Hey naatjequote:
Ja. Dat was snel. Ik heb 'm vandaag voor het eerst in gebruik.quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:58 schreef naatje_1 het volgende:
@:dud0r gelezen dat m'n tas binnen is?
Werken. Op kantoor waar ik al tweeënhalve week niet geweest ben.quote:
Nais! Mijn stuff ligt nog op de VU, dus kan het niet direct uittesten. Heb je een powerbank op dat ding in de tas aangesloten of aan iets anders?quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hey naatje
[..]
Ja. Dat was snel. Ik heb 'm vandaag voor het eerst in gebruik.
Laptop en bekabeling erin, kladblok en andere papieren, lunchtrommel, Drie Magic decks en bijbehorende zaken. En nog ruimte over![]()
Ook is de gewichtsverdeling ideaal. Ik weet niet hoe ze het gedaan hebben maar op m'n rug voelt die zoveel lichter dan als je 'm in je hand houdt
Powerbank. Dus die neemt dan nu een vakje aan de binnenkant in beslag maar dat is verder geen probleem. Kan eventueel los op de bodem of met veel moeite in het stuk waar de kabel zit maar dat is weer onhandig met opladen ervan.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nais! Mijn stuff ligt nog op de VU, dus kan het niet direct uittesten. Heb je een powerbank op dat ding in de tas aangesloten of aan iets anders?
Dat is wel lekkerquote:Op donderdag 11 juli 2019 09:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee en juist vandaag hadden ze ravioli
Wat voor tas heb jequote:Op donderdag 11 juli 2019 09:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nais! Mijn stuff ligt nog op de VU, dus kan het niet direct uittesten. Heb je een powerbank op dat ding in de tas aangesloten of aan iets anders?
Dat is weer niet veel.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies
[..]
5 uurtjes denk ik. Vanmiddag maar een dutje doen
Hmm. Geen slecht plan nee.quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
5 uurtjes denk ik. Vanmiddag maar een dutje doen
Mij ten huwelijk vragen zou super zijn!quote:Op donderdag 11 juli 2019 09:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
No shit dud0r.
[..]
Zit vol goede ideeën
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |