mogge maatquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:47 schreef Tjacka het volgende:
Goedemorgen mijn sbff @:JanCees mijn bff @:flippiee en mijngoede vriend @:solotovski en mijn nieuwe vriend sinds gisteren @:amarantha
Ook omdat ik de beroerdste niet ben wens ik mijn aartsvijanden @:i. en sinds gisteren @:TaMieke een goedemorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:29 schreef naatje_1 het volgende:
Omg, stranger things spoiler coming up van de finaleKijk die onzin nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg, stranger things spoiler coming up van de finalevond seizoen 2 niks, ga seizoen 3 niet kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Kloppende harde gekregenquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben het huisje, jij bent de slak.
ja klopt, vond "twollie" ook altijd heel cute klinkenquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoi gianni
[..]
hoi charliewarlie (trolliewollie klinkt beter)
Bedankt, nu heb ik de rest van de dag dat nummer in mijn hoofdquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:47 schreef CharlesKinbote het volgende:
JIJ BENT DE ZON, JIJ BENT DE ZEEEEEEE
quote:
Omg, stranger things spoiler coming up van de finaleDie was liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#metooquote:Op donderdag 11 juli 2019 12:02 schreef naatje_1 het volgende:
Wel een beetje brok ik keel hoor, bij de finale
Ze hadden vissoep als een van de soepen hier. Die rook toch een partij ranzigquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:45 schreef CharlesKinbote het volgende:
@:naatje_1 heb de naam van de roos voor 2,50 gekocht bij de kringloop
veel korter dan ik dacht, dacht echt dat het boven/rond de 1000 pagina's was ofzoquote:
Ze moeten eens playstations installeren in wachtkamersquote:Op donderdag 11 juli 2019 12:51 schreef I. het volgende:
Weet je hoe saai het in wachtkamers is. Pff.
Jaquote:Op donderdag 11 juli 2019 12:51 schreef I. het volgende:
Weet je hoe saai het in wachtkamers is. Pff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |