helemaal niets terugvinden hoe Alexandra Franny "levensgevaarlijk" (let op aanhalingstekens) verwond heeft, ze (franny,alex,killie) waren best wel geschrokken maar geen idee "van hoe en wat"
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 10:42:21 #241
388664 crew  Dotteke
pi_187878216
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:40 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Het kon niet uitblijven dat Jessie er weer bijgehaald zou worden. _O-
Had die maar geen Utopiaan moeten worden :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 10:43:14 #242
249559 crew  Lavenderr
pi_187878222
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:24 schreef Crabapple het volgende:
Laten we op de bewoners focussen ipv op elkaar ^O^
  vrijdag 12 juli 2019 @ 10:43:18 #243
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_187878224
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:29 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Je vergeet 1 ding. Dat is wel pas duidelijk geworden door wat er nu net is gebeurd.
En wie weet gaat dat gebeuren. Of niet. Geen idee.
Maar dat rechtvaardigt niet dat Gerrit helemaal afgemaakt word omdat hij iemand helpt. Want dat is wat er gebeurd en enorm onrechtvaardig
Als Gerrit haar al geholpen heeft, zou hij dat al moeten weten.
Ik had je het op een briefje kunnen geven. Had ik geen dergelijk s.o. voor nodig.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 10:43:21 #244
388664 crew  Dotteke
pi_187878226
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:42 schreef BakkieBaksteen het volgende:
En kan hier helemaal niets terugvinden hoe Alexandra Franny "levensgevaarlijk" (let op aanhalingstekens) verwond heeft, ze (franny,alex,killie) waren best wel geschrokken maar geen idee "van hoe en wat"
Iets met elastiek, heb het horen zeggen door Franny maar was ook met andere dingen bezig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_187878230
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:42 schreef BakkieBaksteen het volgende:
En kan hier helemaal niets terugvinden hoe Alexandra Franny "levensgevaarlijk" (let op aanhalingstekens) verwond heeft, ze (franny,alex,killie) waren best wel geschrokken maar geen idee "van hoe en wat"
Kreeg mee dat het iets met de apparatuur te maken had maar had geen beeld alleen maar geluid. :?
pi_187878238
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Iets met elastiek, heb het horen zeggen door Franny maar was ook met andere dingen bezig
Ok, dank u, komt vast nog wel voorbij straks 👍
  vrijdag 12 juli 2019 @ 10:44:38 #247
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_187878239
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:38 schreef mazaru het volgende:

[..]

Alles is negatief te trekken als je dat wil. :Y
Brandon is haar trouwens ook goed aan het helpen,met veel geduld de stof uitleggen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 10:44:40 #248
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_187878241
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:42 schreef BakkieBaksteen het volgende:
En kan hier helemaal niets terugvinden hoe Alexandra Franny "levensgevaarlijk" (let op aanhalingstekens) verwond heeft, ze (franny,alex,killie) waren best wel geschrokken maar geen idee "van hoe en wat"
Is met sporten gebeurt. Ze kreeg iets op haar vinger en die werd blauw. Dylan heeft het verbonden
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 12 juli 2019 @ 10:45:13 #249
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_187878247
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:40 schreef peterdenhaag53 het volgende:

[..]

Precies. En Gerrit tastte effe af hoe het er voor stond bij Lexie. Merkte dat hij tandje terug moest schakelen en deed dat ook. Okee toch!?
Zo zag ik het ook.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_187878249
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 10:44 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Brandon is haar trouwens ook goed aan het helpen,met veel geduld de stof uitleggen.
Die heeft in ieder geval interesse in het onderwerp
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')