Dat neemt niks weg dat erover gaan janken sowieso nergens op slaat.quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja door die laatste zin kan je het toch niet meer serieus nemen? Begrijp ook niet waarom iemand er dan mee door blijft gaan.
Pics anders geloven we dit nietquote:Op woensdag 10 juli 2019 13:42 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel een verhaaltje.
Toffe maxi dress besteld. Kreeg m gisteren binnen. Mega dunne doorschijnende stof en de taille zit onder m'n tieten. Die gaat dus terug.
Lekker meurenquote:Op woensdag 10 juli 2019 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb net 2 haringen gegeten en een broodje paling.
Iewlquote:Op woensdag 10 juli 2019 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb net 2 haringen gegeten en een broodje paling.
Lekker slurpen huehue en kun je er nu mooi over vertellen?quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daarvoor had ik een wijnproeverij op werk.
2 uur lang wijn moeten proeven
Ik lust geen visquote:Op woensdag 10 juli 2019 13:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind je niet lekker? Deze haring was echt onwijs goed. En paling is sowieso echt te lekker.
Nou eigenlijk niet echt. Vind wijn echt onwijs vies. Waar mijn collega's zaten te genieten wist ik niet hoe snel ik het weer moest uitspugenquote:Op woensdag 10 juli 2019 13:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekker slurpen huehue en kun je er nu mooi over vertellen?
Gerookte zalm?quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust geen vis. Bijna geen vis. En al helemaal geen haring
.
Ja, enige vis dat ik lust. Witvis is ook mijn ding niet. Tenzij in een visstick. Of als kibbeling.quote:
Gerookte zalm kan zo lekker zijnquote:Op woensdag 10 juli 2019 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, enige vis dat ik lust. Witvis is ook mijn ding niet. Tenzij in een visstick. Of als kibbeling.
Klopt! Maar ik eet het niet vaak want 1 duur en 2 slecht voor t milieu.quote:
Waarom is het slecht voor het milieu? Weet wel dat de paling slecht gaat. Zag gisteren toevallig een stukje over de paling en dat ze die blijkbaar niet kunnen kweken. Ze kunnen inmiddels wel die eitjes uitbroeden maar het gaat daarna blijkbaar mis met geschikt voer voor de beestjes.quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt! Maar ik eet het niet vaak want 1 duur en 2 slecht voor t milieu.
Ja klopt. Wit puntje met een beetje paling is 4 euro.quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:46 schreef S95Sedan het volgende:
Vorige week nog een pak zal opgegeten, alleen jammer dat het zo duur is.
Helemaal als je het in een keer opeet
Paling is nog erger, zelfs hier bij de vishal/vers.
Overbevissing van wilde zalm en het nog niet duurzaam kunnen kweken van zalm, waarbij het kweken ook een aanslag op de natuur is.quote:Op woensdag 10 juli 2019 14:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom is het slecht voor het milieu? Weet wel dat de paling slecht gaat. Zag gisteren toevallig een stukje over de paling en dat ze die blijkbaar niet kunnen kweken. Ze kunnen inmiddels wel die eitjes uitbroeden maar het gaat daarna blijkbaar mis met geschikt voer voor de beestjes.
Hmm zou ik moeten googlen. Weet er niks van af. Al zullen die kweekzalmen vast niet een heel chill leven hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overbevissing van wilde zalm en het nog niet duurzaam kunnen kweken van zalm, waarbij het kweken ook een aanslag op de natuur is.
Volgens mij was t issue ziekten en het voer.quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm zou ik moeten googlen. Weet er niks van af. Al zullen die kweekzalmen vast niet een heel chill leven hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |