Ligt er aan of Jes en Merel voor de nieuwe zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:29 schreef magnaal het volgende:
Krijgen we dit gezeik nu elke keer als er een nieuwe komt?
Nee, want ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:30 schreef Poezewoes het volgende:
Ben ik slecht ? Dat ik hoop dat Mariska niet wint?
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:30 schreef Poezewoes het volgende:
Kijk daar heeft Gerrit dus zijn rechtenstudie gedaan, voor de buis bij sbs6quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:30 schreef DKUp het volgende:
Milani: Ja naar Meester Frank Visser keek ik altijd al met Gerrit thuis.
Ligt meer aan de geiten denk ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:31 schreef Laysa het volgende:
Er zin toch veel mensen die niet bij jens en Mylene willen slapen...Die moeten ook eens echt gaan nadenken
Skerp.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kijk daar heeft Gerrit dus zijn rechtenstudie gedaan, voor de buis bij sbs6![]()
Ja hoezo dan eigenlijk? Ze neuken zelden, zijn de enigen die vaak douchen en gaan vroeg slapen..Ik snap het niet hoor...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:31 schreef Laysa het volgende:
Er zin toch veel mensen die niet bij jens en Mylene willen slapen...Die moeten ook eens echt gaan nadenken
Nee hoor. Ik ben voor jens en myl.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:30 schreef Poezewoes het volgende:
Was toen nog publieke omroepquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kijk daar heeft Gerrit dus zijn rechtenstudie gedaan, voor de buis bij sbs6![]()
Haha Jens doucht dagen achter elkaar niet. Dat verteld hij ook zelf op de streams.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja hoezo dan eigenlijk? Ze neuken zelden, zijn de enigen die vaak douchen en gaan vroeg slapen..Ik snap het niet hoor...
Mylene iig wel..zag ik zelfquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha Jens doucht dagen achter elkaar niet. Dat verteld hij ook zelf op de streams.
En het idee was al geopperd,nu worden ze keihard tegengewerkt.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:35 schreef Flow3r het volgende:
waarom zouden ze Jens en Mylene niet een huisje voor hun samen gunnen? Hebben Kil en Dil toch ook ? En jessie en merel hebben de privacy van de boot, bovendien hebben jens en Mylene hun huisje al gedeeld met maikel, dus het probleem ligt niet bij hun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |