Kan die Hiske niet buiten de poort in de bak "Gevonden Voorwerpen" gaan liggenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:27 schreef Bramenstruik het volgende:
Kan Hiske niet gewoon bij Jens en Myl gaan slapen, die geilt toch op stelletjes, met haar kloppende rooie klit?
Het is de duivel, het zal niet werken.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:27 schreef BloesBloes het volgende:
Kan iemand de strot van die rooie een paar minuten dichtknijpen ?
ik ben niets kwijt, jij?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan die Hiske niet buiten de poort in de bak "Gevonden Voorwerpen" gaan liggen
Ik offer me niet op.quote:
Ligt er aan of Jes en Merel voor de nieuwe zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:29 schreef magnaal het volgende:
Krijgen we dit gezeik nu elke keer als er een nieuwe komt?
Nee, want ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:30 schreef Poezewoes het volgende:
Ben ik slecht ? Dat ik hoop dat Mariska niet wint?
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:30 schreef Poezewoes het volgende:
Kijk daar heeft Gerrit dus zijn rechtenstudie gedaan, voor de buis bij sbs6quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:30 schreef DKUp het volgende:
Milani: Ja naar Meester Frank Visser keek ik altijd al met Gerrit thuis.
Ligt meer aan de geiten denk ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:31 schreef Laysa het volgende:
Er zin toch veel mensen die niet bij jens en Mylene willen slapen...Die moeten ook eens echt gaan nadenken
Skerp.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kijk daar heeft Gerrit dus zijn rechtenstudie gedaan, voor de buis bij sbs6![]()
Ja hoezo dan eigenlijk? Ze neuken zelden, zijn de enigen die vaak douchen en gaan vroeg slapen..Ik snap het niet hoor...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:31 schreef Laysa het volgende:
Er zin toch veel mensen die niet bij jens en Mylene willen slapen...Die moeten ook eens echt gaan nadenken
Nee hoor. Ik ben voor jens en myl.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:30 schreef Poezewoes het volgende:
Was toen nog publieke omroepquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kijk daar heeft Gerrit dus zijn rechtenstudie gedaan, voor de buis bij sbs6![]()
Haha Jens doucht dagen achter elkaar niet. Dat verteld hij ook zelf op de streams.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja hoezo dan eigenlijk? Ze neuken zelden, zijn de enigen die vaak douchen en gaan vroeg slapen..Ik snap het niet hoor...
Mylene iig wel..zag ik zelfquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha Jens doucht dagen achter elkaar niet. Dat verteld hij ook zelf op de streams.
En het idee was al geopperd,nu worden ze keihard tegengewerkt.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:35 schreef Flow3r het volgende:
waarom zouden ze Jens en Mylene niet een huisje voor hun samen gunnen? Hebben Kil en Dil toch ook ? En jessie en merel hebben de privacy van de boot, bovendien hebben jens en Mylene hun huisje al gedeeld met maikel, dus het probleem ligt niet bij hun
Past Maris goed bij dan, die doucht ook niet, smeert alleen deo op als ze net wakker isquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha Jens doucht dagen achter elkaar niet. Dat verteld hij ook zelf op de streams.
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:36 schreef Bestweldonker het volgende:
Ben ik nu de enige hier die vind dat Mariska een leugenachtig en egoïstisch kutwijf is?
Zien die bewoners dat nu echt niet?![]()
Is ook zo!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:36 schreef Bestweldonker het volgende:
Ben ik nu de enige hier die vind dat Mariska een leugenachtig en egoïstisch kutwijf is?
Ja dat zag ik ook, ze past zich goed aanquote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Past Maris goed bij dan, die doucht ook niet, smeert alleen deo op als ze net wakker is
Powervrouw.quote:
Pesten om het pesten!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:35 schreef Flow3r het volgende:
waarom zouden ze Jens en Mylene niet een huisje voor hun samen gunnen? Hebben Kil en Dil toch ook ? En jessie en merel hebben de privacy van de boot, bovendien hebben jens en Mylene hun huisje al gedeeld met maikel, dus het probleem ligt niet bij hun
Nee hoor, roep het al dagen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:36 schreef Bestweldonker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |