Stond net driekwart vast op de a4quote:Op maandag 15 juli 2019 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ga mezelf nog helemaal inlezen, denk dat ik 2,5 - 3 weken ga
Was het eten daar ook lekker ?
Richting Den Haag of richting Amsterdam ?quote:Op maandag 15 juli 2019 12:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stond net driekwart vast op de a4
Ik denk voornamelijk dat de vis een openbaring zal zijnquote:Op maandag 15 juli 2019 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat eten daar wel van iets hogere kwaliteit dan wij Europeanen gewend zijn dus wat dat betreft kan ik je gerust stellen, overdag kraampjes op straat heeft ook zo zijn charme en het allerleukste vond ik eten in Piss Alley in Tokyo, dat is echt Japan.
Die rommelige tentjes rond de grote vismarkt, kost zowat niets en je weet niet wat je proeftquote:Op maandag 15 juli 2019 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk voornamelijk dat de vis een openbaring zal zijn
Zolang het maar geen rat, insect of cavia is.. primaquote:Op maandag 15 juli 2019 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die rommelige tentjes rond de grote vismarkt, kost zowat niets en je weet niet wat je proeft
Walvis, salamander, kikker of haai geen probleem?quote:Op maandag 15 juli 2019 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang het maar geen rat, insect of cavia is.. prima
Walvis en haai, misschien wel, hangt er vanaf of het een bedreigde diersoort is.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Walvis, salamander, kikker of haai geen probleem?
Blauwe haai is wel heel apartquote:Op maandag 15 juli 2019 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Walvis en haai, misschien wel, hangt er vanaf of het een bedreigde diersoort is.
Walvis toch wel erg vaak op het menu zien staan, kon er me niet toe zetten.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Walvis en haai, misschien wel, hangt er vanaf of het een bedreigde diersoort is.
Ja ik weet het niet.. het lijkt me gewoon niet aantrekkelijk.. net als hond en kat.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Walvis toch wel erg vaak op het menu zien staan, kon er me niet toe zetten.
Amsterdam.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Richting Den Haag of richting Amsterdam ?
Ja ik ga geen huisdieren eten als ik het weet dan tenminste, dat sowieso niet, keertje met een Engels meisje over die beruchte markt in Kanton gelopen, die aaide een puppy in een kooitje, die kerel van dat kraampje zag dat, pakte het beestje eruit en onthoofde hem met een klap terwijl hij haar aan bleef kijken, ze heeft een week niet meer kunnen pratenquote:Op maandag 15 juli 2019 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet.. het lijkt me gewoon niet aantrekkelijk.. net als hond en kat.
Met paard heb ik totaal geen moeite overigens.
Gecondoleerdquote:
Nou ja zeg.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ga geen huisdieren eten als ik het weet dan tenminste, dat sowieso niet, keertje met een Engels meisje over die beruchte markt in Kanton gelopen, die aaide een puppy in een kooitje, die kerel van dat kraampje zag dat, pakte het beestje eruit en onthoofde hem met een klap terwijl hij haar aan bleef kijken, ze heeft een week niet meer kunnen praten
Ja bah, nog even over Japan, Osaka niet overslaan, relaxte tropisch aandoende stad, veel leuke dingen te doen en een goede mix tussen oud en nieuw.quote:
Ik heb het serieus in mn agenda opgeschrevenquote:Op maandag 15 juli 2019 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bah, nog even over Japan, Osaka niet overslaan, relaxte tropisch aandoende stad, veel leuke dingen te doen en een goede mix tussen oud en nieuw.
YW, leuk om het weer even naar boven te kunnen halen.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het serieus in mn agenda opgeschreven
Thanks
Zou je weer terug willen ?quote:Op maandag 15 juli 2019 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
YW, leuk om het weer even naar boven te kunnen halen.
ja, je kunt een land niet in 4 weken ontdekkenquote:Op maandag 15 juli 2019 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja echt wel, heb wel wat dingen gemist, het complete noorden van het land bijvoorbeeld.
haha jaquote:
YEWquote:
Ik had ook beter kunnen weten maar was meer automatische piloot.quote:Op maandag 15 juli 2019 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
haha ja
daar sta ik twee keer per week in
Maar pak meestal de A44
Was je maar pilootquote:Op maandag 15 juli 2019 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had ook beter kunnen weten maar was meer automatische piloot.
geeft nietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |