Vind ik ook een prima idee.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
Ze zouden het met die stemmingen eens helemaal anders moeten doen. Nu weten ze wanneer er gestemd moet worden. Waarom niet voortaan de stemming onverwacht doen, zodat ze niet weten wanneer en ze niet kunnen overleggen en proberen bondjes te sluiten voor de stemming.
Dat zou het rekenwerk ingewikkelder maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:05 schreef Verida het volgende:
[..]
of gewoon verplicht je stemmen verdelen, niet meer vol op iemand mogen gaan
Merel heeft geen tijd.quote:
quote:
Merel is hetzelfde als die Mariska bang voor een gesprek dan vallen ze door de mand. Ze kunnen het niet alleen hebben steun van de anderenratten nodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop