abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7783594
Ik heb het ongeveer 3 en een half maand geleden uitgemaakt met mijn vriendin, ik wist toen zelf niet goed waarom maar ik ging op mijn gevoel af en dat zei ik ook tegen haar, dat het 3niet goed meer aanvoelde.
Nou heb ik er later ontzettend spijt van gekregen en misschien nog niet eens zozeer dat ik het heb uitgemaakt maar meer om de manier waarop.

Ik zou heel graag met haar willen praten om het uit te leggen en het uit te praten zodat zij misschien begrijpt waarom het zo gegaan is en er misschien anders over gaat denken want ik heb nu het idee dat ze een helemaal verkeerd beeld van me heeft door wat er gebeurt is.
Nou heeft zij alweer een ander, wat sowieso fucked is, maar ze heeft ook geen zin om met me te praten.
Ik weet niet wat ik moet doen, ik weet niet goed wat ik voor haar voel en weet dus ook niet of ik het nou moet laten rusten of dat ik ervoor moet gaan.
Ik zou graag reacties krijgen om te zien hoe anderen hier over denken.
alvast bedankt!

pi_7783692
mail der of schrijf haar een brief. als ze het dan niet wil lezen kan jij er toch niets meer aan doen. maar ze heeft iig de kan gehadom jou deel van het verhaal te horen.
eten!!!
pi_7783742
ken situatie , heb hetzelfde met een contact die ik deze week beeindigd heb in woede en wil een brief schrijven maar ben dat het dit keer te ver is gegaan.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7783873
Ik zou zeggen, laat maar rusten. Je zegt dat je spijt hebt, maar anderzijds dat je niet duidelijk weet wat je wil. Bedenk dat eerst voordat je haar leven, inclusief nieuwe relatie, door de war gaat brengen.
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_7783922
Ik denk meer dat die bedoeld dat die dingen goed af wil sluiten , in plaats van met ruzie, zonder verdere bedoelingen .
Misschien een brief sturen heeft wel zin.
pi_7783998
En nu ???

Soortgelijk probleem maar ook weer niet .

pi_7790046
Bel dr op, das al wat persoonlijker als een brief of msn. Als ze op neemt zeggen "niet gelijk ophangen,.. wil ff wat recht zetten"
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')