Je moet je niet aanstellenquote:Op donderdag 11 juli 2019 05:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Leuk dat je kan lachen om mijn ellende.
Mijn aanbeveling voor jou als mod heb je jezelf net keihard door de neus geboord, vriend.quote:
Sollicitatie is toch al de deur uitquote:Op donderdag 11 juli 2019 05:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn aanbeveling voor jou als mod heb je jezelf net keihard door de neus geboord, vriend.
Hoop echt dat je afgewezen wordt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 05:16 schreef Solotovski het volgende:
Sollicitatie is toch al de deur uit
HA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op donderdag 11 juli 2019 05:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoop echt dat je afgewezen wordt.ToekomstigecrewbashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
waarom zou je in godsnaam MOD op KLB willen worden? Ik zou liever in MEN gaan modderen of mijn ogen uitstekenquote:
Support your localsquote:Op donderdag 11 juli 2019 05:30 schreef devzero het volgende:
[..]
waarom zou je in godsnaam MOD op KLB willen worden? Ik zou liever in MEN gaan modderen of mijn ogen uitsteken
Welke instelling zit je?quote:Op donderdag 11 juli 2019 06:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het draait allemaal om de instelling
👊
Shit, en Delta is dan nog een enigszins prettige airlinequote:Op donderdag 11 juli 2019 08:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou dit spannender vinden dan de gemiddelde achtbaan![]()
https://globalnews.ca/vid(...)-loose-during-flight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |