Ja wat valt er nog over te zeggen :pquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:07 schreef Scary_Mary het volgende:
Hey, nog een Bali-gangerMisschien hier verder ouwehoeren over tattoo's y/n enzo?
Is dit een hint dat ik niet nog meer moeite hoef te doen om in gesprek te blijven?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wat valt er nog over te zeggen :p
quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is dit een hint dat ik niet nog meer moeite hoef te doen om in gesprek te blijven?![]()
Wie vindt je een lekkere voetballer?
Heb je dit soort gesprekken ook matches?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mijn ideale vakantie duurt 4+ weken waarbij ik niet te lang blijf hangen op dezelfde plek.
Ik kan in verschillende talen "proost" zeggen, ook niet onbelangrijk. (dat is een beetje het universele wat ik echt leer van een andere taal en cultuur)
Ik praat niet heel snel over mezelf denk ik nee, maar ik praat wel veel over mijn zienswijzen. Vind een gezonde discussie ook wel erg leuk (verklaart wel weer dat ik op Fok zit bijv)
Ik kijk eigenlijk nooit voetbal, maar de naam Pelé zegt me nog wel watquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Oh nou die Pelle en als nieuwkomer voor mij die Virgil van dijk dacht ik?![]()
jij?
Dat is zon mooie manquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit voetbal, maar de naam Pelé zegt me nog wel watZal even googlen, brb
We hebben het niet over dezelfdequote:
Ohquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
We hebben het niet over dezelfdePelé is een andere generatie, maar Pelle ziet er inderdaad wel leuk uit!
Ik herinner me Kenneth Perez, maar die had wat racistisch geroepen en daar knap ik op af.
Hallo, hoe gaat het?quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:14 schreef RokStarr het volgende:
Liefste is vandaag voor 3,5 week vakantie vertrokken naar het buitenland. Vind het nu al lang
Hallo, hoe gaat het?quote:Op maandag 12 augustus 2019 14:27 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik ook!Dit is voor ons allebei de eerste keer dat we het zo doen, dat proefdraaien. Ik kijk er sowieso heel erg naar uit. Niet ieder weekend heen en weer hoeven met een tas onder je arm, het eeuwige geplan van alles. Gewoon, net als jij zegt, samen wakker worden, genoeg tijd voor alle katjes en onszelf.
Kenneth Perez ken je niet? Kijk je alleen naar de jonkies ofzo?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh
Bedoel idd de jongere![]()
Die Kenneth zegt mij niets. Maar van die groepen is ook niet mijn ding nee.
Hallo, hoe gaat het?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:20 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel idd.
En dat komt goed
Ja ik doe graag jonkiesquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kenneth Perez ken je niet? Kijk je alleen naar de jonkies ofzo?José Mourinho vond ik vroeger ook echt een mooierd, even kijken hoe die gerijpt is.
Why?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je dit soort gesprekken ook matches?
Mogelijk, met wat meer detail ende moeite.quote:
net als Samzz.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik doe graag jonkiesKijk ook geen voetbal.
Ze moeten hun shirt tegenwoordig toch aanhouden, dus ik snap je welquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik doe graag jonkiesKijk ook geen voetbal.
Kenneth Perez die een grensrechter kankerneger noemt, gek mennekequote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kenneth Perez ken je niet? Kijk je alleen naar de jonkies ofzo?José Mourinho vond ik vroeger ook echt een mooierd, even kijken hoe die gerijpt is.
Ja door nieuwsberichtenquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 22:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ze moeten hun shirt tegenwoordig toch aanhouden, dus ik snap je welMaar hoe kom je dan aan de wetenschap dat er lekkere hapjes rond lopen als je niet kijkt?
Virgil is ook niet lelijk btw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |