Ah, Tai Wu ben ik dit jaar ook (voor het eerst) geweest. Goede dimsum hebben ze daar, als ik nog eens in Rotterdam ben zou ik daar zeker weer heen gaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:16 schreef n0a het volgende:
Rettich cake is favoriet, maar ik ben er ook erg kieskeurig in. Niet te veel gedroogde garnaal en het vlees niet te sterk. Zacht van binnen en krokant gebakken van buiten. Bij Tai Wu in Rotterdam vind ik hem het lekkerst.
Ooit zelf geprobeerd te maken, maar het werd te vast. Uit de diepvries van de toko vond ik ook minder.
Andere dim sum favorieten:
Xiao long bao, soep dumplings
Cheung fan met cha sieuw
Bonenvelrol met varkensvlees en garnalen
Gefrituurd deeg gevuld met garnalen en mango
Wat voor dimsum haal je dan, heb je favorieten?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:58 schreef golfer het volgende:
We hebben altijd voor de lekkere trek wat verschillende soorten van Amazing Oriëntal in de diepvries liggen. Gaat gewoon even 6 minuten in de airfryer en dan serveren met ketjap A.
Deze vooral:quote:Op dinsdag 9 juli 2019 15:47 schreef realAIVD het volgende:
Wat voor dimsum haal je dan, heb je favorieten?
Aaaah, gyoza's, zelf ook een groot fan van (die beef bulgogi gyoza is top!),quote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze vooral:
Ajinomoto JP Style Chicken&Vegetables Dumpling,
Ajinomoto Prawn Gyoza en
CJ Beef Bulgogi Gyoza Dumpling.
De prawn cakes ken ik niet, daar ga ik mooi naar zoeken!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
Een van mijn lievelingseten.
Xiao long bao, sui kau (soep), heel veel vind ik heerlijk. Alleen juist die cheung fan een heel slechte ervaring mee gehad en nooit meer besteld sindsdien.
Favoriete restaurants tot nu toe:
Full Moon Den Haag
Pacific Utrecht
Tai Soen Utrecht
Tai Wu Rotterdam
Bij Amazing Oriental: Gyoza, prawn cakes, fish cakes, chicken dumplings, sui kau. Door soepen en bij alles met noedels.
Ja, ik was al van plan om morgen langs AO te gaan, maar intussen is de boodschappenlijst wel flink langer geworden (m'n vriezer krijg ik zo nooit leeg, haha)quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit topicis zo handig. Ik ga donderdag naar Amazing Oriental
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop