abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 juli 2019 @ 23:39:46 #151
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_188125358
[quote] 2s.gif Op donderdag 25 juli 2019 23:30 schreef YebCar het volgende:

[..]

Foto gezien.
Dit maakt het nog makkelijker.
Gewoon een halve kastje maken van 3 platen van triplex oid.
Aan muur vast boren. De gehele onderkant is al vrij, dus prima voor luchtafvoer.

Ben je 1 van de lelijke gedrocht af en 2 je buurman kan hem nog eventueel beplakken met steen sticker zodat het ingaat in zijn muur.

met dit dus
www.kleurmijninterieur.nl/nl/plakfolie/motieven-dekkend/stenen-beton/1662_3424/ruwe-baksteen-10221/

[/quote]

Erg goed idee _O_ Ik ben zelf niet zo'n handige harry en al zeker niet op hoogte, maar kan vast iemand vinden die dit uit kan voeren. Zal het plan eens uitwerken en langs gaan. Je zou ook zowel boven als onder open kunnen houden voor een vrijere uitstroom.

edit: volgens mij gaat er iets mis met quoten..
pi_188126512
Terechte klacht en ronduit asociaal dat die buurman zoiets niet even overlegd eerst.
pi_188127460
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 22:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hangt ie een beetje hoog voor. Kan er misschien wel met een stok tegenaan meppen.
Je kunt er ook een paar stoeptegels aan gooien. Maar dan wel als ze net liggen te slapen, voor het effect.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_188127525
Wat je ook kunt doen is een fikse bliksemafleider in je tuin zetten en dan een snoer daarvan knopen aan die airco.
Ze verwachten onweer in de nacht. Succes verzekerd. Wat een klap zal dat zijn. Dat overleeft zo'n airco nooit.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_188127896
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 07:24 schreef Sigaartje het volgende:
Wat je ook kunt doen is een fikse bliksemafleider in je tuin zetten en dan een snoer daarvan knopen aan die airco.
Ze verwachten onweer in de nacht. Succes verzekerd. Wat een klap zal dat zijn. Dat overleeft zo'n airco nooit.
Wel het snoertje snel weghalen dan, anders valt het zo op als ze gaan kijken wat er aan de hand is.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_188127904
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:08 schreef Karstman het volgende:

[..]

Wel het snoertje snel weghalen dan, anders valt het zo op als ze gaan kijken wat er aan de hand is.
Het leuke is ook dat het niet onder de garantie valt.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_188128106
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 16:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Het ziet er sowieso niet uit.
tis jouw huis toch niet ? misschien vind hij de verf op jouw kozijnen ook wel lelijk hoor je hem ook niet over.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 08:30:49 #158
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_188128150
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:26 schreef Joene het volgende:

[..]

tis jouw huis toch niet ? misschien vind hij de verf op jouw kozijnen ook wel lelijk hoor je hem ook niet over.
Hij ziet mijn kozijnen niet vanuit zijn tuin.
pi_188128189
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:30 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hij ziet mijn kozijnen niet vanuit zijn tuin.
het was maar een voorbeeld .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_188128211
anyway als deze tyfushitte elk jaar terugkomt ga ik ook 3 van die buitenunits aan mn gevel hangen. Om leolinedance tegemoet te komen zal ik ze op 10 meter hoogte op de zijgevel in de steeg hangen,heeft mn buurman er geen last van tenzij hij zn zolder raam openzet dan blaas ik daar warme lucht naar binnen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 26 juli 2019 @ 09:05:46 #161
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_188128546
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 08:36 schreef Joene het volgende:
anyway als deze tyfushitte elk jaar terugkomt ga ik ook 3 van die buitenunits aan mn gevel hangen. Om leolinedance tegemoet te komen zal ik ze op 10 meter hoogte op de zijgevel in de steeg hangen,heeft mn buurman er geen last van tenzij hij zn zolder raam openzet dan blaas ik daar warme lucht naar binnen
Jij bent vast mijn buurman niet dus zie niet in waarom je mij tegemoet zou moeten komen.
pi_188128572
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2019 09:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Jij bent vast mijn buurman niet dus zie niet in waarom je mij tegemoet zou moeten komen.
:D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juli 2019 @ 09:31:44 #163
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_188128895
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:51 schreef Dven het volgende:

[..]

Nieuwe wetgeving is altijd en overal aanwezig voor zaken die in opkomst zijn, of er nu overlast is of niet (overheid wenst met name preventief te werken)

40 decibel is de max overlast die jij ervaren mag. Nu is de vraag : hoe ver staat de buitenunit van jouw perceel?
Ik kan je verzekeren dat deze wetgeving er juist komt vanwege overlast en de beperking daarvan.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_188129071
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2019 17:29 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Tot je er een hebt en gewoon fatsoenlijk kan slapen.
Maar stel je voor dat je die niet hebt, en je buurman wel. En je moet daar de heledag tegenaan kijken.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_188150459
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 21:13 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Omdat winterbanden net zo nutteloos zijn als een airco in Nederland.
:') :') :') :') :')
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_188150521
Leilindes 8)7 :r :R

gatverdarrie, leilindes. spuuglelijke bomenmishandeling. Als je die dingen laat groeien verlies je het recht om over je buren te klagen . Denk een beetje aan de buurt ja
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  zaterdag 27 juli 2019 @ 18:09:39 #167
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_188158012
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 11:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Leilindes 8)7 :r :R

gatverdarrie, leilindes. spuuglelijke bomenmishandeling. Als je die dingen laat groeien verlies je het recht om over je buren te klagen . Denk een beetje aan de buurt ja
Gelukkig ziet niemand in de buurt die, behalve wij en onze gasten :P
pi_188159253
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 18:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Gelukkig ziet niemand in de buurt die, behalve wij en onze gasten :P
Dan is het nog steeds erg, maar goed, gele kaart ipv rode....
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  zondag 2 augustus 2020 @ 00:50:29 #169
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_194363769
Goed, het is weer zomer en ik heb weer 'last' van die airco.

De leilindes gaan volgens mij nooit hoog genoeg worden om daar iets aan te veranderen, dus ik ben opzoek gegaan naar andere bomen. Heb nu de zuilbeuk of Fagus sylvatica 'Dawyck' ontdekt die ik wel zie zitten als vervanger.
Deze kun je tot een meter of 5 hoog kopen, en groeien dan nog door. Mijn wens zou op termijn een meter of 7 hoog zijn.

De vraag is hoe snel deze bomen groeien, het zal ongetwijfeld een paar jaar duren voordat ik die airco niet meer zie. Maar aangezien ik hier nog heel lang wil wonen is dat niet zo'n ramp. Een bijkomend voordeel is dat de complete gevel (ook mijn eigen muur) straks wel mooi groen is wat toch leuker is dan baksteen..

Het enige ding is dat deze bomen ca. 1m van de erfgrens komen te staan. Volgens de wet moet dit 2m zijn, tenzij toestemming van de buurman. Binnenkort maar eens langs gaan dus...
pi_194365408
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 00:50 schreef leolinedance het volgende:
Goed, het is weer zomer en ik heb weer 'last' van die airco.

De leilindes gaan volgens mij nooit hoog genoeg worden om daar iets aan te veranderen, dus ik ben opzoek gegaan naar andere bomen. Heb nu de zuilbeuk of Fagus sylvatica 'Dawyck' ontdekt die ik wel zie zitten als vervanger.
Deze kun je tot een meter of 5 hoog kopen, en groeien dan nog door. Mijn wens zou op termijn een meter of 7 hoog zijn.

De vraag is hoe snel deze bomen groeien, het zal ongetwijfeld een paar jaar duren voordat ik die airco niet meer zie. Maar aangezien ik hier nog heel lang wil wonen is dat niet zo'n ramp. Een bijkomend voordeel is dat de complete gevel (ook mijn eigen muur) straks wel mooi groen is wat toch leuker is dan baksteen..

Het enige ding is dat deze bomen ca. 1m van de erfgrens komen te staan. Volgens de wet moet dit 2m zijn, tenzij toestemming van de buurman. Binnenkort maar eens langs gaan dus...
beter koop je geen boom maar een huis, liefst 1 op de hei. Je buurman zal je dankbaar zijn
hardcoholic
  zondag 2 augustus 2020 @ 09:54:13 #171
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_194365651
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:03:25 #172
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_194365770
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:11 schreef RamboDirk het volgende:
Waarschijnlijk heeft hij ook winterbanden op het dak van de schuur liggen? in het zicht....
Mijn buurman heeft laatst een auto gekocht. Dus van de winter zullen er wel winterbanden komen. En zul je zien dat ie die op het dak van z'n schuurtje gaat opbergen. In het zicht ja. Ik heb alvast wat flyers door zijn bus gedaan over winterbanden opslag. En alvast aangegeven bij de gemeente dat ik niet wil dat hij zijn eventuele winterbanden in of op zijn schuur gaat opslaan. Ook alvast een Whatsappje gestuurd aan de wijk boa.
pi_194366336
quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:03 schreef borbit het volgende:

[..]

Mijn buurman heeft laatst een auto gekocht. Dus van de winter zullen er wel winterbanden komen. En zul je zien dat ie die op het dak van z'n schuurtje gaat opbergen. In het zicht ja. Ik heb alvast wat flyers door zijn bus gedaan over winterbanden opslag. En alvast aangegeven bij de gemeente dat ik niet wil dat hij zijn eventuele winterbanden in of op zijn schuur gaat opslaan. Ook alvast een Whatsappje gestuurd aan de wijk boa.
en terecht, dit soort praktijken kun je niet vroeg genoeg korte metten mee maken ^O^
hardcoholic
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:14:20 #174
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_194366577
Onze buurman had dat ook gedaan, 6 onder een kap, vanaf die tijd altijd geluid als een wasdroger in de verte erbij gekregen.
Vorige week verhuisd terwijl buurman bezig was een 2e airco buiten te installeren.
Heb medelijden met de nieuwe bewoner van ons oude huis.

Ze maken best lawaai. Mijn man werd er soms stapelgek van. Een van de redenen dat we vrijer zijn gaan wonen.
To BG or not to BG!
  zondag 2 augustus 2020 @ 19:50:09 #175
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_194374473
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:52 schreef Ferdii het volgende:

[..]

en terecht, dit soort praktijken kun je niet vroeg genoeg korte metten mee maken ^O^
Hij heeft vandaag zijn auto verkocht. Erg verdacht! Mogelijk koopt hij ooit weer een auto. En dan komen die winterbanden in zijn schuur. Vandaag maar aangebeld bij alle buren in de omliggende straten, de gemeente, handhaving en politie. Ik gun hem echt niet een auto.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')