*vier letter woord* *godslastering* *enge ziekte*
Gisteren al een uur of twee een poging gewaagd. Vandaag nog eens vier uur erbij. Constant een of andere domme fout waardoor het level verder in de soep liep. Laatste poging aan het eind nog twee retry's over, verkloot ik die ook nog eens. Whaaaa. Dus gered met 12 seconden over, wat op zich nog best ruim is maar zonder retrys zweet je behoorlijk moet ik zeggen.
quote:Prachtige game..Mooiste replays ooit..Lekker besturing alleen veel te moeilijk..Maar echt harentrekkend moeilijk.
Op donderdag 9 januari 2003 05:42 schreef Bastard het volgende:
Dat wreckless hoor ik ook niemand over he?
Ziet er toch lekker uit hoor...
http://www.xbox.com/wreckless/default.htm?cs_catalog=cat%2dus
quote:Oh hij is al uit ook? Dat wist ik niet..
Op donderdag 9 januari 2003 05:47 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Prachtige game..Mooiste replays ooit..Lekker besturing alleen veel te moeilijk..Maar echt harentrekkend moeilijk.
(Wat ben je al vroeg op man)
quote:Het was een releasegame in Europa.
Op donderdag 9 januari 2003 05:57 schreef Bastard het volgende:[..]
Oh hij is al uit ook? Dat wist ik niet..
(Wat ben je al vroeg op man)
quote:Oh, dat is wel weer slecht van me te noemen
Op donderdag 9 januari 2003 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Het was een releasegame in Europa.
.
(Ik ging pas om 6 uur slapen)
quote:Ben het toevallig net weer aan het spelen geweest
Op donderdag 9 januari 2003 16:40 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga Halo ook weer eens uit de kast halen. Ik wil het avontuur nogmaals beleven !
Het spel heeft onderschatte coolheid die je snel vergeet.
quote:ik ben nog bezig met splinter cell, dan toch nog maar eens amped proberen en dan ga ik wel terug naar halo. Of heb ik dan inmiddels wel een nieuwe game?
Op donderdag 9 januari 2003 16:44 schreef Bastard het volgende:[..]
Ben het toevallig net weer aan het spelen geweest
Het spel heeft onderschatte coolheid die je snel vergeet.
quote:Ben ik het niet helemaal mee eens. Maat van me heeft die als eerste game gehaald, en had hem binnen 3dagen uitgespeeld.
Nee, ik vind dit niet een mooie game
quote:Hehehe,..Bastard en racegames
quote:Als-ie voor 20 euro in de winkel ligt dan koop ik'm wel!
quote:Je ziet mn voorliefde
Op donderdag 9 januari 2003 19:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
Hehehe,..Bastard en racegames
Gerucht 1:
quote:Gerucht 2:
Onze geruchten molen ving een gerucht op dat Unreal 2 wel eens naar de Xbox kan komen. Unreal 2 is het langverwachte vervolg op Unreal en wordt een single-player only game. Voor multiplayer moet je bij Unreal Tournament of Championship zijn.Geruchten gaan nu de rondte dat de game, die 4 februari uitkomt op de PC in Amerika, in een later stadia wel eens zou kunnen gaan verschijnen op de Xbox. Het gerucht is begonnen bij de OXM, Official Xbox Magazine, die een hint gaf naar een mogelijke komst van de game naar de Xbox. Ook werd er gehint naar een eventuele demo disc met de game later dit jaar.
Op zich is het niet zo vreemd dat dit gerucht ontstaan is, aangezien Unreal Championship dezelfde engine gebruikt als Unreal 2. De omzetting naar de Xbox zou dus makkelijk zijn en makkelijk een extra zakcentje op leveren voor Digital Extremes en Infogrames.
quote:Gerucht 3:
Reuters kwam met een nieuwsbericht waarin ze melding maakte van een interessant commentaar over een mogelijke draagbare Xbox. Microsoft's CEO en voorzitter Bill Gates speculeert over de Xboy? OoooOOH!Naast de aankondiging van verschillende draagbare computertjes, ter grote van een horloge, maakte Bill Gates de speculatieve opmerking over dezelfde technologie toegepast op de Xbox.
Gates told Reuters it would be at least three years before it would be possible to make a portable video game device that built on the company's existing Xbox game console.
"It'll be several years, more like three years, before you could do something like an Xbox in a portable factor," he said.
Voordat we dus iets concreets horen over een draagbare Xbox moeten we nog een paar jaartjes wachten. Niettemin geeft het aan dat Microsoft hier wel degelijk over gedacht heeft, en misschien zelfs actief mee bezig is. Zou een dergelijk apparaat tegen de Gameboy kunnen "opboxen"? In Japan in ieder geval niet!
quote:
De jongens bij Gamespot maakte bekend dat de pappa des Xbox, Bill Gates zich liet ontglippen dat er een nieuw stukje gebruiksvriendelijke software naar de Xbox komt. Microsoft en Sony zijn allebei geïnteresseerd in het omvormen van hun consoles naar multimediamachines en Sony is vooral bezig zijn Playstation 3 alle functies mee te geven van een volwaardige PC/DVD/tv-recorder. Microsoft is natuurlijk al een stapje verder, en heeft de mogelijkheid om met de harde schijf van de Xbox zijn software aan te passen op optimaal gebruikersgemak.Ze maakte Bill gates op de CES, Consumer Electronics Show, bekend dat er waarschijnlijk dit jaar nog een update kwam voor de Xbox software die het mogelijk maakte om files en folder te delen en te netwerken. Dit klinkt naar een stoere versie van Windows Explorer of Mediaplayer, en zal het mogelijk maken om files te managen en wellicht af te spelen op je groene doos. Klinkt interessant, hopelijk snel meer info!
.
XBOX r0x0r.
.
quote:Waarom is iedereen zo weg van Kotor? Ik heb nog geen SW games gedaan, en dit zijn ook de eerste screens die ik zie, maar volgens mij is dit niet zo'n game voor mij.
Op vrijdag 10 januari 2003 11:02 schreef Chocobo het volgende:
Star Wars KOTOR
quote:volgens mij is die niet uit, zat me iets bij van de 14de of zit ik verkeerd
Op vrijdag 10 januari 2003 18:43 schreef HAL9000S het volgende:
Weet iemand of DOA volleybal al uit is?? Ik d8 van wel, maar toen ik hem wilde halen in apeldoorn vertelde de winkelier dat ie nog niet uit was in de provincie gelderland, en weet iemand iets van de releasedatum van Shenmue 2?? Die ga ik ook instant halen
quote:Hmm heb liever dat je linkt, of iig een bronvermelding met link plaatst
Op vrijdag 10 januari 2003 09:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er staan wel weer wat leuke geruchten op XBW.\Gerucht 1:
[..]Gerucht 2:
[..]Gerucht 3:
[..]
.
XBOX r0x0r..
Lijkt mij de nagenoeg PERFECTE overgang tussen de Doom3 en de Unreal engine ![]()
Note: het zijn helaas wel scans, nieuwe screens direct op de beeldbuis zijn er nog niet
quote:Hey het is nieuw voor mij dat ie ook op de xbox uitkomt, en ik ben aangenaam verrast. Het schijnt dat deze game een geniale geo-mod engine heeft.
Op vrijdag 10 januari 2003 22:03 schreef Skull-splitter het volgende:
nieuwe screens van Far Cry engine in actie:
linkjeLijkt mij de nagenoeg PERFECTE overgang tussen de Doom3 en de Unreal engine
Note: het zijn helaas wel scans, nieuwe screens direct op de beeldbuis zijn er nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |