Meen je de sorry niet richting mij?quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je flippiee bedanken niet mij
Zit me af te vragen of ik dan bang zou zijn en raar maar waar ik denk van niet.quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shit, en Delta is dan nog een enigszins prettige airline
nee waarom zou ik sorry tegen jou zeggenquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Meen je de sorry niet richting mij?
I rest my casequote:Op donderdag 11 juli 2019 08:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee waarom zou ik sorry tegen jou zeggen
Ik denk dat het er ook vanaf hangt hoe het personeel zich gedraagt etc. Als iedereen enigszins kalm is, dan waarom druk maken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit me af te vragen of ik dan bang zou zijn en raar maar waar ik denk van niet.
Maar aan de andere kant, er sprong laatst een enorme sprinkhaan onder de douche tegen mijn kop aan en toen heb ik wel 5 seconden staan zingen van de schrik
Ja ik denk wel dat ik vanuit mijn ooghoek die andere motor in de gaten zou gaan houdenquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat het er ook vanaf hangt hoe het personeel zich gedraagt etc. Als iedereen enigszins kalm is, dan waarom druk maken.
Vliegtuig kan ook nog prima op 1 motor doorvliegen voor een tijdje.
Dat zou ik ook doen, al kun je dat volgens mij nauwelijks zien vanuit je stoel aan die kant van het vliegtuigquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik denk wel dat ik vanuit mijn ooghoek die andere motor in de gaten zou gaan houden
Tering Brabants accentquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:34 schreef wietparkiet het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)7/muis_beet_mij.html
echt van 0 tot 100 in een paar seconde dit
Zit op mijn werk he, kan niet alles bijhoudenquote:
wou zeggen dat het FL had kunnen zijn maar wij weten allebij dat die hard was gaan rennen voor die muisquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:48 schreef Tjacka het volgende:
De rest van mijn vrienden ook een goedemorgen trouwens
Dag Tjackaquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:47 schreef Tjacka het volgende:
Goedemorgen mijn sbff @:JanCees mijn bff @:flippiee en mijngoede vriend @:solotovski en mijn nieuwe vriend sinds gisteren @:amarantha
Ook omdat ik de beroerdste niet ben wens ik mijn aartsvijanden @:i. en sinds gisteren @:TaMieke een goedemorgen
Ik moet hier veel te hard om lachen lulquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wou zeggen dat het FL had kunnen zijn maar wij weten allebij dat die hard was gaan rennen voor die muis
Het is je vergeven, slakje.quote:Op donderdag 11 juli 2019 08:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zit op mijn werk he, kan niet alles bijhouden
Hey lieve vrouwquote:
Gelukkigquote:Op donderdag 11 juli 2019 08:48 schreef Tjacka het volgende:
De rest van mijn vrienden ook een goedemorgen trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |