Bijzonder, veilig, overzichtelijk, bizar, autistisch, trubbelig, rustgevend, modern, nerdy, vriendelijk, superlekker eten, heerlijk, mooi, lelijk, onderdanig, makkelijk, beschaafd, opmerkelijk.quote:
Klinkt goed !quote:Op maandag 15 juli 2019 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijzonder, veilig, overzichtelijk, bizar, autistisch, trubbelig, rustgevend, modern, nerdy, vriendelijk, superlekker eten, heerlijk, mooi, lelijk, onderdanig, makkelijk, beschaafd, opmerkelijk.
Wel echt een ervaring en een avontuur, bijzonder land
Mount Fuji kan een tegenvaller zijn door de file van minibusjes naar boven in de ochtend, stuk gemaakt door het massatoerisme, zou slaapplekje op voorlaatste halte van de top regelen, wekker zetten uur voor het licht gaat worden en met wat geluk zie je de mooiste zonsopgang ter wereld voordat de rest van de minibusjes arriveren.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Steden en sowieso die berg (Fuji)
Ik wil naar ramenshops en een keer overnachten in een capsulehotel
Voor dit soort vakanties regel ik alleen de vlucht en de eerste nacht hotel, de rest zie ik daar wel, deel van het vakantiegevoel is voor mij de complete vrijheid om te doen wat ik wil en het gevoel van op avontuur zijn.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt goed !
Heb je het helemaal zelf uitgevogeld of ben je met een georganiseerde reis meegegaan ?
Goede tip, ik vind massatoerisme vreselijkquote:Op maandag 15 juli 2019 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mount Fuji kan een tegenvaller zijn door de file van minibusjes naar boven in de ochtend, stuk gemaakt door het massatoerisme, zou slaapplekje op voorlaatste halte van de top regelen, wekker zetten uur voor het licht gaat worden en met wat geluk zie je de mooiste zonsopgang ter wereld voordat de rest van de minibusjes arriveren.
Hm ja oke.. ik vind het wel fijn als er iets geregeld isquote:Op maandag 15 juli 2019 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor dit soort vakanties regel ik alleen de vlucht en de eerste nacht hotel, de rest zie ik daar wel, deel van het vakantiegevoel is voor mij de complete vrijheid om te doen wat ik wil en het gevoel van op avontuur zijn.
Daar moet ik heen!quote:
Is wel het enige plekje in Japan waar massatoerisme heerst eigenlijk, ja het is nog drukker in die badplaats nabij Tokyo op zondag, Kamakura maar daar komen eigenlijk alleen Japanners zelf en is daardoor juist weer een belevenis, daar zie je hoe de Japanners flirten, ontspannen en publiekelijk en traditioneel trouwen.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede tip, ik vind massatoerisme vreselijk
Mijn landjequote:Op maandag 15 juli 2019 12:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Schotland blijft mij enorm trekken, daar wil ik echt een keer heen
heb je een mini-bike?quote:Op maandag 15 juli 2019 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Schotland is mooi![]()
Lijkt mij trouwens wel ideaal om met de motor heen te gaan
hehehe, nee, maar zou wel aanschaffen danquote:
Hoelang ben je naar Japan geweest ?quote:Op maandag 15 juli 2019 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel het enige plekje in Japan waar massatoerisme heerst eigenlijk, ja het is nog drukker in die badplaats nabij Tokyo op zondag, Kamakura maar daar komen eigenlijk alleen Japanners zelf en is daardoor juist weer een belevenis, daar zie je hoe de Japanners flirten, ontspannen en publiekelijk en traditioneel trouwen.
We zijn met een stel vrienden 4 weken daar geweest, meeste per metro gedaan in Tokyo, buiten Tokyo uiteraard de Shinkansen (ideaal vervoer dat, zoveel beter en sneller dan binnenlandse vluchten) en motoren geregeld voor de berggebieden.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoelang ben je naar Japan geweest ?
Ja ik ga mezelf nog helemaal inlezen, denk dat ik 2,5 - 3 weken gaquote:Op maandag 15 juli 2019 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zijn met een stel vrienden 4 weken daar geweest, meeste per metro gedaan in Tokyo, buiten Tokyo uiteraard de Shinkansen (ideaal vervoer dat, zoveel beter en sneller dan binnenlandse vluchten) en motoren geregeld voor de berggebieden.
Voor de Shinkansen een drie weken JR pass regelen vanuit Nederland anders is het onbetaalbaar.
Ja dat eten daar wel van iets hogere kwaliteit dan wij Europeanen gewend zijn dus wat dat betreft kan ik je gerust stellen, overdag kraampjes op straat heeft ook zo zijn charme en het allerleukste vond ik eten in Piss Alley in Tokyo, dat is echt Japan.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ga mezelf nog helemaal inlezen, denk dat ik 2,5 - 3 weken ga
Was het eten daar ook lekker ?
Ja beetje rondtourenquote:Op maandag 15 juli 2019 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Schotland is mooi![]()
Lijkt mij trouwens wel ideaal om met de motor heen te gaan
Stond net driekwart vast op de a4quote:Op maandag 15 juli 2019 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ga mezelf nog helemaal inlezen, denk dat ik 2,5 - 3 weken ga
Was het eten daar ook lekker ?
Richting Den Haag of richting Amsterdam ?quote:Op maandag 15 juli 2019 12:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stond net driekwart vast op de a4
Ik denk voornamelijk dat de vis een openbaring zal zijnquote:Op maandag 15 juli 2019 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat eten daar wel van iets hogere kwaliteit dan wij Europeanen gewend zijn dus wat dat betreft kan ik je gerust stellen, overdag kraampjes op straat heeft ook zo zijn charme en het allerleukste vond ik eten in Piss Alley in Tokyo, dat is echt Japan.
Die rommelige tentjes rond de grote vismarkt, kost zowat niets en je weet niet wat je proeftquote:Op maandag 15 juli 2019 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk voornamelijk dat de vis een openbaring zal zijn
Zolang het maar geen rat, insect of cavia is.. primaquote:Op maandag 15 juli 2019 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die rommelige tentjes rond de grote vismarkt, kost zowat niets en je weet niet wat je proeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |